Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Technomancer - poradnik do gry

The Technomancer - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dolina mutantów | Zadania poboczne | The Technomancer poradnik The Technomancer

W tym rozdziale poznasz zadania, jakie czekają na ciebie w Dolinie Mutantów. Są to m.in.: Uzbrojeni po wolność, Spór braci, Studnia na pustyni, Głos przodków.

Dolina mutantów jak sama nazwa wskazuje jest kryjówką lokalnych odmieńców zamieszkujących planetę. Otrzymasz do niej dostęp przy rozpoczęciu III rozdziału oraz ukończeniu uprzednio zadania Eskorta na pustyni. W samej lokacji nie napotkasz tak wielu zadań jak w Ophirze czy Noctis. Wykonując zadania główne jak i poboczne automatycznie zwiększasz reputację u frakcji Mutantów, dlatego nie musisz o nią więcej dbać. Wykonanie ostatnich zadań głównych w tej lokacji kończy grę.

W poszukiwaniu ojca (In search of her father)

Nagrody za wykonanie zadania: patrz na koniec rozdziału, możliwość romansu z Amelią

Sposób odblokowania: porozmawiaj z Amelią w rozdziale III, musisz ukończyć jej wcześniejsze zadania towarzysza poświęcone jej ojcu

Cele zadania:

  1. Przekonaj kapitan Elizę, by przeprowadziła badania (Convince Captain Eliza to carry out research)
  2. Opcjonalnie: Poczekaj, aż kapitan Eliza Major ukończy badania (Optional: Wait for Captain Eliza Major to complete her research) [czas oczekiwania: 12 godzin]
  3. Znajdź łazik (Find the rover)
  4. Przeszukaj okolicę (Search the area)
  5. Uratuj Scotta (Save Scott)

Uwaga - postępuj z tym zadaniem ostrożnie, Scott może w nim zginąć. Przeczytaj dokładnie informacje zawarte w poradniku, by nie stracić towarzysza. Pomyślne ukończenie tego zadania pozwala także na romans z Amelią - w tym celu porozmawiaj z nią po zakończeniu zadania a potem spotkaj się z nią w twoim pokoju.

Amelia zechce dalej prowadzić śledztwo w rozdziale III, lecz jest to już ostatnie zadanie z tej serii. - Dolina mutantów | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Amelia zechce dalej prowadzić śledztwo w rozdziale III, lecz jest to już ostatnie zadanie z tej serii.

Amelia dalej pragnie poszukiwać informacji na temat swojego ojca. Masz dwa tropy: poprosić o pomoc Elizę Major oraz udać się na miejsce, gdzie znajduje się rozbity łazik. Najpierw porozmawiaj z Elizą. Musisz odczekać 12 godzin, aż znajdzie dla ciebie potrzebne informacje i będzie to możliwe, jedynie jeśli posiadasz wysoką Charyzmę. Nie jest to obowiązkowy krok zadania.

Tablet za łazikiem - Dolina mutantów | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Tablet za łazikiem

Gdy udasz się na miejsce, gdzie znajduje się łazik, znajdziesz za nim biały tablet. Jeśli nie masz wysokiej Charyzmy, nie dawaj go Amelii w opcji dialogowej. Jeśli przekażesz jej urządzenie jedyną opcją ratunku Scotta jest właśnie użycie perswazji. Jeśli nie przekazałeś zarazem dziewczynie urządzenia, możesz później porozmawiać z kpt. Elizą, by także pomyślnie zakończyć zadanie.

