Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Technomancer - poradnik do gry

The Technomancer - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pod rozkazami Kupieckiego Księcia | Rozdział 2 | The Technomancer poradnik The Technomancer

Rozdział ten ukazuje sposób ukończenia zadań głównych w Noctis dla księcia Dandolo.

Książe Dandolo - Pod rozkazami Kupieckiego Księcia | Rozdział 2 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Książe Dandolo

Gdy dotrzesz do miasta możesz swobodnie się po nim poruszać, handlować i podejmować się zadań pobocznych. Fabuła skupia się tu na osobie księcia Dandolo, dla którego będziesz wykonywać kolejne misje. Jego siedziba to pałac w przeciwnym krańcu miasta, znajdziesz tam także swój pokój oraz nieopodal łazik i swoich towarzyszy. Po pierwszej rozmowie otrzymasz od razu trzy główne zadania oraz klucz do Kanałów w Ophirze.

Podstęp (Subterfuge)

Nagrody za wykonanie zadania: 2000 PD, +3 rep. Noctis

Sposób odblokowania: porozmawiaj z Dandolo po przybyciu do Noctis

Cele zadania:

  1. Wyposaż swoją drużynę w mundury oficerów Pełni (Equip your team with Abundance officer's uniform)
  2. Udaj się na ścieżkę cienia Aurory (Go to Aurora's shadow path)
  3. Zneutralizuj oddziały Aurory (Neutralize Aurora troops)
  4. Zdobądź mundury Aurory od technomantów (Obtain Aurora uniforms from the technomancers)
U handlarki bez problem zakupisz uniformy. - Pod rozkazami Kupieckiego Księcia | Rozdział 2 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
U handlarki bez problem zakupisz uniformy.

W pierwszym kroku musisz zaopatrzyć się w mundury oficerów Pełni. Znajdziesz je u handlarki przy bramie miasta, kosztują 101 Serum za sztukę. Gdy ty i twoi towarzysze założycie mundury, pojawi się kolejny cel zadania. Jeśli je zdejmiesz, nie możesz kontynuować; jeśli chcesz zmienić towarzysza, ten również będzie musiał nosić ów mundur, by ci towarzyszyć podczas zadania.

Gdy będziesz gotów, udaj się do lokacji o nazwie Ścieżka cienia Aurory (Auroras shadow path) używając łazika lub pożyczonego środka transportu z Noctis stojącego przy towarzyszach - Pod rozkazami Kupieckiego Księcia | Rozdział 2 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry

Gdy będziesz gotów, udaj się do lokacji o nazwie Ścieżka cienia Aurory (Aurora's shadow path) używając łazika lub pożyczonego środka transportu z Noctis stojącego przy towarzyszach. Po przybyciu na miejsce będziesz miał dwa wybory. Możesz po prostu zaatakować przeciwników i przeszukać ciała w poszukiwaniu mundurów, lub wyjaśnić im sprawę, a technomanta da ci klucz do magazynu z zapasowymi mundurami. Dzięki drugiej opcji nie będziesz musiał z nimi walczyć.

Po eliminacji wszystkich wrogich technomantów, wróć tą samą drogą do łazika. - Pod rozkazami Kupieckiego Księcia | Rozdział 2 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Po eliminacji wszystkich wrogich technomantów, wróć tą samą drogą do łazika.

Ostatnia grupa rozpocznie walkę z mutantami, gdy tylko się zbliżysz - możesz pozwolić im się częściowo obić między sobą lub od razu włącz się do walki, by zdobyć więcej doświadczenia.

Komu w drogę, temu czas (Back on track)

Nagrody za wykonanie zadania: 2000 PD

Sposób odblokowania: porozmawiaj z Dandolo po przybyciu do Noctis

Cele zadania:

  1. Dostarcz łazik do Noctis (Have the rover brought to Noctis)
  2. Poczekaj, aż łazik zostanie odesłany z powrotem (Wait for the rover to return)
  3. Poinformuj Dandola, że przetransportowano łazik do Noctis (Inform Dandolo that the rover has been taken to Noctis)
  4. Porozmawiaj z Amelią o zniszczonym łaziku (Talk about the damaged rover with Amelia)
  5. Znajdź części potrzebne do naprawy łazika (Find the parts needed to repair the rover)
  6. Znajdź wirnik (Find a rotor)
  7. Znajdź stojan (Find a stator)
  8. Znajdź regulator temperatury (Find a thermal regulator)
  9. Zbierz serum, by móc kupić narzędzia (Collect serum to purchase tools)
  10. Przekaż serum Amelii (Give the serum to Amelia)
  11. Przekaż części Amelii (Give the parts to Amelia Reacher)
  12. Rozpocznij naprawę (Start the repairs)
  13. Poczekaj, aż Amelia Odkrywca skończy naprawiać łazik (Wait until Amelia Reacher has finished the repairs)
Mutant przy skałach - Pod rozkazami Kupieckiego Księcia | Rozdział 2 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Mutant przy skałach

