Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Technomancer - poradnik do gry

The Technomancer - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Upadek przy pracy | Rozdział 3 | The Technomancer poradnik The Technomancer

Poniżej znajdziesz opis wszystkich zadań składających się na Upadek przy pracy, jak choćby: Znajdź swoich sojuszników, Zgromadzenie ludowe, Kijem między szprychy, Trudna decyzja.

W tej serii zadań rozpoczynającej się w Dolinie mutantów będziesz musiał przede wszystkim porozmawiać z przywódcami frakcji zdobywając ich uznanie. Dodatkowo musisz pozyskać uznanie ludzi wykonując kilka prostych czynności. Wykonanie wszystkich zadań z tej grupy jest wymagane, by odblokować kolejne zadania z sekcji Szukając Ziemi.

Znajdź swoich sojuszników (Find your allies)

Nagrody za wykonanie zadania: 2000 PD

Sposób odblokowania: po zakończeniu zadania głównego Poradnik dla młodych narodów (A guide for a young nation)

Cele zadania:

  • Mutanci (The mutants)
  • Poproś Melvina Technomantę o pomoc ze strony technomantów (Ask Melvin Macer for help from the technomancers)
  • Poproś Elizę Major o pomoc ze strony Armii (Ask Eliza Major for help from the army)
  • Poproś Dandola o pomoc z Noctis (Ask Dandolo for help from Noctis)
  • Poproś Antona Szelmę o pomoc Grabieżców (Ask Anton Rogue for help from the Vory)
  • Poproś Bułhakow o pomoc ze strony ruchu oporu (jeśli pozwoliłeś jej uciec w pierwszym akcie)
  • Wróć do Doliny Mutantów (Return to Mutant Valley)
Melvin bez problem powinien przystać na twoją prośbę. - Upadek przy pracy | Rozdział 3 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Melvin bez problem powinien przystać na twoją prośbę.

W kolejnym zadaniu musisz znaleźć przynajmniej trzech sojuszników do walki z armią Viktora. Sprowadza się to jedynie do rozmowy z przewódcami frakcji. Mutanci dołączą się automatycznie dzięki zdobytej reputacji. Melvin z grupą technomantów również bez problemu powinien się do ciebie dołączyć, szczególnie jeśli zostałeś ich przywódcą (wykonałeś pomyślnie zadanie Nowy Wielki Mistrz (A new Great Master).

Udaj się także do Elizy Major, która reprezentuje Armię. - Upadek przy pracy | Rozdział 3 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Udaj się także do Elizy Major, która reprezentuje Armię.

Wykonując pomyślnie większość zadań nie powinieneś mieć także problemu z uzyskaniem poparcia Dandolo. Jeśli jednak posiadasz niską reputację Armii lub Grabieżców, możesz nie mieć możliwości dołączenia ich do walki. Szczególnie zwróć uwagę, że możesz wybrać tylko jedną z tych dwóch grup, gdyż nie będą one chciały ze sobą współpracować - nie robi to jednak różnicy. Jednakże, to jakich sojuszników dobierze ma wpływ na to, jakie osiągnięcia zostaną odblokowane (każdy sojusznik to jedno osiągnięcie - patrz rozdział Osiągniecia).

Zgromadzenie ludowe (The people's assembly)

Nagrody za wykonanie zadania: 2000 PD

Sposób odblokowania: po zakończeniu zadania głównego Znajdź swoich sojuszników (Find your allies)

Cele zadania:

  • Zdobądź wystarczające poparcie zgromadzenia ludowego (Obtain enough support in the people's assembly)
  • Spotkaj się z członkiem zgromadzenia (Meet the member of the assembly)

Uwaga - oficjalnie zadanie to wymaga ukończenia przynajmniej pięciu zadań z zadań opisanych poniżej. Jednakże może zostać "zaliczone" wcześniej, gdzie w drugim kroku udajesz się do przedstawiciela wspólnoty. Jeśli to zrobisz, nie będziesz miał możliwości ukończenia pozostałych zadań, nawet jeśli jesteś w trakcie ich wykonywania. Ukończ zadania składowe i dopiero potem udaj się do mężczyzny.

Reprezentant społeczności - Upadek przy pracy | Rozdział 3 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Reprezentant społeczności

Zadanie to grupuje zadania składowe wymagane, by móc skontaktować się z przedstawicielem wspólnoty. Mężczyznę znajdziesz w Slumsach, koło baru Curiosity. Przebieg rozmowy nie ma znaczenia, podobnie jak zastosowanie przekupstwa czy użycie Charyzmy - każda opcja prowadzi do tego samego efektu końcowego.

