Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Wsp馧praca

Star Wars Jedi Fallen Order - poradnik do gry

Star Wars Jedi Fallen Order - poradnik do gry

SPIS TRECI

Co trzy g這wy, to nie jedna | Trofeum Jedi Upad造 Zakon / Fallen Order Star Wars Jedi Fallen Order poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika trofeowego do gry Star Wars Jedi: Fallen Order znajdziesz szczeg馧owy opis odblokowania osi鉚ni璚ia Co trzy g這wy, to nie jedna (Triple Take). Trofeum to przyznawane jest za pokonanie trzech przeciwnik闚 jednym rzutem miecza wietlnego.

Trofeum to wymaga pewnych przygotowa - Co trzy g這wy, to nie jedna | Trofeum Jedi Upad造 Zakon / Fallen Order - Star Wars Jedi Fallen Order - poradnik do gry

Trofeum to wymaga pewnych przygotowa. Musisz przede wszystkim zakupi umiej皻no Rzut mieczem wietlnym (Lightsaber Throw), kt鏎a staje si dost瘼na po odblokowaniu przyci鉚ni璚ia Mocy w rozdziale 3.

Osi鉚ni璚ie naj豉twiej b璠ziesz m鏬 zdoby atakuj鉍 s豉bych szturmowc闚 lub s豉be potwory - Co trzy g這wy, to nie jedna | Trofeum Jedi Upad造 Zakon / Fallen Order - Star Wars Jedi Fallen Order - poradnik do gry

Osi鉚ni璚ie naj豉twiej b璠ziesz m鏬 zdoby atakuj鉍 s豉bych szturmowc闚 lub s豉be potwory. My polecamy zainteresowa si stworzeniami Splox z planety Bogano. Grup tych stworze mo瞠sz napotka m.in. w pobli簑 opuszczonego warsztatu. Musisz doprowadzi do sytuacji, w kt鏎ej przed Calem znajd si co najmniej trzy cele do zaatakowania.

Przytrzymaj przycisk bloku (L1 / LB na padzie) i wcinij przycisk ataku Moc (Tr鎩k靖 / Y na padzie) - Co trzy g這wy, to nie jedna | Trofeum Jedi Upad造 Zakon / Fallen Order - Star Wars Jedi Fallen Order - poradnik do gry

Przytrzymaj przycisk bloku (L1 / LB na padzie) i wcinij przycisk ataku Moc (Tr鎩k靖 / Y na padzie). G堯wny bohater rzuci mieczem. W przyk豉dzie z naszego obrazka u篡limy miecza wietlnego o dw鏂h zako鎍zeniach, kt鏎y cechuje si wi瘯szym zasi璕iem ra瞠nia, ale nie jest to obowi頊kowy krok. Rzut najlepiej wykona w jakim korytarzu lub ciasnym przejciu 瞠by wrogowie nie mieli mo磧iwoci rozejcia si na boki.