Final Fantasy VII Remake: Staggerowanie wrogów - jak? Słabości, umiejętności Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do Final Fantasy 7 Remake dowiesz się jak wprowadzić wrogów w stan oszołomienia. W ten sposób będziesz mógł ich przez chwilę bez problemu atakować i niszczyć ich bez żadnego zmartwienia.

Jak odkrywać słabości?

Aby szybciej oszałamiać przeciwników musisz poznać ich słabości - Final Fantasy VII Remake: Staggerowanie wrogów - jak? Słabości, umiejętności - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Aby szybciej oszałamiać przeciwników musisz poznać ich słabości. Do tego potrzebujesz assess. To specjalna materia, którą dostaniesz po wykonaniu misji pobocznej - Chadley's Report.

Wykonując to zadanie dowiesz się jak używać tej materii i jak odkrywać słabości wrogów - Final Fantasy VII Remake: Staggerowanie wrogów - jak? Słabości, umiejętności - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Wykonując to zadanie dowiesz się jak używać tej materii i jak odkrywać słabości wrogów. Od teraz możesz wykorzystywać słabości przeciwko przeciwnikom. W ten sposób nie tylko zadasz im znacznie więcej obrażeń, ale dodatkowo zwiększysz szansę na ogłuszenie bohatera.

Używanie słabości

Po zapoznaniu się ze słabościami przeciwnika możesz ich użyć - Final Fantasy VII Remake: Staggerowanie wrogów - jak? Słabości, umiejętności - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po zapoznaniu się ze słabościami przeciwnika możesz ich użyć. Często są to elementy, które możesz wykorzystać używając zaklęć.

Umiejętności

Jeśli chodzi o staggerowanie przeciwników świetnie sprawdza się w tym postać Barreta - Final Fantasy VII Remake: Staggerowanie wrogów - jak? Słabości, umiejętności - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Jeśli chodzi o staggerowanie przeciwników świetnie sprawdza się w tym postać Barreta. Możesz stworzyć z niego tanka, który będzie świetnym wsparciem dla drużyny.

Jego broń można uzupełnić w Assess materia, by skanował wrogów.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego buildu zerknij na stronę w poradniku poświęconą Barretowi.

Osiągnięcia związane z oszołomieniem

Ze wszystkich 54 osiągnięć dwa dotyczą oszołomienia.

Staggering Start

Rodzaj trofeum: brązowe - Final Fantasy VII Remake: Staggerowanie wrogów - jak? Słabości, umiejętności - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: ogłusz przeciwnika

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz wykonując zadania fabularne.

Staggering Feat

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: zadaj 300% obrażeń ogłuszonemu wrogowi.

Komentarz: zdanie to musisz wykonać na poziomie normalnym bądź trudnym. Musisz pierw ogłuszyć wroga, a potem zadać mu jak największą ilość obrażeń wykorzystując różnorodne techniki.