Dowody dla generała (The General's evidence)

Nagrody za wykonanie zadania: +2 rep. Armia, 2000 PD

Sposób odblokowania: po zakończeniu zadania głównego Znajdź swoich sojuszników (Find your allies)

Cele zadania:

  • Potwierdź u sojusznika śmierć sensora z Aurory (Confirm the death of the Aurora Dowser with an ally)
  • Jak tylko zapadnie wieczór udaj się na śceżkę cienia Aurory (Go to Aurora's shadow path at the start of the evening)
  • Znajdź sposób, by zatrzymać pociąg (Find a way to stop the train)
  • Zabierz tablet posłańca z Aurory (Take the Aurora messenger's tablet)
  • Przekaż dowody Elizie Major, by mogła je dostarczyć generałowi (Give Eliza Major the evidence so she can give it to the General)
W małym budynku na piętrze niżej odnajdziesz konsolkę z czerwonym przyciskiem, który zatrzyma pociąg. - Upadek przy pracy | Rozdział 3 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
W małym budynku na piętrze niżej odnajdziesz konsolkę z czerwonym przyciskiem, który zatrzyma pociąg.

Porozmawiaj z Malvinem. Następnie zostaniesz skierowany na ścieżkę cienia Aurory. Na miejscu zejdź po drabinie do budynku, gdzie znajduje się przycisk, którym zatrzymasz pociąg. Wróć do góry i porozmawiaj z technomantami, którzy wysiedli z pociągu. Jeśli nie powiedzie się rozmowa z użyciem Charyzmy, będziesz musiał ich pobić. Jeśli zdecydowałeś się na walkę, przeszukaj ciało przywódcy grupy, by zabrać tablet. Na koniec udaj się do Elizy Major i przekaż jej dane. Na tym zakończysz zadanie.

Boska dezaprobata (Divine disapproval)

Nagrody za wykonanie zadania: 2000 PD

Sposób odblokowania: po zakończeniu zadania głównego Znajdź swoich sojuszników (Find your allies)

Cele zadania:

  • Znajdź sojuszników i przygotuj podstęp (Find allies to prepare the deception)
  • Odbierz artefakty od fałszywych agentów KBP (Get the relics from the fake ASC agents)
  • Przekaż artefakty przedstawicielowi duchowieństwa w Zgromadzeniu (Give the relics to the clergy's representative to the assembly)
Rozpraw się z fałszywymi agentami i odbierz cenny tablet. - Upadek przy pracy | Rozdział 3 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Rozpraw się z fałszywymi agentami i odbierz cenny tablet.

W tym zadaniu musisz udać się najpierw na rozmowę z Dandolem. Zostaniesz skierowany do Slumsów, gdzie znajdziesz wrogiego agenta z artefaktami. Będzie on w towarzystwie dwóch pomocników przed barem. Po rozprawieniu się z nimi przeszukaj ciała, zabierz artefakty i zanieś je na Giełdę. Tam znajdziesz kontakt, któremu musisz przekazać artefakty, aby zakończyć zadanie.

Podejrzane sprawki nadzorcy (Mr. Watcher's shady affairs)

Nagrody za wykonanie zadania: +3 rep. Armia, +1 rep. Noctis, 2000 PD

Sposób odblokowania: po zakończeniu zadania głównego Znajdź swoich sojuszników (Find your allies)

Cele zadania:

  • Uzyskaj informacje o szantażu od Czarnych Dalii (Get information about blackmail from the Black Dahlias)
  • Zdobądź tablet alfonsa (Get the pimp's tablet)
  • Daj tablet alfonsa Kapitan Elizie Major (Give the pimp's tablet to Captain Eliza Major)
Mara - Upadek przy pracy | Rozdział 3 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Mara

Kolejny tablet, który musisz pozyskać znajdziesz w Slumsach. Porozmawiaj z Marą, przywódczynią gangu. Skieruje cię do alfonsa, który chowa się w jednym z budynków w Giełdzie.

Wejście do kryjówki alfonsa na Giełdzie. - Upadek przy pracy | Rozdział 3 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Wejście do kryjówki alfonsa na Giełdzie.

Wejście do budynku jest strzeżone przez kilku strażników, lecz w budynku znajdziesz tylko alfonsa. Znokautuj go i zabierz tablet z biurka. Zanieś go finalnie do Elizy Major, by zakończyć misję.

