Final Fantasy VII Remake: Vagabond Johnny - discoveries, solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake przedstawia opis Discovery - Vagabond Johnny do odkrycia podczas Chapter 9 The Town That Never Sleeps.

Podczas odwiedzania miasta w Chapter 9, w pewnym momencie spotkasz biegnącego przez miasto Johnnego - Final Fantasy VII Remake: Vagabond Johnny - discoveries, solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Podczas odwiedzania miasta w Chapter 9, w pewnym momencie spotkasz biegnącego przez miasto Johnnego. Biegnij za nim - nie musisz się martwić, bo nie może ci uciec, więc spokojnie dołącz do mężczyzny po pewnym czasie.

Gdy dobiegniesz do Johnnego pomów z nim, a następnie wybierz opcje Yeah, by zgodzić się z mężczyzną - Final Fantasy VII Remake: Vagabond Johnny - discoveries, solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Gdy dobiegniesz do Johnnego pomów z nim, a następnie wybierz opcje Yeah, by zgodzić się z mężczyzną.

Nagroda: Johnny będzie pojawiał się w kolejnych misjach pobocznych, a jeśli je wykonasz - również w późniejszych rozdziałach. Za obejrzenie wszystkich scenek z Johnnym otrzymasz trofeum The Johnny Experience.