Final Fantasy VII Remake: HP i MP, jak regenerować? Eliksiry, skrzynie, zaklęcia Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake znajdziesz szczegółowy opis dotyczący regeneracji punktów HP i MP.

Eliksiry

Podstawowym sposobem regeneracji HP i MP są eliksiry - Final Fantasy VII Remake: HP i MP, jak regenerować? Eliksiry, skrzynie, zaklęcia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Podstawowym sposobem regeneracji HP i MP są eliksiry. Możesz je zakupić w sklepikarzy, kupić w odpowiednich punktach bądź zdobyć eksplorując świat gry.

Skrzynie

Dobrym pomysłem jest również niszczenie skrzyń rozrzuconych po świecie gry - Final Fantasy VII Remake: HP i MP, jak regenerować? Eliksiry, skrzynie, zaklęcia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Dobrym pomysłem jest również niszczenie skrzyń rozrzuconych po świecie gry. Niektóre z nich zawierają przedmioty, które przywracają punkty HP i MP.

Umiejętności

Umiejętności niektórych bohaterów umożliwią Ci regenerację życia - Final Fantasy VII Remake: HP i MP, jak regenerować? Eliksiry, skrzynie, zaklęcia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Umiejętności niektórych bohaterów umożliwią Ci regenerację życia. Dobrym pomysłem jest np. rozwijanie Tify tak, aby mogła wzmacniać Twojego bohatera. Sposób na rozwój tego builda opisaliśmy na stronie poświęconej tej bohaterce.

Zaklęcia

Niektóre materie, np - Final Fantasy VII Remake: HP i MP, jak regenerować? Eliksiry, skrzynie, zaklęcia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Niektóre materie, np. Healing Materia czy HP UP Materia wpływają bezpośrednio na Twoje zdolności. Dzięki nim możesz stale wzmacniać swojego bohatera podczas używania zaklęć, w trakcie walki.

Łóżka i ławki

W świecie gry możesz znaleźć łóżka i ławki - Final Fantasy VII Remake: HP i MP, jak regenerować? Eliksiry, skrzynie, zaklęcia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W świecie gry możesz znaleźć łóżka i ławki. Te drugiej częściej zobaczysz na ulicy. Możesz po prostu zatrzymać się na chwilę, nawet w ciągu misji, przyjąć dogodną pozycję i chwilę odpocząć. W ten sposób zregenerujesz w pełni punkty HP i MP.