Nagrody za wykonanie zadania:

  1. 500 PD, +2 rep. Amelia, jeśli uda ci się wydobyć informacje od kpt. Elizy;
  2. +2 Karma, jeśli ocalisz Scotta używając Charyzmy lub nie dając tabletu Amelii;

Gloria

Nagrody za wykonanie zadania: możliwość romansu z Nieshą, 500 PD, +3 rep. Niesha

Sposób odblokowania: : porozmawiaj z Nieshą w rozdziale III, musisz ukończyć jej wcześniejsze zadania towarzysza

Cele zadania:

  1. Odnajdź Glorię w Noctis (Find Gloria in Noctis)
Ledwo widoczne wejście do pokoju Glorii w pałacu w Noctis. - Dolina mutantów | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Ledwo widoczne wejście do pokoju Glorii w pałacu w Noctis.

Jest to najkrótsze zadanie w grze. Po rozmowie z Nieshą na początku rozdziału III udaj się do Noctis. W pałacu na parterze, na lewo po wejściu do budynku znajdują się zamknięte drzwi w ścianie, słabo widoczne z daleka. Po wejściu do środka razem z Nieshą i obejrzeniu cutsceny zakończysz zadanie. Możesz teraz rozpocząć romans z towarzyszką poprzez rozmowę z nią i udanie się do swojego pokoju.

Towarzysze broni (Brothers in arms)

Nagrody za wykonanie zadania: możliwość romansu z Andrew, 500 PD, +2 rep. Andrew

Sposób odblokowania: : porozmawiaj z Andrew w rozdziale III, musisz ukończyć jej wcześniejsze zadania towarzysza, czyli umożliwić Andrew zostanie technomantą

Cele zadania:

  1. Udaj się do zaginionej kopuły (Go to the lost dome)
  2. Poddaj Andrew inicjacji w kopule (Initiate Andrew inside the dome)
Poprowadź Andrew do starej kopuły, gdzie dokona się inicjacja. - Dolina mutantów | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Poprowadź Andrew do starej kopuły, gdzie dokona się inicjacja.

W tym zadaniu musisz udać się do tymczasowej lokacji i dokonać inicjacji Andrew, by został pełnoprawnym technomantą. Całość sprowadza się jedynie do podróży do lokacji, pokonaniu kilku korytarzy bez walki i obejrzeniu cutsceny. Po zakończeniu zadania możesz porozmawiać z Andrew, by rozpocząć z nim romans, zwieńczając go wizytą w twoim pokoju.

Wyznanie (Confession)

Nagrody za wykonanie zadania: -2/+3 rep. Scott, 500 PD

Sposób odblokowania: zadanie otrzymasz przy bramach Doliny mutantów po zakończeniu zadania Pod groźbą, lecz możesz je kontynuować dopiero po otrzymaniu dostępu do wioski w zadaniu Eskorta na pustyni (Escort in the desert). Scott musi żyć.

Cele zadania:

  1. Znajdź kogoś, kto był świadkiem spotkania Scotta i Alana (Find someone who witnessed Scott and Alan's meeting)
  2. Zdobądź zeznanie dotyczące tego, o czym rozmawiano na spotkaniu (Get testimony as to what was said at the meeting)
  3. Wejdź do pokoju, by porozmawiać ze Scottem na osobności (Enter the room to speak with Scott in private)
  4. Spraw, żeby Scott wyznał prawdę (Get Scott to confess)
Porozmawiaj z mutantem stojącym przy rurze, który był świadkiem spotkania Scotta z Alanem. - Dolina mutantów | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Porozmawiaj z mutantem stojącym przy rurze, który był świadkiem spotkania Scotta z Alanem.

Wróć do Noctis i spotkaj się z Dandolo, by otrzymać kolejny podpunkt do zadania. Możesz też porozmawiać o tym ze Szlamem w wiosce. Następnie w Wiosce mutantów będziesz musiał spotkać się z jednym z mutantów oznaczonym na mapie. Później udaj się do swojego pokoju w dowolnym mieście i porozmawiaj ze Scottem (stojąc przy łóżku pojawi się opcja rozmowy prowadząca do cutsceny).

Możesz mieć więcej niż dwie opcje dialogowe, zależnie od tego czy wykonywałeś sumiennie zadania poboczne. - Dolina mutantów | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Możesz mieć więcej niż dwie opcje dialogowe, zależnie od tego czy wykonywałeś sumiennie zadania poboczne.