Kijem między szprychy (Powder in the wheels)

Nagrody za wykonanie zadania: +1 rep. Mutanci, 2000 PD

Sposób odblokowania: po zakończeniu zadania głównego Znajdź swoich sojuszników (Find your allies)

Cele zadania:

  • Spotkaj się z przywódcą mutantów z zagrody (Meet the leader of the corralled mutants)
  • Zdobądź bombę (Obtain a bomb)
  • Porozmawiaj z Amelią o bombie (Speak to Amelia about the bomb)
  • Przekonaj tak wielu mutantów, jak to możliwe, do ucieczki (Convice as many of the mutants as possible to escape)
  • Znajdź informatora wśród mutantów (Find the informant among the mutants)
  • Pójdź z Amelią do hangaru, by mogła przygotować bombę (Acompany Amelia to the hangar so she can make a bomb)
  • Przekaż bombę przywódcy mutantów (Give the bomb to the leader of the corralled mutants)
  • Zainicjuj ucieczkę (Start the escape)
Przywódca zniewolonych mutantów - Upadek przy pracy | Rozdział 3 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Przywódca zniewolonych mutantów

W tym zadaniu musisz udać się do Slumsów, do magazynu mutantów. W jednej z cel znajdziesz przywódcę, który da ci kolejne polecenia. Najpierw porozmawiaj z mutantami, by odnaleźć zdrajcę, a zarazem przekonać ich do ucieczki. Nie będziesz miał na tym etapie żadnych problemów, dwójka mutantów zgodzi się na ucieczkę niezależnie od przyjętych opcji dialogowych, a trzeci - najbliżej wyjścia - okaże się zdrajcą i będziesz musiał z nim walczyć.

Udaj się z Amelią do hangaru, gdzie będzie w stanie przygotować ładunek wybuchowy. - Upadek przy pracy | Rozdział 3 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Udaj się z Amelią do hangaru, gdzie będzie w stanie przygotować ładunek wybuchowy.

W kolejnym kroku musisz porozmawiać z Amelią. Po tej rozmowie udaj się z nią do hangaru. Tam ponownie rozpocznij rozmowę, a otrzymasz bombę. Musisz odnieść ją przywódcy mutantów w magazynie. Po krótkiej rozmowie zadanie zostaje zaliczone.

Trudna decyzja (Reserved judgment)

Nagrody za wykonanie zadania: 2000 PD

Sposób odblokowania: po zakończeniu zadania głównego Znajdź swoich sojuszników (Find your allies). To zadanie otrzymujesz jednak dopiero w Ophirze - zaraz po wyjściu z łazika zaczepi cię mieszkaniec i przekaże wiadomość rozpoczynającą zadanie.

Cele zadania:

  • Porozmawiaj z ważnym obywatelem w Kuriozum (Speak with the important citizen at Curiosity's)
  • Zlokalizuj kwaretrę główną KBP (Find the location of the ASC HQ)
  • Wejdź do kwatery głównej KBP (Enter the ASC HQ)
  • Znajdź syna sędziego (Find the judge's son)
  • Przekonaj syna sędziego, by udał się do swojego ojca (Convince the judge's son to go to his father)
  • Wróć do Simona Sędziego, Prezesa Sądu Najwyższego (Go back to see Simon Judge, the Chief Justice)
Simon - Upadek przy pracy | Rozdział 3 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Simon

Gdy dotrzesz do Ophiru zaczepi cię jeden z miejscowych i przekaże wiadomość od zleceniodawcy - Simona. Znajdziesz go stojącego przed barem w Slumsach. Musisz odbić jego syna z więzienia, lecz najpierw musisz dowiedzieć się, gdzie znajduje się ukryta baza. W tym celu porozmawiaj z oznaczonym mutantem w magazynie w Slumsach.

By dostać się do tajnej bazy idź w stronę Giełdy, tak jak idziesz na spotkanie z Elizą - Upadek przy pracy | Rozdział 3 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry

By dostać się do tajnej bazy idź w stronę Giełdy, tak jak idziesz na spotkanie z Elizą. Wejdź do budynku, pozbądź się strażników i wejdź do bazy przez rurę w ścianie.

Uwaga - przy okazji tego zadania najlepiej jest zebrać ciepłe ubrania z jednego z pomieszczeń magazynowych na potrzeby zadania Wyprawa polarna (Polar expedition). Nie musisz tego robić teraz, jednak przy ponownym przybyciu do lokacji wszyscy przeciwnicy pojawią się na nowo.

Syn Simona, nie będzie zbyt chętny do powrotu do ojca. - Upadek przy pracy | Rozdział 3 | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Syn Simona, nie będzie zbyt chętny do powrotu do ojca.

Syna sędziego znajdziesz w owej bazie na niższym piętrze. Aby poszedł z tobą musisz zastosować perswazję (Charyzma) lub uśpić go (Nauka). Tą drugą opcję możesz mieć zagwarantowaną w 100%, jeśli zlecisz uśpienie Scottowi (oczywiście musi być członkiem drużyny). Potem wróć do Simona.