Final Fantasy VII Remake: Reno i Rude - bossowie, walka Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na poniższej stronie poradnika do gry FF7 Remake przeczytasz opis walki z bossem - Reno i Rude. Ponownie natkniesz się na tych wrogów podczas rozdziału 12 - Head for the Pillar.

1 - Final Fantasy VII Remake: Reno i Rude - bossowie, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Walka z Reno ma podobny przebieg jak w rozdziale 8 - Final Fantasy VII Remake: Reno i Rude - bossowie, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Walka z Reno ma podobny przebieg jak w rozdziale 8. Wróg jest bardzo szybki, ma elektryczne ataki i atakuje w zwarciu. Choć nie przyzywa jak wcześniej min, to pokrywa za to znacznie większy dystans swoim Flashfoot. Wróg uwielbia również skakać na ciebie, wykorzystując Electroburst.

Dobrze jest skupić się na atakach w zwarciu. Ataki elektryczne i magia praktycznie nie napełniają stagger gauge wroga, więc głównie musisz bazować na Cloudzie i Tifie. Cloud świetnie kontruje Reno z pomocą swojego Punisher Mode, co warto wykorzystywać przy każdej okazji. W pewnym momencie walki, nad areną przeleci Rude - uniknij jego ataków. Reno wyskoczy po chwili i będziesz kontynuował walkę.

Gdy wróg straci ok - Final Fantasy VII Remake: Reno i Rude - bossowie, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Gdy wróg straci ok. pół hp, pojawi się Rude. Atakuj helikopter, a ten powinien dość szybko ulec zniszczeniu. Po scence, musisz dodatkowo walczyć z Rudem. Wróg ma podobne ataki jak w rozdziale 8 - więc głównie musisz opierać się na Punisher Mode. Wróg jest podatny m.in. na Wind i Poison Materia, co możesz wykorzystać. Skup się jednak najpierw na jednym wrogu (najlepiej dobij Reno) i wróć do Ruda. Dobrze na ten moment walki przyzwać summona i wykorzystać Limit Break u pozostałych postaci.

Nagroda: 510 EXP, 10 AP, 850 Gil.