Final Fantasy VII Remake: Materia - jak ulepszać? Czym jest, osiągnięcia Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake znajdziesz szczegółowy opis dotyczący ulepszania materii. Przy okazji przypomnimy czym tak właściwie są materie, jakie rodzaje możesz znaleźć w grze oraz podamy osiągnięcia, które odnoszą się do zdobywania poziomów materii.

Czym są materie?

Materia, to system magii występujący w FF7 Remake. Dzięki niej możesz rzucać zaklęcia bądź tworzyć specjalne umiejętności.

Materia to kryształowe kule, które można umieścić w broniach i ekwipunku, by zaczerpnąć ich mocy - Final Fantasy VII Remake: Materia - jak ulepszać? Czym jest, osiągnięcia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Materia to kryształowe kule, które można umieścić w broniach i ekwipunku, by zaczerpnąć ich mocy. W ten sposób znacznie wzmocnisz swojego bohatera i ułatwisz mu kolejne starcia z przeciwnikami.

W grze występują różne rodzaje materii, między innymi: czerwony, purpurowy, żółty i niebieski.

Jak ulepszyć materię?

Materie ulepszają się automatycznie, gdy ich używasz - Final Fantasy VII Remake: Materia - jak ulepszać? Czym jest, osiągnięcia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Materie ulepszają się automatycznie, gdy ich używasz. W ten sposób stale wzrasta ich poziom, a Ty nie musisz się tym przejmować.

Gdzie znajdę dokładne informacje?

W naszym poradniku znajdziesz wszystkie informacje o materiach.

  1. Summony;
  2. Zielone Materie;
  3. Niebieskie Materie;
  4. Żółte Materie;
  5. Purpurowe Materie;
  6. Czerwone Materie.

Osiągnięcia związane z materią

Ze wszystkich 54 osiągnięć tylko dwa dotyczą materii.

Weakened Resolve

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: pokonaj przeciwnika wykorzystując jego słabości

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz po zdobyciu materii Assess w trzecim rozdziale gry. Musisz pierw przeanalizować słabe punkty przeciwnika, a potem użyć danego ataku. W ten sposób zdobędziesz trofeum.

Materia for Beginners

Rodzaj trofeum: brązowe - Final Fantasy VII Remake: Materia - jak ulepszać? Czym jest, osiągnięcia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowana: zwiększ poziom materii

Komentarz: trofeum to zdobędziesz po prostu walcząc jednocześnie używając danego zaklęcia. To wzmocni siłę materii.