Dark Souls III - opis przejścia i sekrety

Dark Souls III - opis przejścia i sekrety

Dark Souls III - opis przejścia i sekrety

Poradnik do gry Dark Souls III trzy składa się z dwóch osobnych części opisujących ten trudny i rozbudowany tytuł. "Dark Souls III w 10 prostych krokach" w krótki i przystępny sposób wyjaśnia wszystkie najważniejsze mechaniki gry. Dowiesz się z niego m.in. jak stworzyć postać, co ciekawego można znaleźć w Firelink Shrine czy jak dołączyć do covenantu. W poradniku opisano również ekwipunek, system walki oraz rozwój bohatera. Na końcu poradnika znalazł się również opis przejścia pierwszej lokacji oraz informacje na temat walki z pierwszym bossem. Drugi poradnik, czyli "Opis przejścia i sekrety" jest dużo większy i bardziej szczegółowo wyjaśnia wszystkie kwestie. Znajdziesz w nim przede wszystkim dokładny opis przejścia gry, wraz z lokalizacją wszystkich istotnych sekretów czy poradami dotyczącymi walk z bossami. Poradnik zwiera też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz opisy zadań związanych z postaciami niezależnymi.

Norbert Jędrychowski

Informacje o Dark Souls III - opis przejścia i sekrety

Autor : Norbert Norek Jędrychowski

Poradnik zawiera : strony: 110, ilustracje: 771 .

Opis przejścia i sekrety

Ostatnia aktualizacja : 9 września 2016, odwiedź Opis przejścia i sekrety

Dark Souls III w 10 prostych krokach

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016, odwiedź Dark Souls III w 10 prostych krokach

Popularne strony w Dark Souls III - opis przejścia i sekrety

Komentarze Czytelników (164)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
01.05.2016 00:03
odpowiedz
niepokorny666
15
Legionista

Ja mam problem tego typu, że kowal nie chce mi niczego ulepszac tylko mi mówi, że mam przyjśc później.
Ma ktos pomysł jak to rozwiązac.?

01.05.2016 01:06
komor25612
odpowiedz
komor25612
58
Aigato

Ok dzięki. Pytanie zadałem bo nie byłem pewien czy aby te obrażenia to nie są jakiejś obrażenia krytyczne czy coś tego typu.

01.05.2016 13:01
komor25612
odpowiedz
1 odpowiedź
komor25612
58
Aigato

Kolejne pytanie , po walce ze zbroją , przeszedłem całe archiwa i doszedłem do walki z Lothriciem i Lorianem. W poradniku po drodze powinienem jeszcze odwiedzić Ogród zatraconego króla i zapomniane groby. Jak się tam dostać? Opłaca się w ogóle tam wracać?

02.05.2016 10:48
odpowiedz
2 odpowiedzi
Angusson
1
Junior

Mam pytanie. Orbeck gest cichy sojusznik tylko osobom majacym profil magiczny? Jak tak to jak ma to zrobić wojownik?

02.05.2016 19:42
Goarg
odpowiedz
3 odpowiedzi
Goarg
14
Legionista

W jaki sposób mam wbić rangi w Błękitnych strażnikach lub Ostrzach mrocznego księżyca? Z tego co wiem musze być przyzwany do pomocy przy inwazji, ale jak do tej pory jeszcz mnie nie spotkała ta przyjemność. Pytanie do graczy którym udało się wbić 2 rangi w tych przymierzach, w jaki sposób tego dokonaliście?

03.05.2016 22:00
odpowiedz
1 odpowiedź
wrona0306
5
Junior

Siema wlasnie przeszrdlem gre i mam zamiar przejsc ng+ ale zanim to zrobie che wiedziec czy moje klejnoty i tytanity wlacznie ze sztabami tytanitu zostaja czy je trace poniewarz niewiem czy mam ulepszac bronie na full z kturych kozystam sporadycznie . Heszcze jedno pytanie mozna zrobic wymianke ze pee pee wrona i dostac czerwone , biale tytanity ale co one abgrejduja

05.05.2016 11:39
Lucco
😜
odpowiedz
Lucco
14
Legionista

DS 3 wciągnęło mnie jak bagno w "Lagtown", jednak wciąż mam cichą nadzieję na remaster DS 1 ( w nią mogę grać bez końca)

07.05.2016 11:47
Vlad Tepes
odpowiedz
1 odpowiedź
Vlad Tepes
66
Pretorianin

Poradnik ma braki, np. gdzie informacja o ataku z doskoku z miejsca?! Jak dla mnie to podstawowy atak, dzięki któremu przeszedłem DS 1 i 2.

