Final Fantasy VII Remake: Battle System - klasyczny i zwykły, różnice Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake znajdziesz informacje o systemie walki w trybie klasycznym i zwykłym. W grze możesz bowiem wybrać system, który bardziej Ci pasuje i dostosować do niego swój typ gry.

Czym jest Classic Mode?

Classic Mode to hybryda dwóch sposobów prowadzenia walki, a nie klasyczny tryb turowy - Final Fantasy VII Remake: Battle System - klasyczny i zwykły, różnice - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Classic Mode to hybryda dwóch sposobów prowadzenia walki, a nie klasyczny tryb turowy. Potyczki prowadzone w Classic Mode nadal opierają się na systemie Active Time Battle. Kierowane przez ciebie postaci walczą jednak automatycznie i nie masz wpływu na przebieg starcia. W tym czasie ładowany jest pasek ATB. Gdy tylko się on zapełni uruchomia się Wait Mode, podczas którego możesz użyć dostępne umiejętności.

Jak uruchomić Classic Mode?

Tryb ten możesz uruchomić rozpoczynając grę - Final Fantasy VII Remake: Battle System - klasyczny i zwykły, różnice - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Tryb ten możesz uruchomić rozpoczynając grę. W ten sposób już pierwsze starcia będziesz toczyć w ten konkretny sposób.

Jeśli jednak chcesz jedynie przetestować Classic Mode możesz uruchomić go z ustawień gry - Final Fantasy VII Remake: Battle System - klasyczny i zwykły, różnice - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Jeśli jednak chcesz jedynie przetestować Classic Mode możesz uruchomić go z ustawień gry. W ten sposób możesz dowolnie żonglować trybami i wybierać odpowiedni dla siebie.

Jak wygląda gra w Classic Mode?

W FF7 Remake Classic Mode stanowczo upraszcza walkę, czyniąc ją praktycznie automatyczną - Final Fantasy VII Remake: Battle System - klasyczny i zwykły, różnice - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W FF7 Remake Classic Mode stanowczo upraszcza walkę, czyniąc ją praktycznie automatyczną. Wszelkie podstawowe interakcje, czyli unikanie, blokowanie, poruszanie się i wykonywanie normalnej walki w zwarciu, prowadzone są przez sztuczną inteligencję.

Twoim zadaniem będzie tylko obsługa opcji ATB - rzucanie zaklęć, wybór umiejętności itp. ten tryb przeznaczony jest głównie dla fanów pierwotnej rozgrywki.

Warto zaznaczyć, że poziom walk w trybie klasyczny ustawiony jest na najniższy. Nie możesz tego zmienić.

Jak wygląda gra w trybie aktywnym?

W trybie aktywny, w Final Fantasy VII Remake, walka odbywa się w czasie rzeczywistym - Final Fantasy VII Remake: Battle System - klasyczny i zwykły, różnice - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W trybie aktywny, w Final Fantasy VII Remake, walka odbywa się w czasie rzeczywistym. By zaatakować przeciwnika należy dany klawisz i ustalić sposób ataku - kółko na ps4.

Trójkąt to klawisz odpowiadający za zmienię postawę i odblokowujący dostęp do alternatywnych ataków - Final Fantasy VII Remake: Battle System - klasyczny i zwykły, różnice - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Trójkąt to klawisz odpowiadający za zmienię postawę i odblokowujący dostęp do alternatywnych ataków.

W FF7R możesz wydawać polecenia członom drużyny bądź po prostu wejść w ich ciało i sterować dowolną postacią z drużyny - Final Fantasy VII Remake: Battle System - klasyczny i zwykły, różnice - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W FF7R możesz wydawać polecenia członom drużyny bądź po prostu wejść w ich ciało i sterować dowolną postacią z drużyny. W ten sposób wykorzystać zdolności specjalne i umiejętności każdego sojusznika.

W grze możesz rzucać zaklęcia bądź używać specjalnych umiejętności - Final Fantasy VII Remake: Battle System - klasyczny i zwykły, różnice - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W grze możesz rzucać zaklęcia bądź używać specjalnych umiejętności. W tym celu postał wskaźnik ATB, który zapełnia się automatycznie w trakcie trwania walki.

W trakcie walki masz dostęp do potężnych ataków, zwanych Limit Break - Final Fantasy VII Remake: Battle System - klasyczny i zwykły, różnice - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W trakcie walki masz dostęp do potężnych ataków, zwanych Limit Break.

W czasie walki możesz korzystać z menu Commands, co uruchomi bardzo spowolniony przebieg akcji - Final Fantasy VII Remake: Battle System - klasyczny i zwykły, różnice - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W czasie walki możesz korzystać z menu Commands, co uruchomi bardzo spowolniony przebieg akcji. Dzięki temu możesz wybrać umiejętność/zaklęcie, którego chcesz użyć.

Aby walka była jeszcze sprawniejsza możesz ustawić skróty, które wykorzystasz. Opisaliśmy to na oddzielnej stronie poradnika.