Final Fantasy VII Remake: The Town That Never Sleeps - solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake zawiera opis przejścia rozdziału 9 gry - The Town That Never Sleeps. Cloud i Aerith ruszają do Sectora 7... po drodze jednak natkną się na bardzo znajomą postać.

Tour Guide / Take the Shortcut

Idź za Aerith - czeka cię dość liniowa droga, z kilkoma wrogami - Final Fantasy VII Remake: The Town That Never Sleeps - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Idź za Aerith - czeka cię dość liniowa droga, z kilkoma wrogami. W końcu dotrzesz do wielkiej mechanicznej ręki, którą możesz sterować. Podejdź do konsoli i pokieruj ręką tak, by zatrzymała się nad żółtym polem i wybierz Offer Ride, by Aerith wskoczyła na dłoń. Przenieś teraz kobietę na wzniesienie obok i wybierz Drop Off, by Aerith zeskoczyła i opuściła drabinę. Wejdź nią wyżej i kontynuuj drogę, walcząc m.in. ze Sweeperami (podatni na błyskawice).

Po pewnym czasie dotrzesz do drugiej mechanicznej dłoni - Final Fantasy VII Remake: The Town That Never Sleeps - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po pewnym czasie dotrzesz do drugiej mechanicznej dłoni. Zacznij od tego, by przenieść kontener na żółte pole po prawej stronie - tak, by postawić na kontenerze Aerith - kobieta wtedy podniesie dla ciebie Materie - Binding Materia. Przenieś następnie kobietę na kolejne wzniesienie i niech opuści dal ciebie drabinę.

Dołącz do towarzyszki i kontynuuj spacer tunelami - Final Fantasy VII Remake: The Town That Never Sleeps - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Dołącz do towarzyszki i kontynuuj spacer tunelami. Po pewnym czasie natkniesz się na trójkę opryszków - Burke, Beck i Butcha. Po scence, pokonaj półgłówków i przejdź dalej, a m.in. czeka na ciebie Sweeper i finalna, trzecia zagadką z ręką.

Zacznij od tego, by przenieść czerwony kontener na żółte pole po prawej stronie - Final Fantasy VII Remake: The Town That Never Sleeps - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Zacznij od tego, by przenieść czerwony kontener na żółte pole po prawej stronie. Następnie przenieś tam Aerith, by kobieta podniosła ci Magnify Materia. To jedna z lepszych Materii w grze, szczególnie jak połączysz ją z Healing Materia.

Teraz musisz ustawić dwa kontenery jeden na drugim, położyć na nie Aerith, a następnie przełączyć się na drugą rękę i przenieść kobietę platformę, by spokojnie zrzuciła kolejną drabinę - Final Fantasy VII Remake: The Town That Never Sleeps - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Teraz musisz ustawić dwa kontenery jeden na drugim, położyć na nie Aerith, a następnie przełączyć się na drugą rękę i przenieść kobietę platformę, by spokojnie zrzuciła kolejną drabinę.

Beyond the Dead End / Saying Goodbye

Dalej natkniesz się na bandytów - Final Fantasy VII Remake: The Town That Never Sleeps - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Dalej natkniesz się na bandytów. Musisz uważać, bo lubią oni usypiać w walce, a następnie używać komendy Steal, by okradać cię z Gil-sów. Najlepiej korzystaj z Materii ognia i Triple Slash, by ich szybko eliminować. Czeka cię teraz jeszcze kilka scenek z Aerith i Cloudem. Po wszystkim musisz zdecydować, czy chcesz już udać się do Sectora 7 - zatwierdź wybór.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...