Devil May Cry 5: Nero - Które umiejętności wybrać na początku?
Aktualizacja:
Nero posiada wiele umiejętności do zakupu - szczególnie tych, które poprawiają jego umiejętność walki mieczem. Na początek warto jednak zainteresować się zakupem tanich ulepszeń z kategorii Zdolności: Szybkość i Wyskok. Obie poprawią twoje możliwości eksploracji, co jest istotne w Devil May Cry 5, by odnaleźć sekrety, czerwone kule i tajne misje.

Jeśli chodzi o umiejętności walki, zdecydowanie zacznij od umiejętności spod kategorii Czerwona Róża. Najlepiej zakupuj umiejętności powoli, po jednej lub dwie, aby móc je dobrze opanować, nim do repertuaru dodasz nowe kombinacje ciosów. Umiejętności, które powinieneś zakupić na początek:

- Rozdwojenie - brakująca umiejętność podstawowa Nero, która umożliwia dokończenie ataku w powietrzu poprzez wykonanie cięcia w dół. Rani wrogów w powietrzu i na ziemi.

- Passa - pozwala doskoczyć do przeciwnika; przydatne w każdej walce, skutecznie pomaga przedłużyć combo.
- Wirująca Ruletka - proste combo w powietrzu, które dodatkowo zrzuci przeciwnika na ziemię wystawiając go na kolejne ataki.
- Combo Czerwonej Królowej - dostępnych jest wiele kombinacji, w które możesz się zaopatrzyć, by nie wykonywać stale jednej i tej samej (ponieważ jest to nudne, a przede wszystkim - nie powoduje szybkiego przyrostu punktów za styl). Combo kupuj po jednym i naucz się ich - jeśli kupisz kilka, niektórych zapewne nie będziesz używał.
Warto również zainteresować się już od początku umiejętnościami [Zdolności] Szybki unik i Przejęcie linką (które wydłuża działanie linki przyciągającej wrogów - szczególnie przydatne na wszelkie latające stwory ale i do tworzenia ciekawych combo bez przerywania walki).
0
Komentarze czytelników
Gorn221 Generał
Taka ciekawostka:
Jeśli uda ci się pokonać bossa w prologu lub 8 misji to dostaniesz ukryte zakończenie, które również odblokowuje wyższe poziomy trudności. W istocie więc, wystarczy zabić bossa w prologu 3 razy na najwyższym obecnie dostępnym poziomie trudności aby odblokować wszystkie 6 poziomów trudności bez konieczności przechodzenia całej gry 3 razy.
Dodatkowo w grze jest jedna broń którą można pominąć, mianowicie Kalina Ann w 11 poziomie, warto ją podnieść, gdyż później dostaniemy drugą taką broń (Kalina Ann II) i mając obie otrzymamy jej podwójną wersję (Double Kalina Ann)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
