Wolfenstein II: The New Colossus - poradnik do gry

Wolfenstein II: The New Colossus - poradnik do gry

Wolfenstein II: The New Colossus - poradnik do gry

B.J. zabija nazistów - na śmierć! Poradnik do gry Wolfenstein II: The New Colossus to szczegółowa solucja wszystkich misji głównych oraz pobocznych, a także wszystkie sekrety, złoto, znajdźki i szyfry Enigmy. Poznasz też umiejętności, ulepszenia, bronie i porady na start!

Poradnik do gry Wolfenstein II: The New Colossus zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich misji składających się na kampanię dla pojedynczego gracza, a także wszystkich misji pobocznych, które odblokowują się podczas rozgrywki.

  1. Porady na start - porady dla początkującego, tipsy, tricki i chwyty poniżej pasa w Wolfenstein II: The New Colossus.

Solucja

W naszej solucji znajdziesz każdą misję oraz informacje dotyczące pokonywania przeszkód i sprawnego rozwiązywania zagadek, a także porady dotyczące starć z przeciwnikami regularnymi i bossami.

  1. Przebudzenie - Rozdział 1: Zjednoczenie;
  2. Oblężenie - Rozdział 1: Zjednoczenie.
  3. Sygnał - Rozdział 1: Zjednoczenie.
  4. Zjednoczenie - Rozdział 1: Zjednoczenie.
  5. Centrum - Rozdział 2: Manhattan.
  6. Metro - Rozdział 2: Manhattan.
  7. Śródmieście - Rozdział 2: Manhattan.
  8. Penthouse - Rozdział 2: Manhattan.

Sekrety, mapy i znajdźki

Nasz poradnik zawiera nie tylko porady dotyczące sekretów, tajemnic i ukrytych znajdziek, ale również czytelne mapy sekretów i znajdziek. Dodatkowo, poradnik zawiera bogato ilustrowany opis wszystkich dostępnych w grze przedmiotów kolekcjonerskich (znajdziek): złota, kart gwiazd, grafik koncepcyjnych, zabawek dla Maxa, trupich kart, nagrań i tekstów.

  1. Wszystkie sekrety w grze - poradnik do znajdziek.
  2. Sekrety w Przebudzenie;
  3. Sekrety w Oblężenie.
  4. Sekrety w Sygnał;
  5. Sekrety w Zjednoczenie;
  6. Sekrety w Centrum;

Broń i ekwipunek

W tekście zawarto także informacje dotyczące wszystkich dostępnych dla bohatera broni oraz wyzwań, które pozwalają je ulepszać.

  1. Jak ulepszać broń? - upgrade broni w Wolfenstein II: The New Colossus;
  2. Szyfry Enigmy - minigra i uberdowódcy.

Misje uberdowódców

  1. Manhattan - Misje Bunkier, Metro, Nabrzeże, Ruiny, Penthouse.
  2. Roswell - misje Śródmieście i Podziemie.
  3. Nowy Orlean - Lakeview, Mur, Ulica Bienville, Getto.
  4. Mesquite - Farma.
  5. Venus - Habitat, Oberkommando, Transportahlle.
  6. Nowy Jork.

Trofea i osiągnięcia

W poradniku zawarto także listę wszystkich dostępnych w grze osiągnięć / trofeów, wraz z instrukcją ich zdobycia. Tekst zamykają rozdziały zawierające porady i te z grupy FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania), gdzie znajdziesz odpowiedzi na wszelkie nurtujące cię pytania.

  1. Trofea - lista osiągnięć.

Poradnik do gry Wolfenstein II: The New Colossus zawiera:

  1. szczegółowy opis przejścia wszystkich misji głównych i pobocznych kampanii dla pojedynczego gracza;
  2. porady dotyczące kluczowych mechanizmów rozgrywki;
  3. szczegółowy opis dostępnego w grze uzbrojenia i ulepszeń;
  4. sposoby na wykonywanie wyzwań, które umożliwiają ulepszanie broni;
  5. opis wszystkich napotykanych w grze zagadek zręcznościowych i logicznych;
  6. informacje wymagane do zdobycia wszystkich występujących w grze przedmiotów kolekcjonerskich (znajdziek) - złota, kart gwiazd, grafik koncepcyjnych, zabawek dla Maxa, trupich kart, nagrań i tekstów;
  7. porady dotyczące walki z normalnymi przeciwnikami, jak i z bossami;
  8. spis i opis wszystkich występujących w grze osiągnięć / trofeów.

W poradniku zastosowano następującą kolorystykę:

  1. Zielony - wszelakie przedmioty użytkowe i fabularne, które zebrać można w grze.
  2. Czerwony - kolorem tym oznaczone zostały wszystkie postaci wrogo nastawione do gracza.
  3. Niebieski - kolorem tym oznaczone zostały wszystkie przedmioty kolekcjonerskie.

Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)

Informacje o Wolfenstein II: The New Colossus - poradnik do gry

Autor : Jakub Bugielski

Ostatnia aktualizacja : 20 listopada 2017

30.10.2017 18:34
1
Gorn221
36
Łowca Demonów

O co chodzi z zadaniem ,,Czy to koniec?" po przejściu gry. Zabiłem wszystkich generałów i wykonałem wszystkie sidequesty. Zadanie kieruje mnie do Enigmy ale już wszystkich generałów odkryłem. To zadanie będzie w nieskończoność czy coś przegapiłem?

