Star Wars Jedi Fallen Order - poradnik do gry

Star Wars Jedi Fallen Order - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Druga Siostra (prolog) | Boss w Jedi Upadły Zakon / Fallen Order Star Wars Jedi Fallen Order poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Star Wars Jedi: Upadły Zakon opisuje walkę z Drugą Siostrą w prologu kampanii. Nie jest to pełnoprawne starcie z bossem, a to dlatego, że nie uwzględnia ono wariantu pokonania Drugiej Siostry i może ponadto zakończyć się przed czasem.

Do pierwszej konfrontacji z Drugą Siostrą dochodzi w końcowej części prologu, a konkretnie po zaliczeniu etapu w pociągu - Druga Siostra (prolog) | Boss w Jedi Upadły Zakon / Fallen Order - Star Wars Jedi Fallen Order - poradnik do gry

Do pierwszej konfrontacji z Drugą Siostrą dochodzi w końcowej części prologu, a konkretnie po zaliczeniu etapu w pociągu. Drugiej Siostry nie możesz pokonać, gdyż jest to uzasadnione fabularnie (Cal jest jeszcze zbyt słaby). Starcie z nią należy potraktować jako kolejną część samouczka z rozgrywania walk w grze.

W trakcie tego pojedynku polegaj często na unikach oraz na przewrotach (aktywuje się je dwukrotnie naciskając przycisk uniku) - Druga Siostra (prolog) | Boss w Jedi Upadły Zakon / Fallen Order - Star Wars Jedi Fallen Order - poradnik do gry

W trakcie tego pojedynku polegaj często na unikach oraz na przewrotach (aktywuje się je dwukrotnie naciskając przycisk uniku). Jest to szczególnie istotne w przypadku "czerwonych ataków" Drugiej Siostry. Kolor ten symbolizuje, że dany atak nie jest możliwy do sparowania ani do zatrzymania poprzez przytrzymanie przycisku bloku.

Okazji do atakowania Drugiej Siostry szukaj po każdym udanym uniku - Druga Siostra (prolog) | Boss w Jedi Upadły Zakon / Fallen Order - Star Wars Jedi Fallen Order - poradnik do gry

Okazji do atakowania Drugiej Siostry szukaj po każdym udanym uniku. Jest ona bardzo wytrzymała, tak więc nie licz na to, że szybko pozbawisz ją dużej części paska zdrowia.

W końcowej fazie walki może załączyć się scenka z siłowania się na miecze świetlne - Druga Siostra (prolog) | Boss w Jedi Upadły Zakon / Fallen Order - Star Wars Jedi Fallen Order - poradnik do gry

W końcowej fazie walki może załączyć się scenka z siłowania się na miecze świetlne. Musisz wtedy wciskać przycisk ataku.

Walka z Drugą Siostrą zakończy się jeśli Cal straci wszystkie punkty zdrowia lub jeśli minie wystarczająco dużo czasu - Druga Siostra (prolog) | Boss w Jedi Upadły Zakon / Fallen Order - Star Wars Jedi Fallen Order - poradnik do gry

Walka z Drugą Siostrą zakończy się jeśli Cal straci wszystkie punkty zdrowia lub jeśli minie wystarczająco dużo czasu. Obejrzysz cut-scenkę z ucieczki na pokładzie pilotowanego przez sojuszników statku kosmicznego.