Final Fantasy VII Remake: Battle Intel Chadleya - Battle Report, spis, porady Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Począwszy od rozdziału 3 - Home Sweet Slum, będziesz spotykał Chadleya na swojej drodze. Chłopak będzie zlecał ci wykonywanie określonych wyzwań, które w grze noszą nazwę Battle Intel. Nagrodą za wykonywanie tych zadań jest m.in. możliwość zakupu nowych Materii u chłopaka, więc warto robić je na bieżąco.

Chadleya będziesz spotykał co jakiś czas w różnych miastach, więc staraj się regularnie wykonywać Battle Reports - Final Fantasy VII Remake: Battle Intel Chadleya - Battle Report, spis, porady - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Chadleya będziesz spotykał co jakiś czas w różnych miastach, więc staraj się regularnie wykonywać Battle Reports. Warto dodać, że Battle Intels można robić na zapas - równie dobrze możesz zacząć wykonywać kolejne kroki do ukończenia Battle Intels wcześniej, a gra zarejestruje to i przy zaakceptowaniu kolejnych zadań zostaną one automatycznie ukończone. Kolejne zadania będziesz otrzymywał po wykonaniu poprzednich. Poniższy rozdział poradnika do FF7r zawiera opis wszystkich Batle Intels w grze.

Report 01 - Monster Bio Pt. 1

Warunki ukończenia: Użyj Assess na 2 typach wrogów.

Nagroda: Nowa Materia - Auto-Cure Materia

Komentarz: Łatwy do wykonania Battle Intel. Wystarczy, że użyjesz assess na dwóch dowolnych wrogach. Auto-Cure bardzo przydaje się przez większość gry, więc warto ją mieć w plecacku.

Report 02 - Magic Elements Pt. 1

Warunki ukończenia: Użyj Fire, Ice lub Lightning na trzech wrogich podatnych na dany żywioł.

Nagroda: Nowa Materia - Wind Materia

Komentarz: Wind Materia przydaje się w późniejszych rozdziałach, więc warto ją lvlować od wcześniejszych rozdziałów.

Report 03 - The Stagger Effect Pt. 1

Warunki ukończenia: Użyj unikatowych umiejętności na wrogu ze statusem staggered i naładuj wskaźnik ATB 10 razy.

Nagroda: Nowa Materia - First Strike Materia

Komentarz: Unikatowe umiejętności to te, które przyznawane są przez noszoną broń. Wykorzystuj więc np. Thrust Clouda itp.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...