Final Fantasy VII Remake: Arsenal - boss, walka Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Kolejna strona poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake zawiera opis walkę z Arsenalem. Starcie z tym bossem odbywa się w chapter 17 - Deliverance from Chaos.

To jedna z najcięższych i nużących walk w całej grze - Final Fantasy VII Remake: Arsenal - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

To jedna z najcięższych i nużących walk w całej grze. Do walki przystępujesz z Barretem i Aerith, więc musisz trochę zmienić priorytety w drużynie. Niech Aerith wyposaży się w mocne zaklęcia ofensywne (np. Thundaga) i Healing Materia (z Magnify). Natomiast Barreth niech skupi się na przeżywalności i wsparciu Aerith m.in. przedmiotami. Arsenal ma 86496 HP - starcie podzielone jest na kilka faz.

W pierwszej fazie, musisz skupić się na atakowaniu i niszczeniu Barrier Dronów - Final Fantasy VII Remake: Arsenal - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W pierwszej fazie, musisz skupić się na atakowaniu i niszczeniu Barrier Dronów. Najlepiej używać w tym celu Aerith - używaj Arcane Ward na siebie i rzucaj mocne zaklęcia w drony. Chowaj się za przeszkodami i kolumnami, gdy wróg będzie w ciebie strzelał. W tle, niech Barret będzie używał Lifesaver + Chakra, by się leczyć. Gdy Aerith zabraknie MP, używaj na niej Ether.

Podczas drugiej fazy, Arsenal stanie się o wiele mobilniejszy - Final Fantasy VII Remake: Arsenal - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Podczas drugiej fazy, Arsenal stanie się o wiele mobilniejszy. Unikaj jego szarżujących ataków i kręć się blisko osłon, by unikać ataków. Przeskakuj między postaciami, by wróg łapał "aggro" na niekontrolowany właśnie bohaterze, co da trochę czasu na zadanie obrażeń. Celem są kółka wroga - dobrze jest wezwać teraz summona. Co jakiś czas wróg będzie wykonywał atak - Primary Fire, skup wtedy ataki na jego dziale, by oszołomić wroga. Atakuj wtedy jego kółka, by nabić pasek stagger. Na podobnej zasadzie działa jego laserowy atak - Pulse Cannon, podczas którego możesz ranić wroga.

Na ostatnią fazę walki, wróg zacznie ładować bardzo potężny atak - Final Fantasy VII Remake: Arsenal - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Na ostatnią fazę walki, wróg zacznie ładować bardzo potężny atak. Atakuj go, a pod koniec ataku schowaj się kontrolowaną postacią za filar. Masz teraz bardzo mało czasu, by dobić bossa. Kolejny atak uśmierci drużynę, więc musisz pokonać bossa przed wystrzałem drugiej wiązki. Dobrze w tym celu mieć oszczędzony Limit Break u np. Barreta lub przywołać Arcane Ward i użyć potężnego zaklęcia na bossie.

Nagroda: 1300 EXP, 10 AP, 1300 Gil.