06.11.2017 18:26
odpowiedz
ZMB
1
Junior

Mam to samo generałów brakuje

06.11.2017 18:31
odpowiedz
1 odpowiedź
Jeyhard
17
Pretorianin

Szczerze to muszę to sprawdzić, bo sam nie wiem, ale zauważyłem, że w grze jest trochę bugów (jak np. brak znajdźki w miejscu, w którym powinna być), więc jest też opcja, że to zwyczajny bug - ale, jak mówiłem, muszę to sam sprawdzić.

07.11.2017 12:01
motyl1
2
Junior

Może chodzi o tę na łodzi podwodnej , która powinna leżeć na kartonie do którego się wchodziło po drabince? Jest pod pomostem (pokładem) odrobinę w lewo .

12.11.2017 13:45
odpowiedz
Artbeer
1
Junior

nie mogę opuścić wraku bo nie mam lasera... jakieś sugestie?

15.11.2017 16:31
odpowiedz
1 odpowiedź
motyl1
2
Junior

W tym poradniku niektóre przedmioty są nie w tych miejscach, gdzie są naprawdę, niektórych nie ma wcale, gdzie jest karta Freddy Young na podziemnej stacji? Polecam youtubowe poradniki, za które nikt nie oczekuje pieniędzy.

15.11.2017 17:18
Jeyhard
17
Pretorianin

Pojedynczych przedmiotów co prawda brak, ale będzie aktualizacja (plus znajdzki z misji uberkomanderow). Co do złego miejsca to trudno mi się odnieść, bo jak byk na screenach jest, że coś jest do podniesienia w danym miejscu. Tutaj więc nie pomogę.

22.11.2017 17:51
odpowiedz
1 odpowiedź
jacepaw
23
Chorąży

jestem ślepy, czy też tego poradnika nie można kupić?

05.12.2017 11:59
Zmroku
12
Maciej Rakieta

GRYOnline.plRedakcja

Bo poradniki w wersji PDF - być może trzeba to powtórzyć po raz setny - nie tworzą się same, nie wyczarowuje ich komputer i nie skleja żaden generator. Takie poradniki tworzy osoba - a że pracy jest wiele, sklejanie tego czy innego poradnika czasami ulega opóźnieniu. Ot, wielka tajemnica. :)

24.11.2017 14:00
odpowiedz
1 odpowiedź
DOBROWOLAK
2
Junior

Witam. Pominąłem kilka znajdziek w etapach fabularnych jest jakaś możliwość żeby do nich wrocic, znaczy powtórzyć konkretna misje bądź się dostać na daną lokacje??

24.11.2017 17:25
Jeyhard
17
Pretorianin

Możesz wykorzystać misje uberkomanderów - ręki sobie obciąć nie dam, że znajdziesz tam wszystkie przedmioty, które pominąłeś, ale warto spróbować.

28.11.2017 00:45
odpowiedz
premium356802303
1
Junior

wszystkie sekrety pominięte w głównym wątku znajdziesz w misjach uberdowódców. wiem - bo szukam (zostały mi 3 teksty do 100%)
nie wiem tylko jak z ulepszeniami broni. ale podejrzewam że też.

07.12.2017 06:07
odpowiedz
iGom
5
Legionista

Brakuje ulepszenia do broni znajdującego się w Centrum w drugim roździale na trzecim piętrze hotelu

09.12.2017 02:47
odpowiedz
iGom
5
Legionista

Sekrety | Rozdział 6 - Nowa skóra
brakuje jednego zestawu ulepszającego

09.12.2017 06:01
odpowiedz
iGom
5
Legionista

W opsie 114 tekstu w Nowym Orleanie jest błąd - "Kolejny tekst znajdziesz w tym samym budynku, co poprzedni (#114), z tym iż jest on ukryty na piętrze, na toaletce."

10.12.2017 03:39
odpowiedz
iGom
5
Legionista

Karta gwiazd #58 - Matt Peterson, aby dostać się do tej karty wcale nie są potrzebne ortezy.

10.12.2017 05:11
odpowiedz
iGom
5
Legionista

Tekst #133 - Special Liesel Episode Produced by Beloved Führer
brak opisu gdzie znajduje się tekst

10.12.2017 07:10
odpowiedz
iGom
5
Legionista

Brakuje tekstu #141 znajdującego się w misji Wenus: Uberkommando

11.12.2017 04:13
odpowiedz
iGom
5
Legionista

Złoto #13 - Zitadelle
zły opis miejsca, to złoto można znaleźć w metrze przy schodach obok wagonu, gdzie znajduje się czwarta zabawka dla Maxa (Boat - Łódź)

11.12.2017 04:40
odpowiedz
iGom
5
Legionista

Na każdy kolejny poziom umiejętności "Enemy grenade kills" trzeba zabić dwóch, a nie dziesięciu przeciwników odrzuconym granatem

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Wolfenstein II: The New Colossus - screen - 2017-11-27 - 360214Wolfenstein II: The New Colossus - screen - 2017-11-27 - 360213Wolfenstein II: The New Colossus - screen - 2017-11-27 - 360212Wolfenstein II: The New Colossus - screen - 2017-11-27 - 360211Wolfenstein II: The New Colossus - screen - 2017-11-27 - 360210Wolfenstein II: The New Colossus - screen - 2017-11-27 - 360209Wolfenstein II: The New Colossus - screen - 2017-11-27 - 360208Wolfenstein II: The New Colossus - screen - 2017-11-27 - 360207Wolfenstein II: The New Colossus - screen - 2017-11-27 - 360206