Final Fantasy VII Remake: Eligor - boss, walka Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Kolejny boss w Chapter 11 - Haunted, to kolejny duch o imieniu Eligor. Na poniższej stronie poradnika odnajdziesz opis walki i porady, jak pokonać tego przeciwnika.

Eligor ma 31220 HP i jest podatny na lodowe ataki (Ice Materia) - Final Fantasy VII Remake: Eligor - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Eligor ma 31220 HP i jest podatny na lodowe ataki (Ice Materia). Najlepiej oprzeć strategię walki na tym żywiole - idealnie ubrać Clouda w Elemental Materia + Ice Materia. Atakuj wroga od tyłu, bo ataki od przodu i boku nie przyniosą większych skutków. Dobrze sprowadza się technika turlania się za wóz Eligor, ataki i tak w kółko. Jedynie musisz uważać na jego ataki laserem - Sweeping Gaze, który namierza jeden cel i strzela silnym laserem.

Gdy zranisz trochę wroga, ten zacznie latać nad tobą. Możesz wtedy rzucać w niego zaklęcia z Wind Materia (Aero), by szybko nabić pasek stagger bossa. Dobrze sprawdzają się również ataki z dystansu przy użyciu Aerith. Uważaj na ataki bossa, poczekaj, aż wróci na ziemię i użyj summona - dobrze sprawdza się w tym przypadku Shiva.

Podczas ostatniej fazy walki, musisz atakować koła wozu - Final Fantasy VII Remake: Eligor - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Podczas ostatniej fazy walki, musisz atakować koła wozu. W ten sposób, po zniszczeniu ich wróg będzie staggered i spokojnie dobijesz go mocnymi atakami drużyny. Koniecznie również użyj Steal Materia, by ukraść Bladed Staff dla Aerith.

Nagroda: 1200 Gil, 1040 EXP, 10 AP.