Podczas rozmowy musisz odpowiednio wybrać opcje dialogowe, by doprowadzić do pomyślnego zakończenia. Każda z dostępnych opcji (włącznie z perswazją z użyciem Charyzmy) prowadzi do pomyślnego zakończenia (pozostałe pozytywne opcje związane są z Amelią i wykonywanymi dla niej wcześniej zadaniami - jeśli ich nie ukończyłeś, perswazja będzie jedyną dobrą opcją). Jeśli będziesz naciskał bez podawania konkretnych faktów, zakończysz zadanie lecz nieznacznie stracisz reputację u Scotta.

Uzbrojeni po wolność (Armed for freedom)

Nagrody za wykonanie zadania: 1000 PD, +1 rep. Mutanci

Sposób odblokowania: po ukończeniu zadania głównego Poradnik dla młodych narodów (A guide for a young nation)

Cele zadania:

  1. Skradnij broń ze składu w koszarach (Steal weapons from the barrack stores)
  2. Przekaż broń mutantom (Give the weapons to the mutants)
  3. Naucz mutant posługiwać się ich nową bronią (Train the mutants in combat with their new weapons)
Kwatermistrz - Dolina mutantów | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Kwatermistrz

Zadanie rozpoczniesz rozmawiając z Kwatermistrzem w Dolinie Mutantów. Jeden z celów zadania - dotyczący odzyskania broni z baraków - powinien zostać od razu zaliczony, jeśli wykonywałeś wcześniejsze zadania poboczne. W przeciwnym razie zostaniesz do nich skierowany i będziesz musiał pozyskać wskazane dobra. Następnie wróć ponownie do kwatermistrza.

Później przejdź w oznaczoną część wioski, gdzie znajdziesz małą grupkę pięciu mutantów. Musisz ich pokonać w ramach treningu, by zakończyć to zadanie.

Spór braci (Feuding brothers)

Nagrody za wykonanie zadania: 500 PD, +3 rep. Phobos

Sposób odblokowania: po ukończeniu zadania głównego Poradnik dla młodych narodów (A guide for a young nation) i rozmowie z Phobosem

Cele zadania:

  1. Ustal, kto był odpowiedzialny za niepowodzenie misji Fobosa (Find out who was responsible for the failures for the Phobos missions)
  2. Dołącz do Setha i Dejmosa(Catch up with Seth and Daimos)
Fobos - Dolina mutantów | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Fobos

Zadanie to otrzymasz od Fobosa, jest to kolejne zadanie towarzysza. W Dolinie mutantów porozmawiaj z handlarką przy głównej bramie ("Informacje na temat ataku Aurory") oraz kolejno z drugim jegomościem na drodze wokoło miasta.

W Kanionie odnajdziesz całą zgraję zbuntowanych mutantów. - Dolina mutantów | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
W Kanionie odnajdziesz całą zgraję zbuntowanych mutantów.

Później w ramach tego zadania musisz udać się ponownie do lokacji o nazwie Kanion, gdzie znajdziesz dwóch wrogich mutantów wraz z obstawą. Pokonaj ich, a zakończysz zadanie.

Ogołocone sklepy (Scant stores)

Nagrody za wykonanie zadania: +1 rep. Mutanci, 1000 PD, 150 Serum

Sposób odblokowania: po ukończeniu zadania Kijem między szprychy (Powder in the wheels)

Cele zadania:

  1. Wejdź w posiadanie bomby (Have a bomb made)
  2. Zaczekaj, aż bomba będzie zrobiona (Wait until the bomb is ready)
  3. Odzyskaj bombę (Recover the bomb)
  4. Przekaż bombę mutantowi, który pracuje jako doker w Ophirze (Give the bomb to the mutant docker at the Ophir station)
  5. Ukradnij pojemniki z jedzeniem (Steal the containers of food)
  6. Dostarcz pojemniki z jedzeniem (Deliver the containers of food)
Przywódca zniewolonych mutantów, tym razem już wolny w Dolinie Mutantów. - Dolina mutantów | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Przywódca zniewolonych mutantów, tym razem już wolny w Dolinie Mutantów.