Zbliż się do bramy miasta, a dostrzeżesz grupkę mutantów przy skałach razem z ich osiodłanymi potworami. Zagadaj z jednym z nich odnośnie transportu łazika do miasta - możesz użyć Charyzmy/Nauki lub rozpocząć dialog. Będziesz wtedy musiał wykonać dla nich zadanie poboczne w ramach rozliczenia: Dziwny owoc (Strange fruit).

Niezależnie od tego, czy przekonałeś Mutanta do pomocy, czy wykonałeś dla niego zadanie poboczne, będziesz musiał odczekać 12 godzin aż łazik zostanie przywieziony, które możesz przeczekać (sen) lub zając się w tym czasie innymi zajęciami. Znajdziesz później pojazd koło pałacu, w miejscu gdzie przebywają twoi towarzysze. Kolejno przyjdzie czas na dokonanie w nim napraw, ale wcześniej zgłoś fakt dostarczenia do Noctis łazika Dandolo.

Mutant na schodach - Pod rozkazami Kupieckiego Księcia | Rozdział 2 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Mutant na schodach

Teraz przejdziesz do etapu napraw. Porozmawiaj z Amelią i przekaż jej 100 Serum na zakup narzędzi (jeśli nie masz, przynieś jej później). Kolejne części także przynoś do niej, lecz możesz to zrobić dopiero po zebraniu wszystkich.

Regulator temperatury (Thermal regulator) odnajdziesz w Noctis u jednego z mutantów w północnej części miasta, na schodach. Nie zechce on serum - musisz zapłacić mu 10 Przypływów koncentracji (Focus injection) lub posiadać wysoki poziom Tworzenia, by naprawić jego rękawice (które otrzymasz po naprawie od niego w prezencie) - masz tylko jedną próbę.

Handlarz posiadający Przypływy koncentracji - Pod rozkazami Kupieckiego Księcia | Rozdział 2 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Handlarz posiadający Przypływy koncentracji

Przypływ koncentracji (Focus injection) możesz zakupić u handlarza przed pałacem (32 Serum/sztuka) lub wykonać w Warsztacie. U tego handlarza zakupisz także Wirnik (rotor) za 200 Serum. Musisz wybrać opcję dialogową odnośnie części do łazika, nie znajdziesz tego elementu przeglądając przedmioty w sklepie.

Element możesz znaleźć w skrzyni lub zakupić u Toma na Giełdzie. - Pod rozkazami Kupieckiego Księcia | Rozdział 2 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Element możesz znaleźć w skrzyni lub zakupić u Toma na Giełdzie.

Stojan (Stator) - ten element możesz odnaleźć w Slumsach, w starym hangarze, gdzie przebywał łazik. Leży w zamkniętej skrzyni (poziom 1 Zamki). Jeśli jednak nie posiadasz umiejętności, możesz także udać się do Toma na Giełdzie, który sprzeda ci część za 200 Serum.

Zanieś przedmioty do Amelii. Ta rozpocznie naprawę łazika, która potrwa 24 godziny.

Bracia w niebezpieczeństwie (Brothers in danger)

Nagrody za wykonanie zadania: 2000 PD, +2 rep. Noctis

Sposób odblokowania: porozmawiaj z Dandolo po przybyciu do Noctis

Cele zadania:

  1. Wejdź do kaplicy (Enter the chapel)
  2. Odnajdź uwięzionych technomantów (Free the imprisoned technomancers)
  3. Pomóż technomantom w ucieczce (Help the technomancers escape)
  4. Utrzymaj technomantów przy życiu (Keep the technomancers alive)
  5. Wróć do Dandola (Report back to Dandolo)
Przejście do kaplicy jest tajne i znajduje się na południu miasta. - Pod rozkazami Kupieckiego Księcia | Rozdział 2 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Przejście do kaplicy jest tajne i znajduje się na południu miasta.

