Final Fantasy VII Remake: Tifa - najlepszy build, rozwój postaci Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry FF7r przeczytasz najlepsze buildy dla Tify. Przygotowaliśmy plan, jak rozwijać kobietę w oparciu o jej bronie i umiejętności. Podzieliśmy tę sekcję poradnika na rozdziały, by ułatwić kompletowanie i rozwój postaci.

1 - Final Fantasy VII Remake: Tifa - najlepszy build, rozwój postaci - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rozwój Tify do 4 rozdziału

  1. Jeśli Cloud jest w pełni skupiony na atak fizycznych to lepiej Tifę zrobić w pół-maga. Taki właśnie build przewidzieliśmy w tym rozdziale.
  2. Tifa startuje z bronią Leather Gloves. Chwilowo, będzie to domyślna broń dla kobiety. Wykup umiejętności w Leather Gloves Core: Max HP +100, Max MP +5 i Attack Power +5.
  3. Leather Gloves Core I - tutaj bierzemy Max HP +150, Attack Power +6, New Materia Slot. Na ten etap gry, Tifa jeszcze będzie głównie skupiała się na atakach fizycznych. W tym jej głównym zadaniem będzie m.in. staggerowanie wrogów.
  4. Dobór Materii na tym etapie gry nie ma tak dużego znaczenia. Warto jednak maksować każdy żywioł elementarnej materii jaką posiadamy. Np.: Ice Materia, First Strike Materia również się naprawdę przydaje.
  5. Jeśli chodzi o akcesoria/armor - obecnie dowolne. Jednak miej na uwadze, by odkładać dla Tify akcesoria zwiększające Magic Power.

Rozwój Tify do 9 rozdziału

  1. Po drodze czeka cię zmiana broni na Metal Knuckles (broń typowo pod Attack Power, jednak w naszym buildzie to Cloud skupia się na ataku). Możesz tymczasowo ją nosić i wciąż używać Tify jako fightera.
  2. W rozdziale 7 możesz zdobyć ukrytą broń dla Tify - Sonic Strikers. To docelowa broń dla kobiety na obecnym etapie. Rozwijaj: Sonic Strikers Core - Magic Attack Power +5, Max MP +6, W Sonic Strikers Sub-Core wybierz buff tych żywiołów które używasz, np. Fire Damage 5% Boost, Ice Damage 5% itp. W Sub-Core II wybierz m.in. Magic Attack Power +5, Max MP +6, Elemental Materia Damage +10% Boost.
  3. Teraz kobieta jest niezłym casterem i w walce korzystaj głównie z jej zaklęć. Dodatkowo, używaj jej umiejętności do staggerowania wrogów.
  4. W Chapterze 8 kup Way of the Fist Vol. 1 dla Tify, w The Moogle Emporium, by zwiększyć jej SP.

Rozwój Tify do 18 rozdziału

  1. Tifa podobnie jak Barret, nie zawsze jest w drużynie. Warto kobietę budować pod pewną hybrydę, pół maga, a pół wojownika. Niech w swoim wyposażeniu ma kilka materii atakujących.
  2. W rozdziale 10 opróżnij wodę w akwedukcie, by zdobyć Feathered Gloves. Mythril Claws otrzymasz za pokonanie bossa w rozdziale 13, natomiast Purple Pain jest do zdobycia w rozdziale 16, niedaleko miejsca, gdzie Tifa spadnie na dół po wspinaczce po drabinkach.
  3. Zależnie od walk, możesz przełączać się między kilkoma broniami. W walkach nastawionych na magię, Tifa może używać Mythril Claws, natomiast w wielu przypadkach Feathered Gloves jest uniwersalnym wyborem.
  4. Tifa jest świetna w staggerowaniu wrogów, ze względu na swoją szybkość ciosów. Dobrze jest to wykorzystywać w wielu momentach i podczas cięższych walk z bossami.