Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Technomancer - poradnik do gry

The Technomancer - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Slumsy | Zadania poboczne | The Technomancer poradnik The Technomancer

Z tego rozdziału dowiesz się, jak ukończyć dostępne w Slumsach zadania poboczne, a wśród nich: Nierówna walka, Groźby i wymuszenia, Kontrabanda odzyskana, czy Gra rynkowa. Większość z nich następuje po sobie, dopiero po ukończeniu zadania głównego Pokonaj ruch oporu.

Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

Slumsy to druga część miasta, gdzie rządzą głównie Grabieżcy. Jeśli nie postarasz się o przynajmniej neutralne układy z nimi, będziesz zmuszony walczyć z grupami bandytów, które czają się w wielu alejkach. Większość zadań pobocznych wykonywanych w tej lokacji to zadania dla Antona Szelmy. Lokacja ma bezpośrednie połączenie z Kanałami oraz Giełdą.

Nierówna walka (Unequal Combat)

Nagrody za wykonanie zadania: 1000 PD, 100-130 Serum oraz Karma/reputacja - patrz na koniec rozdziału

Sposób odblokowania: znajdź w barze w Slumsach kobietę w kasku.

Cele zadania:

  1. Pójdź do bary, by zbadać sprawę Dereka Harownika (Go to the bar to investigate Dereck Labour, the missing boxer)
  2. Znajdź boksera Dereka Harownika (Find Derek Labour, the boxer)
  3. Wypytaj handlarza o sprzedaż jadu meduz (Interrogate the merchant about the sale of jellyfish venom)
  4. Znajdź osoby odpowiedzialne za zabójstwo (Find the henchmen responsible for the killing)
  5. Zajmij się bokserem (Take care of the backer)
  6. Opowiedz narzeczonej, co się stało (Tell the fiancée what has happened)
W barze zaczepi cię kobieta stojąca przy ściani w kasku na głowie. - Slumsy | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
W barze zaczepi cię kobieta stojąca przy ściani w kasku na głowie.

W barze przy ścianie zaczepi cię pewna kobieta w kasku, prosząc o pomoc w znalezieniu pewnego mężczyzny. Po rozmowie udaj się najpierw na piętro i porozmawiaj z rosłym facetem (Elite soldier) pośrodku pomieszczenia, później zejdź niżej i zagadaj do mężczyzny przy wyjściu z baru.

Zostaniesz skierowany za budynek, gdzie odnajdziesz ciało poszukiwanego - Slumsy | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry

Zostaniesz skierowany za budynek, gdzie odnajdziesz ciało poszukiwanego. Okaże się, że został otruty. Musisz skontaktować się ze Scottem Poszukiwaczem (chyba, że jest twoim towarzyszem) udając się do jego laboratorium, skąd wskaże ci osobę, która jest w posiadaniu trucizny - jednego z handlarzy).

Jeden z lokalnych handlarzy podzieli się tym, co wie. - Slumsy | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Jeden z lokalnych handlarzy podzieli się tym, co wie.

Porozmawiaj z owym handlarzem, nie będzie problemów, by otrzymać potrzebne wskazówki. Kilkadziesiąt metrów dalej znajdziesz osobę członka Grabieżców (Member of Vory), która może okazać się jednym z podejrzanych. Jednakże jest to członek gangu i po krótkiej rozmowie rzuci się na ciebie wraz z piątką pomocników. Na szczęście wystarczy ich nieco obić, aby się poddali.

Żołnierz na piętrze w baru jest winny zabójstwa - możesz go ukarać lub dać się przekupić. - Slumsy | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Żołnierz na piętrze w baru jest winny zabójstwa - możesz go ukarać lub dać się przekupić.

Wróć teraz do rosłego mężczyzny na piętrze baru, skąd pobrałeś zlecenie. To on okaże się intrygantem i możesz wybrać jedną z dwóch opcji:

  1. Zatrzymać go - obić gościa i jego pomocników i wpakować za kratki (+2 Karma, +1 rep. Pełnia; 1000 PD + 80 Serum),
  2. Zaproponować łapówkę z jego strony (100 Serum), a w zamian ty zapominasz o sprawie - otrzymasz -1 Karma, 1000 PD i w sumie 130 Serum.