Musisz dostać się na Giełdę, gdzie odnajdziesz uwięzionych technomantów w kaplicy. Niestety, główny plac miasta jest niedostępny i musisz przedostać się do budynku używając nowego przejścia z Podziemi na Giełdę w zachodniej części lokacji. Na swojej drodze napotkasz licznych wrogów, są jednak oddaleni od siebie i możesz eliminować ich po cichu, jeśli rozwinąłeś maksymalnie Podstęp.

Wraz z technomantami wywalcz sobie drogę ucieczki. - Pod rozkazami Kupieckiego Księcia | Rozdział 2 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Wraz z technomantami wywalcz sobie drogę ucieczki.

Do kaplicy wskoczysz przez mur wstawiony w miejsce bramy. Technomanci uwięzieni są w pokoju, który odblokujesz podnosząc belkę na drzwiach. Dalsza część rozgrywki to ucieczka przez stare ruiny, gdzie zmierzysz się z licznymi przeciwnikami, musisz jednak zwracać uwagę na twoich nowych sojuszników, aby nie zostali obaleni. Staraj się eliminować oponentów jak najszybciej.

Na koniec dostaniesz się do Podziemi. Zaprowadź technomantów do łazika i wróć do Dandolo.

Zgniłe jabłko (A worm in the apple)

Nagrody za wykonanie zadania: 2000 PD

Sposób odblokowania: po rozmowach z Dandolo po zakończeniu zadania Podstęp (Subterfuge)

Cele zadania:

  1. Przeprowadź dochodzenie w sprawie obecności Grabieżców (Investigate the presence of the Vory)
  2. Pozbądź się Grabieżców (Kick the Vory out)
  3. Zdemaskuj gangsterów (Unmask mobsters)
  4. Spotkaj się z szefem lokalnej mafii (Confront the local boss mob)
  5. Spotkaj się z Antonem Szelmą, by raz na zawsze rozwiązać problem (Go see Anton Rogue to solve the problem once and for all)
  6. Wróć do Dandola (Report back to Dandolo)
Przesłuchaj kobietę proszącą o pomoc. - Pod rozkazami Kupieckiego Księcia | Rozdział 2 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Przesłuchaj kobietę proszącą o pomoc.

Po rozmowie z Dandolo po naprawie łazika, jedno z przydzielonych zadań dotyczy mafii w Noctis. Najpierw porozmawiaj z handlarzem przed pałacem, później z kobietą za placem handlowym. Dowiesz się od niej, gdzie znaleźć gangsterów. Jedną grupkę odnajdziesz w pobliżu, przy placu handlowym. Możesz ich od razu obić lub użyć Charyzmy. Podobnie z drugą grupą, których znajdziesz przy turbinie wiatrowej.

Porozmawiaj z bandytami grzecznie lub spuść im lanie. - Pod rozkazami Kupieckiego Księcia | Rozdział 2 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Porozmawiaj z bandytami grzecznie lub spuść im lanie.

Zostaniesz skierowany teraz do lokalnego szefa mafii w pobliżu bramy do miasta. Jak zwykle, gdy próbujesz ich grzecznie poprosić o opuszczenie miasta, rozpocznie się konfrontacja. Po wygranej walce udaj się na rozmowę z Antonem Szelmą w Slumsach.

Szef lokalnej mafii - Pod rozkazami Kupieckiego Księcia | Rozdział 2 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Szef lokalnej mafii

Uwaga - szef mafii ma dla ciebie zadanie poboczne, jeśli od razu zechcesz ich wygonić, stracisz możliwość jego wykonania.

Później po rozmowach wróć do Dandolo. W zasadzie na tym zadanie się kończy, gdyby nie to, że staniesz przed wyborem:

  1. Układ z Antonem, powiedz o tym Dandolowi - 200 Serum, -1 rep. Noctis;
  2. Układ z Antonem, skłam Dandolowi - -2 rep. Noctis;
  3. Odmów Antonowi - +3 rep. Noctis.

Kontrabanda (Contraband )

Nagrody za wykonanie zadania: 2000 PD, +4 rep. Noctis

Sposób odblokowania: po rozmowach z Dandolo po zakończeniu zadania Podstęp (Subterfuge)

Cele zadania:

  1. Zdobądź towar, który ma zostać dostarczony do Ophiru (Obtain the merchandise to be taken to Ophir)
  2. Przekaż towary umówionej osobie (Give the merchandise to the contact)
  3. Wróć do Dandola (Report back to Dandolo)
Handlarz przekazujący ci kontrabandę. - Pod rozkazami Kupieckiego Księcia | Rozdział 2 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Handlarz przekazujący ci kontrabandę.

Jest to krótkie i proste zadanie. Najpierw udaj się do handlarza, który stoi koło pałacu w Noctis, a dokładnie, koło Phobosa. Otrzymasz od niego towary, które musisz dostarczyć do kontaktu w Ophirze.

Kontakt w Kanałach Ophiru - Pod rozkazami Kupieckiego Księcia | Rozdział 2 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Kontakt w Kanałach Ophiru

Osoba ta znajduje się w Kanałach, pod piwnicami Giełdy. Aby się tam przedostać będziesz musiał pokonać kilku żołnierzy lub potworów, zależnie od wybranej drogi (dziewczyna stać będzie w korytarzu). Po przekazaniu towarów wróć do Dandola.

Pod groźbą (Under threat)

Nagrody za wykonanie zadania: 2000 PD, +2 rep. Noctis

Sposób odblokowania: po rozmowach z Dandolo po zakończeniu zadania Zgniłe jabłko (A worm in the apple)

Cele zadania:

  • Zbadaj aktywność KSB w Noctis (Investigate the presence of the ASC in Noctis)
  • Presłuchaj Elizę Major (Interrogate Eliza Major)
  • Przesłuchaj Dandolo (Interrogate Dandolo)
  • Zbadaj podejrzaną karawanę (Investigate the suspicious caravan)
  • Zbierz informacje od kupców (Get information from the merchants)
  • Przesłuchaj szefa Grabieżców w Noctis (Interrogate the Vory boss in Noctis)
  • Przesłuchaj kapłana (Interrogate the preacher)
  • Poproś zbiegłych technomantów o pomoc (Ask the escaped technomancers for help)
  • Poczekaj, aż technomanci znajdą agentów działających pod przykrywką (Wait for the technomancers to find the undercover agents)
  • Wróć i spotkaj się z technomantami (Go back to see the technomancers)
  • Zlikwiduj agentów działających pod przykrywką (Eliminate the undercover agents)
  • Wróć do Dandola (Report back to Dandolo)
Pastor - Pod rozkazami Kupieckiego Księcia | Rozdział 2 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Pastor

Musisz porozmawiać z kilkoma osobami. Z Dandolo w Noctis, Elizą Major przez bramę na Giełdzie oraz z Pastorem (Preacher) w Noctis. Tego ostatniego znajdziesz na piętrze, nad placem handlowym. Przy okazji możesz pobrać od niego zadanie Święta kradzież (Holy theft). Nie ma znaczenia, którą opcję dialogową wybierzesz. Możliwe jest że zamiast z pastorem będziesz musiał przesłuchać Bułhakow jeśli pozwoliłeś jej przeżyć we wcześniejszych misjach. Znajdziesz ją w Slumsach.

W dalszej kolejności musisz popytać handlarzy w mieście o informacje oraz szefa lokalnej mafii (jeśli go nie zabiłeś) stojącego niedaleko bramy miasta.

Melvin, technomanta - Pod rozkazami Kupieckiego Księcia | Rozdział 2 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Melvin, technomanta

Później porozmawiaj z Melvinem, przywódcą zbiegłych technomantów. Albo uprzejmie zachęć go (Charyzma) do wykonania zadania lub rozkaż jako Wielki Mistrz. Zadanie przybierze status oczekiwania na postępy technomantów, a ty w tym czasie wykonuj inne zadania główne. Musisz ukończyć zadanie Stoicyzm (Patience), by móc kontynuować. Po ukończeniu tego zadania powróć do niego i rozpocznij konwersację.

W Noctis do odnalezienia i zabicia jest sześciu agentów. - Pod rozkazami Kupieckiego Księcia | Rozdział 2 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
W Noctis do odnalezienia i zabicia jest sześciu agentów.

Twoim kolejnym i ostatnim już celem tego zadania jest eliminacja kilku agentów. Znajdziesz ich bez problemu, lecz uważaj, gdyż każdy z nich ma ukrytą pośród ludności ochronę. Lokacja wszystkich sześciu grup będzie pokazana na mapie i obejmuje jedynie handlową część Karawanseraj. Na koniec wróć do Dandola, by zakończyć misję.