Final Fantasy VII Remake: Cloud - najlepszy build, rozwój postaci Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na poniższej stronie poradnika do gry FF7 Remake odnajdziesz informację o najlepszych buildach dla Clouda. Jakie umiejętności wybierać dla głównego bohatera? Jakie materie? Poniżej znajdziesz garść porad! Pamiętaj, że to build, który nam się spodobał - sam możesz wymyślić inną wariację. By ułatwić nawigację, podzieliliśmy rozwój według różnych rozdziałów.

1 - Final Fantasy VII Remake: Cloud - najlepszy build, rozwój postaci - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Rozwój Clouda do 4 rozdziału

  1. Na sam początek gry, najlepiej Clouda zrobić w czysto fizyczną postać, ze sporadycznym użyciem Materii.
  2. Cloud Startuje z Buster Swordem. Wśród umiejętności do rozwoju warto wybrać w Buster Sword Core: Max HP +100, Attack Power + 5, Punisher Mode Strong Attack Damage 5% Boost.
  3. W rozdziale 3 otrzymasz Iron Blade - naucz się z niego Triple Slash i przerzuć się znów na Buster Sword.
  4. W Buster Swrod Sub-Core I weź m.in. Attack Power +8, Defense +5 i Magic Defense +5.
  5. W Akcesoriach i Armorze niech priorytetem będzie Attack i Strength, a później Vitality, Defense i Magic Defense.
  6. Jeśli chodzi o Materie, używaj Healing Materia w akcesoriach. Przydaje się również Deadly Dodge Materia i warto wybrać jedną ofensywną Materie np. Lightning Materia.

Rozwój Clouda do 9 rozdziału

  1. Zdobądź Elemental Materia w Rozdziale 7 i używaj ją z np. Lightning Materia, by atakować dodatkowo błyskawicami w bezpośredniej walce.
  2. Zdobądź Nail Bat w Rozdziale 8 Budding Bodyguard (misja poboczna Kids on Patrol) i naucz się Disorder.
  3. W Chapterze 8 kup The Art. of Swordplay Vol. 1 dla Clouda, w The Moogle Emporium, by zwiększyć jego SP.
  4. Wciąż możesz używać Buster Sworda. Rozwiń go następująco: Buster Sword Sub-Core II: Attack Power +8, New Materia Slot, Max HP +150. Buster Sword Sub-Core III: Attack Power +16, New Materia Slot, Max HP +150, Defense +6.
  5. Używaj jako summona Ifrit Materia. Używaj np. Lightning Materia + Elemental Materia, Assess (jako, że lepiej, by Aerith rzucała zaklęcia) i np. Deadly Dodge Materia. Zawsze możesz również używać HP UP, jeśli czujesz, że Cloud ma mało HP i obrywasz w walce.

Rozwój Clouda do 18 rozdziału

  1. Późniejszy rozwój Clouda jest dość podobny jak poprzednio, z tą różnicą, że powinieneś mieć zawsze w pogotowiu Healing Materia wyposażoną u bohatera. Szczególnie przydatna jest ona podczas ostatnich rozdziałów gry.
  2. Zakup Hardedge w Weapons Shop w Wall Market w rozdziale 9. Analogicznie, możesz kupić Mythril Saber w Weapons Shop w rozdziale. Ostatnią broń dla Clouda (Twin Stinger) otrzymasz w 17 rozdziale gry.
  3. Wykonuj misje poboczne, w tym zadanie z przysiadami w rozdziale 9, by m.in. zdobyć Champions Belt dla Clouda, który zwiększy HP i Siłę bohatera.
  4. Hardedge bardzo dobrze sprawdza się aż do ostatnich momentów gry. Ucz się natomiast nowych umiejętności z pozyskiwanych broni.
  5. Buduj Clouda w kierunku pure strength bohatera, z jedną HP UP Materia, Healing Materia i Elemental Materia + wybrany żywioł, by z łatwością uporać się z większością gry.