Final Fantasy VII Remake: Ghoul - boss, walka Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Kolejna strona poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake opisuje walkę z Ghoulem. Ten przeciwnik czeka na ciebie w Chapter 11 Haunted.

Ghoul ma 18683 HP i jest podatny na ogień - Final Fantasy VII Remake: Ghoul - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Ghoul ma 18683 HP i jest podatny na ogień. Ten przeciwnik potrafi dać trochę w kość, głównie dlatego, że jest odporny na miecz - więc ataki Cloudem nie przynoszą większego pożytku. Lepiej dać Elemental Materia Tifie i używać Fire Materia w jej ekwipunku.

Wróg przełącza się między swoją fizyczną i duchową formą - Final Fantasy VII Remake: Ghoul - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Wróg przełącza się między swoją fizyczną i duchową formą. Ataki magiczne nie wpływają na stagger bossa, gdy ten jest w swojej fizycznej formie - analogicznie, ataki fizyczne nie napełniają paska, gdy wróg lata jako duch. Za to ataki magiczne świetnie sprawdzają się, gdy wróg jest w duchowej formie i szybko nabijają poziom stagger.

Walka mocno oparta na magii i Tifie. Dobrze mieć Firage i używać jej regularnie w walce. Sam boss ma sporo ataków, od telekinezy, poprzez łapanie i przywoływanie ognia z pomocą Balefire. To jedna z tych czasochłonnych walk, gdzie musisz głównie nabijać ATB, czekać na odpowiednie formy bossa i używać Materii. Z kolei, gdy wróg jest w statusie staggered, możesz śmiało używać najsilniejszych ciosów i combosów. Bądź cierpliwy, unikaj ataków i walcz magią, a wygrasz to starcie.

Nagroda: 600 EXP, 10 AP, 600 Gil i Subversion Materia.