Final Fantasy VII Remake: Pominięte zadania, znajdźki - czy można wrócić? Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

FF7 Remake, mimo swojej liniowej struktury posiada trochę ukrytych sekretów i znajdziek. Jedną z nich jest music collection - płyty, które pochowane są w całej grze. Kolejną rzeczą do pominięcia są odd jobs - misje poboczne, które co jakiś czas możemy ukończyć. Na tej stronie poradnika poznasz odpowiedź na pytanie: czy można wrócić do nich po zakończeniu gry? Co z pominiętymi znajdźkami?

Tak, możesz wrócić do pominiętych rzeczy po zakończeniu gry - Final Fantasy VII Remake: Pominięte zadania, znajdźki - czy można wrócić? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Tak, możesz wrócić do pominiętych rzeczy po zakończeniu gry. Gdy ukończysz wszystkie rozdziały, odblokujesz możliwość wyboru dowolnego z rozdziałów gry - możesz zagrać w niego od nowa, choć przenosisz m.in. swoje dotychczasowe wyposażenie i zdolności. Możesz więc śmiało wrócić do rzeczy, które zostawiłeś na później/przeoczyłeś.

Co więcej, gra w pewien sposób wymaga od ciebie, byś wrócił do niektórych momentów w grze. Aby ukończyć grę w 100%, musisz m.in. wrócić do rozdziałów 3 i 8, by ukończyć misje poboczne w inny sposób (zaniechać niektórych z nich, lub ukończyć wszystkie itp.), co pozwoli ci zdobyć inne suknie dla Aerith i Tify podczas rozdziału 9 i ukończyć inne misje poboczne w tym rozdziale.