Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Technomancer - poradnik do gry

The Technomancer - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Frakcje występujące w grze | Towarzysze i frakcje | The Technomancer poradnik The Technomancer

Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

W dowolnym momencie gry możesz sprawdzić, jaki stosunek ma twój bohater z różnymi ugrupowaniami. - Frakcje występujące w grze | Towarzysze i frakcje | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
W dowolnym momencie gry możesz sprawdzić, jaki stosunek ma twój bohater z różnymi ugrupowaniami.

W grze występuje pięć głównych frakcji, opisanych poniżej. Większość z nich rywalizuje ze sobą na różnych polach, dlatego trudnym jest utrzymanie dobrej reputacji u wielu grup jednocześnie. Reputację otrzymujesz niemal za połowę zadań wykonywanych w grze. Możesz otrzymywać dodatnie jak i ujemne punkty, które finalnie składają się na stosunek bohatera do frakcji, który możesz podejrzeć na liście w dowolnym momencie rozgrywki w panelu informacji o graczu. Gdy reputacja osiągnie krytyczny, wrogi poziom, przeciwnicy z danej frakcji bez ostrzeżenia będą rzucać się na ciebie. Jeśli jednak zaś jesteś choć trochę sprzymierzony z frakcją (zielony status w podglądzie), wtedy możesz liczyć na większą ilość dostępnych zadań dla danej grupy.

Pełnia (Abundance) - jest to pierwsza frakcja, z którą będziesz mieć do czynienia. Jest to zgrupowanie żołnierskie z siedzibą na Giełdzie, którym dowodzi kpt. Eliza Major. Dla niech w pierwszej kolejności będziesz zmuszony pracować, a praca ta może wpłynąć negatywnie na twoją Karmę. Nie musisz jednak przykładać się do tych zadań. Koniec końców Pełnia stanie się twoim wrogiem, niezależnie od twoich układów. Z tego względu w pierwszym rozdziale w Ophirze lepiej próbować dogadać się z frakcją Grabieżców, jako potencjalnych sojuszników (Grabieżcy pojawiają się także w kolejnych rozdziałach, Pełnia tylko drugoplanowo).

Grabieżcy (Vory) - druga główna frakcja w Ophirze, złożona głównie z przestępców i rzezimieszków. Mają siedzibę w Slumsach a ich przywódcą jest Anton Rogue. Możesz wykonać dla nich serię zadań pobocznych w pierwszym, a także kolejnych rozdziałach, jednak dopiero, gdy uzyskasz choćby cząstkową ich przychylność (patrz na opis przejścia i zadania, które dodają reputacji dla Grabieżców). Jeśli nie utrzymasz z nimi pokoju, w Slumsach grupy bandytów na ulicach będą atakować cię bez ostrzeżenia.

Noctis - frakcja handlarzy mieszkająca w ukrytym mieście Karawanseraj (Noctis) rządzonym przez księcia Dandolo. Poznasz ich dopiero w drugim rozdziale i nie masz dużego wyboru - również musisz dla nich pracować, przez co chcąc nie chcąc nie uzyskasz całkiem negatywnego stosunku do nich. Przed dotarciem do ukrytego miasta frakcja nie wyświetla się w statystykach i nie masz możliwości wcześniejszego podbudowania reputacji.

Armia - mają wiele wspólnego z Pełnią, jednak nie są im całkowicie podporządkowani. Staraj się załatwiać pokojowo względem żołnierzy wiele zadań dla Pełni oraz pobocznych, np. od kwatermistrza. Nie uzyskasz bezpośrednich informacji o punktach respektu pozytywnych/negatywnych w odniesieniu do armii, nie wykonujesz też dla nich specjalnych zadań, dlatego w zasadzie możesz zignorować ten wpis w statystykach.

Wolni mutanci (Free mutants) - w trzecim rozdziale trafiasz do miasta mutantów. Po drodze przez wcześniejsze rozdziały będziesz miał kilka okazji, aby pomóc spotkanym na drodze mutantom i przez to zdobyć już na wstępnie lepsze u nich notowania, by czuć się swobodnie w Dolinie Mutantów (Mutant Valley) i otrzymać więcej zadań pobocznych.

Ruch oporu (opposition) - podobnie jak z Wolnymi mutantami nie będziesz mieć z nimi dużo bezpośredniego kontaktu, jako że są oni frakcją "niejawną". Warto jednak już od początku podbudowywać z nimi pozytywne relacje, co możliwe jest już w pierwszym rozdziale w przypadku kilku zadań.