Final Fantasy VII Remake: Barret - najlepszy build, rozwój postaci Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do gry FF7r zawiera opis buildów dla Barreta. Przedstawiamy nasz pomysł, jak najlepiej rozwijać Barreta w walce, by stał się potężnym tankiem i głównym filarem przeżywalności drużyny.

1 - Final Fantasy VII Remake: Barret - najlepszy build, rozwój postaci - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rozwój Barreta do 4 rozdziału

  1. Barreta najlepiej zrobić w potężnego tanka i taki kierunek obejmiemy w tym buildzie. Mężczyzna będzie skupiał na siebie uwagę innych, a to reszta będzie odpowiedzialna za zadawanie obrażeń.
  2. Gatling Gun to domyślna broń Barreta. Na początek w Gatling Gun Core zainwestuj w Max HP +100 i New Materia Slot.
  3. W Gatling Gun Sub-Core I masz sporo dobrych defensywnych skilli dla bohatera. Defense +4, Magic Defense +4, Max HP +100 i New Materia Slot.
  4. Jeśli chodzi o Materie, niech Barret używa Auto-Cure, by leczył innych. Dobrze wyposażyć go też w Assess materia, by skanował wrogów. Dobrze dać mu również HP UP Materia. Możesz mu również dać np. Fire, Ice, by Materie lvlowały z kolejnymi poziomami.
  5. Jeśli chodzi o akcesoria i armor, podstawa to HP, Defense, Magic Defense. Barret musi być jak najbardziej odporny na ataki.

Rozwój Barreta do 9 rozdziału

  1. Na koniec rozdziału 6 otrzymasz Light Machine Gun. To podstawa, by opanować umiejętność Lifesaver z broni. Od tej pory, Barret może przyjmować obrażenia drużyny na siebie, co całkowicie zmienia sposób gry i potencjał towarzysza.
  2. W Gatling Gun Sub Core II bierzemy Max HP +150, New Materia Slot. W slot możemy dać Cleansing Materia, by Barret ściągał Debuffy z drużyny. Ewentualnie, świetnie sprawdza się Revival Materia, by Barret wskrzeszał poległych).
  3. W Chapterze 8 kup Sharpshooter's Companion Vol. 1 dla Barreta, w The Moogle Emporium, by zwiększyć jego SP.
  4. Towarzysz będzie przez pewien czas nieaktywny, do momentu ponownie spotkania z Cloudem.

Rozwój Barreta do 18 rozdziału

  1. Barret nie zawsze jest w drużynie, więc z czasem stanie się poniekąd postacią poboczną. Gdy jest w drużynie, bazuj na jego umiejętności lifesaver i używaj Chakra Materia, by przyjmować obrażenia na siebie i leczyć się przy okazji.
  2. Barret nie będzie skupiał się na atakach, a na buffowaniu i przyjmowaniu obrażeń na siebie. Dobrze przełączać się na bohatera, by szybko nabijać pasek ATB i używać umiejętności wspierających drużynę.
  3. Kup Big Bertha w Weapon Shop w Evergreen Park (rozdział 13), Steel Pincers w Moogle Emporium (rozdział 14), Wreckin Ball (zadanie poboczne Subterranean Menace w rozdziale 14) i EKG Cannon (skorzystaj z pomocy Harta w rozdziale 16 za 10.000 Gil.).
  4. Jeśli chodzi o domyślną broń, dobrze sprawuje się EKG Cannon z ulepszeniami pod przyrost HP i Magic Attack.