Final Fantasy VII Remake: Haunted - solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Przed tobą kolejny rozdział solucji do FF7 Remake. Na tej stronie zapoznasz się z opisem przejścia rozdziału 11 - Haunted. Tifa, Cloud i Aerith uciekli z kanałów, ale trafili na opuszczoną stację kolejową - według opowieści, stacja jest nawiedzona.

A Train Wreck

1 - Final Fantasy VII Remake: Haunted - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Idź za Tifą i Aerith - Final Fantasy VII Remake: Haunted - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Idź za Tifą i Aerith. Praktycznie na samym początku rozdziału możesz przejść pociągiem do obszaru z nową bronią dla Aerith - Mythril Rod. Kontynuuj teraz drogę do znacznika, wspinając się po kolejnych wagonach. W końcu dotrzesz do magazynu, z którego wylecą Crihaye. Przejdź dalej, przeciskając się przez wąskie wagony i walcząc z wrogami. Kolejne fragmenty są liniowe - wchodź na kolejne pociągi, przechodź nimi dalej itp.

Pass Through the Maintenance Facility

W końcu dotrzecie do sporego hangaru gdzie pojawią się nowi wrogowie - duchy - Final Fantasy VII Remake: Haunted - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W końcu dotrzecie do sporego hangaru gdzie pojawią się nowi wrogowie - duchy. Ci wrogowie podatni są m.in. na ogień, więc warto używać Elemental Materia + Fire Materia u Clouda. Po walce podejdź do pociągu i przejdź przez niego dalej. Biegnij schodami na górę i spróbuj uruchomić przełącznik, a szybko przekonasz się, że nie działa.

2 - Final Fantasy VII Remake: Haunted - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Idź do przejścia z prawej strony i przejdź przez budynek dalej, walcząc z duchami - Final Fantasy VII Remake: Haunted - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Idź do przejścia z prawej strony i przejdź przez budynek dalej, walcząc z duchami. Przejdź teraz do kolejnego budynku, rozpraw się z duchami, otwórz drzwi i wyjdź po drugiej stronie. Biegnij teraz schodami na sam dół i wyjdź drabiną na górę. Przejdź kontenerami, zejdź po kolejnej drabinie - tym razem w dół - i rozpraw się z wrogami. Przejdź schodami dalej, do Vending Machine gdzie będziesz mógł odnowić zapasy.

W środku budynku podejdź do panelu kontrolnego, a odpalisz walkę z kolejnym bossem - zjawi się Ghoul. Klasycznie, opis walki z bossem na oddzielnej stronie poradnika. Po pojedynku, wracaj schodami na sam dół i przejdź pociągami dalej.

Back Amongst Friends

Wyjdź w końcu z hangaru i skorzystaj z przełącznika - Final Fantasy VII Remake: Haunted - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Wyjdź w końcu z hangaru i skorzystaj z przełącznika. Na przywitanie pojawią się wrogowie, w tym duchy. Następnie kieruj się przed siebie, wejdź drabiną na górę i zejdź obok działającej lokomotywy - użyj ją, by przesunąć pociągi. Odsłonisz sobie przejście dalej, gdzie po chwili odnajdziesz m.in. kolejną lokomotywę, którą możesz użyć. Pojawią się Cerulean Drake, które musisz pokonać. Dotrzesz do trzeciej lokomotywy, którą możesz aktywować i przesunąć pociąg.

Wejdź teraz na pociąg nieopodal i przejdź nim dalej - zejdź na końcu po drabinie w dół - Final Fantasy VII Remake: Haunted - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Wejdź teraz na pociąg nieopodal i przejdź nim dalej - zejdź na końcu po drabinie w dół. Zjawi się już drugi boss w tym rozdziale - Eligor. Walka z bossem została ponownie, przedstawiona na osobnej stronie poradnika, wraz z poradami jak go pokonać. Pamiętaj, żeby go okraść z pomocą Steal Materia - ma Bladed Staff, broń do ukradnięcia! Po krótkiej scence, rozdział dobiegnie do końca.