Final Fantasy VII Remake: Specimen H0512 - boss, walka Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Kolejna strona poradnika do FF7 Remake zawiera opis walki z bossem - Specimen H0512. Ten boss zjawi się pod koniec Chapter 16 - The Belly of the Beast.

Specimen H0512 ma 42432 HP i nie ma większych słabości - Final Fantasy VII Remake: Specimen H0512 - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Specimen H0512 ma 42432 HP i nie ma większych słabości. Jest za to odrobinę podatny za elektryczność, co można wykorzystać i użyć Elemental Materia + Lightning Materia na Cloudzie.

Wróg głównie atakuje powolne uderzenia wręcz, które mogą zostać skontrowane Punisher Mode Clouda - Final Fantasy VII Remake: Specimen H0512 - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Wróg głównie atakuje powolne uderzenia wręcz, które mogą zostać skontrowane Punisher Mode Clouda. Swoje ataki oprzyj na atakowaniu macek - to dzięki nim wróg używa swoich dwóch ataków: Rend i Seize. Zniszczenie macek spowoduje, że wróg będzie przez pewien czas stał bezczynnie i będzie podatny na ataki.

W trakcie walki wróg będzie korzystał z regeneracji, która przywróci mu utracone kończyny. Na arenie pojawią się również pomniejsze stwory, które też powinieneś eksterminować, a następnie skupić się na mackach bossa. Uważaj również na jego Mako Expulsion, które potrafi zadać bardzo dużo obrażeń.

Nagroda: 1300 EXP, 10 AP, 1300 Gil.