Final Fantasy VII Remake: A Broken World - solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na kolejnej stronie poradnika do gry FF7 Remake, zapoznasz się z solucją rozdziału 13 - A Broken World. Mimo heroicznych poświęceń, filar podtrzymująca wyższe sfery uległ zniszczeniu i spadł na Sector 7. Cloud, Tifa i Barret próbują oswoić się z ogromem zniszczeń i chaosu.

Through the Rubble / Words of Hope

Idźcie przed siebie, a dotrzecie do Barreta - Final Fantasy VII Remake: A Broken World - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Idźcie przed siebie, a dotrzecie do Barreta. Biegnijcie przez miasto, aż do domu Aerith. Możesz po drodze rozmawiać ze spotkanymi osobami, udać się do handlarzy i pomów z Chadleyem. Na miejscu, idź na górę do śpiącej Marlene.

Checking on Friends

Po wstawkach, wyjdź z domu i biegnij do tunelu, przez który podróżowałeś z Aerith - Final Fantasy VII Remake: A Broken World - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po wstawkach, wyjdź z domu i biegnij do tunelu, przez który podróżowałeś z Aerith. Walcz z kolejnymi wrogami i przechodź przez mechaniczne dłonie, którymi sterowałeś w rozdziale 9. W pewnym momencie natkniesz się na Grungy Bandit - doprowadź wroga do stanu staggered i użyj Steal Materia, by ukraść Champion Belt.

Crawling to the Surface

Gdy wyjdziesz z kanałów, przed przejściem dalej, warto byś m - Final Fantasy VII Remake: A Broken World - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Gdy wyjdziesz z kanałów, przed przejściem dalej, warto byś m.in. zrobił zakupy u handlarza bronią i kupił nową broń - Big Bertha dla Barreta. Przejdź teraz przez rurę dalej.

Home is Where the Heart Is

Pomów z Marle i idź przez zgliszcza w kierunku waszego pubu - Final Fantasy VII Remake: A Broken World - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Pomów z Marle i idź przez zgliszcza w kierunku waszego pubu. Następnie idź za kotem, wejdź do dziury, a po chwili podłoga zawali się i spadniecie na dół.

In Solitude

1 - Final Fantasy VII Remake: A Broken World - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Kierujesz Barretem - możesz niszczyć głazy, by odsłonić przejście dalej - Final Fantasy VII Remake: A Broken World - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Kierujesz Barretem - możesz niszczyć głazy, by odsłonić przejście dalej. Niszcz wrogów z pomocą swojego działka i brnij cały czas naprzód. Wspinaj się po drabinach, niszcz kolejne zgliszcza na swojej drodze i idź przed siebie.

W pewnym momencie dotrzesz do Tify, a dalszą drogę zasłaniają potwory przypominające nietoperze - Final Fantasy VII Remake: A Broken World - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W pewnym momencie dotrzesz do Tify, a dalszą drogę zasłaniają potwory przypominające nietoperze. Strąć na nie ładunek, by je przegnać i dołączyć do Tify.

2 - Final Fantasy VII Remake: A Broken World - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Wspólnymi siłami przebijajcie się przez wrogów i dalej zmierzajcie ku wyjściu, niszcząc m - Final Fantasy VII Remake: A Broken World - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Wspólnymi siłami przebijajcie się przez wrogów i dalej zmierzajcie ku wyjściu, niszcząc m.in. duże wiatraki na swojej drodze. Na swojej drodze natkniesz się na klatkę, którą możesz otworzyć - warto, bo w środku odnajdziesz Warding Materia.

Finding Wedge / Return

Czeka cię walka z bossem - Failed Experiment - Final Fantasy VII Remake: A Broken World - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Czeka cię walka z bossem - Failed Experiment. W tym starciu będziesz dowodził Aerith i Barretem. Opis walki odnajdziesz na osobnym rozdziale poradnika.

Po walce zniszcz ścianę i idź do Wedga. Przejdź Barretem kawałek, a rozdział dobiegnie do końca.