Stojący niedaleko głównej bramy Doliny Mutantów obywatel, z którym już wcześniej się spotkałeś (przywódca mutantów w Slumsach) ma dla ciebie proste zadanie. Dostarcz mu pułapkę, a on przygotuje bombę (musisz odczekać 24 godziny). Później ją odbierz.

Twój kontakt - mutant - czeka na ciebie przy peronie. - Dolina mutantów | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Twój kontakt - mutant - czeka na ciebie przy peronie.

Musisz zanieść ją na Giełdę, a dokładnie na dworzec kolejowy. Tam znajdziesz mutanta, któremu musisz przekazać ładunek (oczywiście będzie on strzeżony).

Zbierz pięć czerwonych skrzynek z żywnością... Nie zastanawiaj się jak to pomieścisz. - Dolina mutantów | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Zbierz pięć czerwonych skrzynek z żywnością... Nie zastanawiaj się jak to pomieścisz.

Nie jest to jednak koniec zadania. Po raz kolejny musisz udać się do Kanionu, do miejsca gdzie przetrzymywany był Scott. Przeskocz przez mur, gdyż brama jest zamknięta, pozbądź się ochrony i zlokalizuj pięć dużych, czerwonych skrzynek, by zebrać ich zawartość. Potem możesz wracać do pracodawcy po nagrodę.

Studnia na pustyni (A well in the desert)

Nagrody za wykonanie zadania: -1 rep. Noctis/Armia (do wyboru), +1 rep. Mutanci, 1000 PD, 200 Serum

Sposób odblokowania: po ukończeniu zadania głównego Poradnik dla młodych narodów (A guide for a young nation), porozmawiaj ze Szlamem (Scum)

Cele zadania:

  1. Zlokalizuj pompę studni artezyjskiej
  2. Skradnij jedną część z generatora w Noctis
  3. Skradnij jedną część z generatora w Ophirze
  4. Napraw pompę studni
  5. Wróć do Szlama
Studnia w Dolinie Mutantów. - Dolina mutantów | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Studnia w Dolinie Mutantów.

Szlam poprosi cię o pomoc w naprawie studni. Udaj się w jej pobliże. Musisz obrać drogę okrężną, gdyż brama prowadząca na wprost będzie zamknięta. Za miastem napotkasz wielką ropuchę, taką jak w zadaniu Eskorta na pustyni. Podobnie jak wtedy, staraj się używać piorunów, atakować z boku lub w miarę możliwości od tyłu (uważając na trujący jad).

 

Jeden z generatorów w Ophirze - Dolina mutantów | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Jeden z generatorów w Ophirze

Gdy dotrzesz do studni zbadaj ją. Jeśli twoja postać nie może tego zrobić, to musisz poprosić o pomoc Amelię, więc warto jest ja mieć wtedy w swojej drużynie. Część do pompy musisz pozyskać z Ophiru lub z Noctis - zależnie od wyboru. W Ophirze wystarczy, że wejdziesz na schody, którymi dostajesz się na tyły Giełdy, a znajdziesz tam czerwoną pompę, którą rozmontujesz przyciskiem akcji. W Noctis pompa znajduje się za bramą, która będzie otwarta, jeśli wykonałeś zadanie Okradanie turbin wiatrowych. W przeciwnym wypadku potrzebujesz umiejętności Zamki 2.

Należy zaznaczyć, że wybór jest o tyle istotny, że frakcja, którą okradniesz (Noctis/Armia) będzie tego świadoma i stracisz nieznacznie jej szacunek (-1 rep.). Po uzyskaniu części wróć do pompy i napraw ją (może tego dokonać Amelia), a ukończysz zadanie.

