Final Fantasy VII Remake: Aerith - najlepszy build, rozwój postaci Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry FF7 Remake zapoznasz się z buildem dla Aerith. Kobieta późno dołączy do drużyny, jednak szybko skradnie ci serce swoimi zdolnościami magicznymi. Przedstawiamy sprawdzony build dla tej postaci, by jak najwięcej wycisnąć potencjału z Aerith.

1 - Final Fantasy VII Remake: Aerith - najlepszy build, rozwój postaci - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rozwój Aerith do 9 rozdziału

  1. Aerith będzie głównie suportem dla reszty, więc najlepiej będzie rozwinąć w niej jak największy potencjał i zdolności magiczne. Rolą kobiety w drużynie będzie leczenie i buffowanie.
  2. W Chapterze 8 kup Telluric Scriptures Vol. 1 dla Aerith, w The Moogle Emporium, by zwiększyć jej SP.
  3. Domyślnie, kobieta startuje z bronią - Guard Stick. Broń ma wspaniałą umiejętność - Arcane Ward, która pozwala rzucać podwójne zaklęcia z obszaru działania. To podstawa dla Aerith!
  4. W The Moogle Emporium możesz zakupić dodatkową broń dla Aerith - Silver Staff. Warto wykorzystywać tę broń w walce.
  5. Wybierz następujące umiejętności w broni: Silver Staff Core - Max HP +150, Max MP +10, New Materia Slot, Magic Attack Power +10. Cały pierwszy tier jest świetny dla Aerith.
  6. Jeśli chodzi o materie, używaj Prayer Materia, by leczyć całą drużynę, Healing Materia, by leczyć Clouda gdy ma krytycznie mało HP, Auto-Cure Materia (gdy jesteście sami w drużynie z Cloudem, Refocus Materia i jedną dowolną ofensywną materie. Np. Fire Materia.
  7. Jako Summoning Materia wybierz Shiva Materia.
  8. Jeśli chodzi o akcesoria i armor - wybierz takie, które zwiększą przeżywalność bohaterki.

Rozwój Aerith do 18 rozdziału

  1. Rozwój Aerith przebiega podobnie, aż do końca gry. Niech kobieta skupi się tylko na rzucaniu zaklęć, ubierz ją koniecznie w Magnify Materia + Healing Materia i niech leczy całą drużynę zaklęciami. W przerwach może również rzucać potężne zaklęcia, po użyciu Arcane Ward.
  2. Arcane Scepter zdobędziesz za wykonanie misji pobocznej A Dynamite Body lub Shear's Counterattack w rozdziale 9. Mythril Rod jest do podniesienia praktycznie na początku rozdziału 11, Bladed Staff musisz ukraść (używając Steal Materia) na bossie, Eligor w rozdziale 11. Reinforced Staff odnajdziesz w skrzyni, na początku rozdziału 17.
  3. Wyposaż Aerieth w Healing Carcanet, by z łatwością leczyła całą drużynę swoimi zaklęciami.
  4. Jeśli chodzi o broń, świetnie sprawdza się Reinforced Staff i Mythril Rod z dużą ilością slotów na materie i ze wzmocnieniami do magic attack.