Final Fantasy VII Remake: Skróty w walce - jak ustawić ataki? Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake znajdziesz odpowiedz na pytanie - jak ustawić skróty w walce. To dość prosta rzecz, ale można jej od razu nie zauważyć. Opiszemy dokładnie co trzeba zrobić, abyś potem mógł dostosować grę do siebie.

Więcej o samej walce, trybie aktywnej pauzy oraz ATB (Active Time Battle) przeczytasz na osobnej stronie poradnika.

Zacznijmy od wejścia w menu, znajdziesz tam opcję battle stetting - Final Fantasy VII Remake: Skróty w walce - jak ustawić ataki? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Zacznijmy od wejścia w menu, znajdziesz tam opcję battle stetting. Dodatkowo zaznaczyliśmy ją na screenie powyżej, abyś bez problemu mógł ją odnaleźć.

Kolejna czynność to wybranie postaci, którą chcesz dostosować - Final Fantasy VII Remake: Skróty w walce - jak ustawić ataki? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Kolejna czynność to wybranie postaci, którą chcesz dostosować. W zależności od poziomu, na którym jesteś, będziesz mieć dostęp do innych bohaterów.

Pamiętaj, że nawet jak dany bohater na chwilę opuści Twoją drużynę, skróty nie zostaną zresetowane - Final Fantasy VII Remake: Skróty w walce - jak ustawić ataki? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Pamiętaj, że nawet jak dany bohater na chwilę opuści Twoją drużynę, skróty nie zostaną zresetowane. Jeśli raz ustawisz je tak, aby było Ci jak najwygodniej, potem będziesz mógł stale z nich korzystać.

Twoim kolejnym zadaniem jest po prostu wybranie interesującego Cię klawisza i dopasowanie do niego ataku - Final Fantasy VII Remake: Skróty w walce - jak ustawić ataki? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Twoim kolejnym zadaniem jest po prostu wybranie interesującego Cię klawisza i dopasowanie do niego ataku.

Wybierasz z całego menu interakcji - umiejętności, zaklęć, przedmiotów i Limit Breaks - Final Fantasy VII Remake: Skróty w walce - jak ustawić ataki? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Wybierasz z całego menu interakcji - umiejętności, zaklęć, przedmiotów i Limit Breaks. W ten sposób możesz ustawić klawisze tak, aby walka szła jeszcze sprawniej i szybciej.