Final Fantasy VII Remake: Johnny's Stolen Wallet - discoveries, solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake przedstawia opis Discovery - Johnny's Stolen Wallet do odkrycia podczas Chapter 14 In Search of Hope.

Podczas odwiedzania miasta w Chapter 14, w pewnym momencie spotkasz Johnnego - Final Fantasy VII Remake: Johnnys Stolen Wallet - discoveries, solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Podczas odwiedzania miasta w Chapter 14, w pewnym momencie spotkasz Johnnego. Da Ci on misję Tomboy Bandit. W trakcie jej wykonywania ukończysz Discovery Johnny's Stolen Wallet, nie możesz go ominąć.

W trakcie wykonywania misji udaj się do Colosseum, na miejscu pokonaj Hellhound i Beastmaster.

Po pokonaniu przeciwników wróć do kościoła - Final Fantasy VII Remake: Johnnys Stolen Wallet - discoveries, solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po pokonaniu przeciwników wróć do kościoła. Tam czeka na Ciebie Kyrie wraz ze swoją babcią. Ten element misji rozpocznie Discovery. Aby je zakończyć musisz udać się do Jhonny'ego i porozmawiać z nim.

Nagroda: Za obejrzenie wszystkich scenek z Johnnym otrzymasz trofeum The Johnny Experience.