Final Fantasy VII Remake: Rough Waters - solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Kolejna strona poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake opisuje Chapter 10 - Rough Waters. Cloud, Aerith i Tifa padli ofiarą podstępu i wylądowali w kanałach, z którym muszą się teraz wydostać.

Escape to the Surface / Follow the Waterway

Na samym początku obudzisz się Cloudem i będziesz mógł podejść do Aerith lub Tify - Final Fantasy VII Remake: Rough Waters - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Na samym początku obudzisz się Cloudem i będziesz mógł podejść do Aerith lub Tify. Twój wybór wbrew pozorom ma znaczenie i zostanie podliczony, jaką scenkę obejrzysz w Chapterze 14. Następnie zjawi się boss - Abzu i czeka cię na dobry start rozdziału pojedynek z tym potworem. Jego przebieg został opisany w odrębnym rozdziale poradnika.

Po wszystkim, biegnij za Tifą i Aerith - Final Fantasy VII Remake: Rough Waters - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po wszystkim, biegnij za Tifą i Aerith. Idź za kobietami, a następnie skorzystaj z wajchy, by obniżyć poziom wody. Zejdź na dół i otwórz skrzynkę, a odnajdziesz tam nową broń dla Tify - Feathered Gloves. Idź dalej ze swoimi towarzyszkami, a natkniesz się na vending machine i ławkę do odpoczynku.

1 - Final Fantasy VII Remake: Rough Waters - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Przejdź dalej i walcz z potworami - scissorclawami, weteratami itp - Final Fantasy VII Remake: Rough Waters - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Przejdź dalej i walcz z potworami - scissorclawami, weteratami itp. W końcu dotrzesz do ciemnego korytarza - przejdź nim dalej, a za moment odnajdziesz pokój z przełącznikiem włączającym światło. Skorzystaj z niego i cofnij się do zaciemnionych tunelach po bokach - opuść wodę z pomocą przełączników. Następnie zejdź drabiną niżej, by odnaleźć m.in. Key to the sewers.

Dotrzesz do pomieszczenia z tamami, zejdź drabiną na dół i skorzystaj z przełącznika obok tamy, by obniżyć poziom wody - Final Fantasy VII Remake: Rough Waters - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Dotrzesz do pomieszczenia z tamami, zejdź drabiną na dół i skorzystaj z przełącznika obok tamy, by obniżyć poziom wody. Zejdź teraz do pustego zbiornika, pokonaj potwory i wyjdź po drugiej strony. Skorzystaj z przełącznika, by opuścić tamę w dół - nim przejdziesz nią dalej, zaraz obok odnajdziesz Poison Materia, którą warto przygarnąć. Następnie przejdź po tamie dalej.

Crossing the Trunk Line / To the Sector 7 Slums

2 - Final Fantasy VII Remake: Rough Waters - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Zejdź drabinami na sam dół zbiornika i pokonaj Saghagina - Final Fantasy VII Remake: Rough Waters - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Zejdź drabinami na sam dół zbiornika i pokonaj Saghagina. Wejdź drabiną na drugi brzeg i skorzystaj z przełącznika obok tamy. Przejdź po kładce, a obejrzysz scenkę. Po drugiej stronie biegnij za towarzyszkami, odnów zapasy w Vending Machine, ulecz się i przejdź dalej. Droga jest liniowa i nie powinna sprawić ci żadnego kłopotu. Warto jedynie trochę nadłożyć drogi i obejść kraty z drugiej strony, by m.in. zdobyć Warding Materia.

Operating the Pump

W końcu dotrzesz do wielkiej pompy, którą musisz użyć z pomocą Aerith i Tify - Final Fantasy VII Remake: Rough Waters - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W końcu dotrzesz do wielkiej pompy, którą musisz użyć z pomocą Aerith i Tify. Procedura jest prosta, najpierw z pomocą lewego analoga podnieś do góry dźwignie, potem naciskaj szybko X, a gdy wskaźnik będzie na końcu, przygotuj się by przesunąć lewą gałkę analogową w dół, tak, by znalazła się w czerwonym obszarze. Trzy udane procedury tego typu i będziesz mógł przejść dalej.

Dalsza droga to m.in. walka z kolejnymi potworami w tym z Sahaginami i Blugu. Gdy dotrzesz do drabiny, obejrzysz scenkę i rozdział dobiegnie do końca.