Pomoc dla zbuntowanych niewolników (Help the rebel slaves)

Nagrody za wykonanie zadania: 1000 PD, 250 Serum, +1 rep. Mutanci

Sposób odblokowania: po ukończeniu zadania pobocznego Studnia na pustyni (A well in the desert)

Cele zadania:

  1. Udaj się do obozu mutantów w Ophirze (Go to the mutant corral in Ophir)
  2. Uwolnij uwięzione mutant (Free the imprisoned mutants)
  3. Zaprowadź mutant na miejsce (Escort the mutants)
  4. Wróć do Szlama (Report back to Scum)
Mutanci przetrzymywani są za kratą z widokiem na Słońce. - Dolina mutantów | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Mutanci przetrzymywani są za kratą z widokiem na Słońce.

Zadanie to jest krótkie i proste. Musisz udać się do Slumsów, do magazynu, gdzie przetrzymywani są mutanci. Na końcu budynku znajduje się zamknięta brama (Zamki 3). Strzeże jej jeden, ale za to bardzo potężny mutant, którego w pierwszej kolejności musisz pokonać, i aby nie kłopotać się z zamkiem, zabrać od niego klucz.

Po uwolnieniu mutantów eskortuj ich z budynku (zaatakują cię dwie małe grupy niegroźnych mutantów) i na zewnątrz poprowadź ich do najbliższego wejścia do Kanałów. Potem musisz tylko wrócić do Szlama po nagrodę.

Głos przodków (The Voice of the ancestors )

Nagrody za wykonanie zadania: +1 rep. Mutanci, 1000 PD, 100 Serum

Sposób odblokowania: po ukończeniu zadania pobocznego Pomoc dla zbuntowanych niewolników (Help the rebel slaves)

Cele zadania:

  1. Znajdź wyjątkowy artefact w kaplicy w Ophirze (Find a major relic in the Ophir chapel)
  2. Znajdź wyjątkowy artefact w kaplicy w Noctis (Find a major relic in the Noctis chapel)
  3. Przekaż artefakty Szlamowi (Give the relics to Scum)
Możesz próbować dostać się przez podziemia świątyni do jej wnętrza... - Dolina mutantów | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Możesz próbować dostać się przez podziemia świątyni do jej wnętrza...

W tym zadaniu musisz przedostać się do świątyni technomantów w Ophirze. Możesz dostać się tam na dwa sposoby: tradycyjnie, przechodząc przez strzeżony budynek za Giełdą (tam, gdzie stoi Eliza Major) lub spróbować się przedostać podziemnym przejściem, którym uciekałeś wraz z technomantami w zadaniu głównym (do otwarcia wrót potrzebny ci będzie Andrew posiadający zdolności technomanty).

Artefakt w Ophirze leży w niezabezpieczonej skrzyni. - Dolina mutantów | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Artefakt w Ophirze leży w niezabezpieczonej skrzyni.

Gdy dostaniesz się do świątyni przejdź przez drzwi do małego pomieszczenia i przeszukaj niezamkniętą szafkę. Tam znajdziesz jedną z dwóch relikwii.

W Noctis musisz posiadać I poziom Zamków, by zebrać artefakt. - Dolina mutantów | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
W Noctis musisz posiadać I poziom Zamków, by zebrać artefakt.

Drugi artefakt znajduje się w Noctis. Jeśli wykonałeś zadanie Święta kradzież, nie będziesz miał problemu z zabraniem artefaktów z zamkniętej szafki koło schodów (Zamki 1). Jeśli jednak nie wykonałeś zadania, będziesz musiał obejść ochronę wskakując na podwyższenie od prawej strony, gdyż na schodach stać będzie straż, która nie wpuści cię do środka. Gdy tam wejdziesz zostaniesz zaatakowany - pokonaj przeciwnika i zabierz artefakt.