Na koniec wróć do kobiety na parterze baru, która zleciła ci zadanie, aby otrzymać wynagrodzenie.

Bolączki profesora (A professor's worries)

Nagrody za wykonanie zadania: +3 rep. Scott Poszukiwacz, 500 PD

Sposób odblokowania: porozmawiaj ze Scottem Poszukiwaczem.

Cele zadania:

  1. Udaj się do laboratorium z Cherlesa Poszukiwacza (Go to the Charles Seeker's laboratory)
  2. Przekonaj Veronicę, by przekazała ci informacje (Convince Veronica to give you information)
  3. Zbadaj sprawę zniknięcia profesora Charlesa Poszukiwacza (Investigate the disappearance of Professor Charles Seeker)
  4. Zdobądź dokumenty z badaniami Charlesa Poszukiwacza (Obtain Charles Seeker's research papers)
  5. Przekaż Scottowi wyniki badań Charlesa Poszukiwacza (Give Charles Seeker's research to Scott)
Porozmawiaj w dowolnym momencie gry ze Scottem, najlepiej w Slumsach. - Slumsy | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Porozmawiaj w dowolnym momencie gry ze Scottem, najlepiej w Slumsach.

Porozmawiaj ze Scottem, a powie ci o pewnym zmartwieniu dotyczącym jego kolegi. Udaj się wtedy do laboratorium na wschodzie, gdzie znajdziesz Veronicę. Porozmawiaj z dziewczyną, by otrzymać od niej dalsze informacje.

Przed drugą zamkniętą kliniką w Slumsach znajdziesz Veronikę. - Slumsy | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Przed drugą zamkniętą kliniką w Slumsach znajdziesz Veronikę.

Po rozmowie oddal się nieco, a Scott zagada do ciebie i otrzymasz kolejne cele. Udaj się teraz do kpt. Elizy po kolejne wskazówki. Po rozmowie znów wróć do Veroniki i w rozmowie wybierz pierwszą opcję dialogową dzieląc się z nią tym, co wiesz.

Na koniec spotkaj się ze Scottem. Przekażesz mu dokumenty od Veroniki. Na tym zakończysz zadanie. Jeśli nie jest twoim towarzyszem, znajdziesz go w jego laboratorium w Slumsach.

Handel bronią (Gun running)

Nagrody za wykonanie zadania: 1000 PD, 50 Serum, reputacja - patrz na koniec rozdziału.

Sposób odblokowania: porozmawiaj z Antonem Szelmą (Anton Rogue) po zadaniu Pokonaj ruch oporu.

Cele zadania:

  1. Weź broń z koszar (Take weapons in the barracks)
  2. Zdecyduj, komu należy przekazać broń (Decide who to give the weapons to)
  3. Poinformuj Ryana o dostawie broni (Inform Ryan about the weapon shipment)
Porozmawiaj z Ryanem po ukończeniu pierwszych zadań fabularnych. - Slumsy | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Porozmawiaj z Ryanem po ukończeniu pierwszych zadań fabularnych.

Mimo, że zadanie dostajesz od frakcji Grabieżców, możesz jednak wykonać je na rzecz drugiej strony konfliktu. Po rozmowie z Antonem, od którego otrzymasz zadanie, udaj się do Kwatermistrza na Giełdzie. Otrzymasz od niego broń, którą musisz przekazać jednej ze stron:

  1. Udaj się na peron - broń otrzyma Pełnia, a ty +1 rep. Pełni i -4 rep. Grabieżcy, 50 Serum;
  2. Udaj się do Antona - broń otrzymają Grabieżcy, a ty -1 rep. Pełnia i +2 rep. Grabieżcy, 150 Serum i Hełm żołnierza KBP (ASC soldier's helmet).

Uwaga - Chcąc przedostać się z bronią do Slumsów, będziesz musiał stawić czoła ochronie.

Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie