Final Fantasy VII Remake: New Game +, jak odblokować NG+? Ukończenie gry Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake zawiera opis Newgame +. Co zmienia tryb nowej rozgrywki? Czy w ogóle obecny jest w grze? Co daje ukończenie gry na domyślnym poziomie trudności? Odpowiedzi na pytania w poniższym rozdziale!

1 - Final Fantasy VII Remake: New Game +, jak odblokować NG+? Ukończenie gry - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
  1. Po zakończeniu gry raz, odblokujesz poziom trudności Hard. Wrogowie są znacznie potężniejsi podczas tego trybu, więc czeka cię o wiele ciężka przeprawa.
  2. Możesz wybierać dowolny z ukończonych już rozdziałów, by go ponownie ukończyć. Pozwoli ci to skolekcjonować pominięte znajdźki, ukończyć misje poboczne itp.
  3. Progress z ilością misji pobocznych itp. jest zapisywany na koniec ukończenia rozdziału - jest to przydatne, gdy chcemy m.in. zdobyć nowe suknie dla Tify i Aerith, czy ukończyć inne misje poboczne w rozdziale 9.
  4. Będziesz otrzymywał dwukrotnie więcej EXP i trzy razy tyle AP za walki.
  5. Pojawi się New Combat Simulator w Hojo's Lab. Wybierz 17 rozdział i stocz nowe walki w tym trybie.
  6. Na poziomie trudności Hard czeka m.in. unikatowy boss, który czeka na ciebie do pokonania.
  7. Aby zdobyć platynowe trofeum m.in. musisz pofatygować i się grać na poziomie hard, by pokonać ukrytego bossa.
  8. Możesz skipnąć minigrę z motorem i od razu przejść do dalszej części rozdziału.
  9. Twoje wyposażenie, materia, moogle medals i ulepszenia postaci itp. przechodzą dalej, wraz z powtarzaniem rozdziałów.