07.05.2016 14:42
odpowiedz
wrona0306
5
Junior

siema wlasnie przeszedlem ds3 ng+ i zajelo mi ti okolo 7-8 h ale prawie niezbieralem item-ow tylko zabijalem najwazniejszych bosow dzieki ktorym mogles isc dalej i dawali ci popioly . musze powiedziec ze ds3 ng+ jest strasznie latwe jak sie startuje ze swoim starym ekwipunkiem i ulepszona bronia skonczylem ng+ na 154 levelu.

14.05.2016 10:56
odpowiedz
Mr.Jack666
1
Junior

Witam. Czy można przywoływać npc do pomocy bez ps+. Wydawało mi sie ze przez jakiś czas mogłem to robić i nagle brak znaków przywołań. Gdzieś czytałem ze jak sie oczyszcze z efektu pustego to pomoże ale nic z tego. Oczywiście mam aktywny żar.

15.05.2016 10:28
odpowiedz
rubi72
8
Legionista

Mam problem z wbiciem trofki za zdobycie wszystkich pierścieni:( będzie może podana lista sygnecików?

07.06.2016 13:32
odpowiedz
kristor
4
Junior

Witam
U mnie nie moge zaleść horace'a
pomoze ktoś?

12.07.2016 21:31
odpowiedz
2 odpowiedzi
tusek123
1
Junior

witam pomoże ktoś? zabiłem bossa zbroja zabójcy smoków i nie mam nigdzie tego klucza za pewne ominąłem coś proszę o pomoc w która stronę uderzyć

17.07.2016 00:23
odpowiedz
Skytti
1
Junior

O co chodzi z tymi zamkniętymi drzwiami?

22.07.2016 22:49
odpowiedz
1 odpowiedź
wielkiptak
1
Junior

a ja na końcu katedry głębin zapłaciłem dwoma językami u tej postaci przy ognisku i ulepszyłem udzwig na maxa i wszystkie parametry pozostałe spadły mi do wartości początkowych wszystko po prostu straciłem czy jest jakieś wyjście z tej sytuacjii??? bardzo prosę o pomoc nawet można telefonicznie a jak nie to napiszcie proszę 698397202

21.08.2016 22:13
odpowiedz
1 odpowiedź
Paker30
7
Legionista

hej, czy mozna sie poruszac do tylu, to znaczy chodzic do tylu. czy tylko odskok.

28.08.2016 20:37
odpowiedz
Paker30
7
Legionista

zabilem yoela z londoru. jak odzyskac te postac.

05.09.2016 11:57
odpowiedz
lucjusz 1980
1
Junior

Witam!
Mam pytanko dotyczy ono przyzywania innych graczy.
Niestety nie mogę tego zrobić nie mam na planszy żadnych znaków. Wszystko co trzeba mam . Co robić.

10.11.2016 18:16
odpowiedz
1 odpowiedź
delgado88a
39
Centurion

Niech mi ktoś wyjaśni u kogo moge zwiekszać/ kupować umiejetności i zwiekszać staty postaci ??

25.01.2017 20:13
Auron
😉
odpowiedz
Auron
3
Junior

W Kapliczce Zjednoczenia można zdobyć dodatkowo dwa przedmioty nieuwzględnione w poradniku takie jak "Popioły Pustego" w miejscu w którym przebywał Yoel, oraz "Nasiono drzewa olbrzymów" przy drzewie przed wieżą nad Kapliczką. Także polecam uwzględnić to w opisie tej lokacji :)

31.03.2017 11:15
odpowiedz
krych20
1
Junior

Krych= uwolniłam Niezłomnego Łatę z celi, ale on cały czas tam dalej siedzi, co zrobiłam źle ?

31.03.2017 11:19
😊
odpowiedz
krych20
1
Junior

uwolniłam Siegwarda ( Niezłomnego Łatę ) z celi, a on siedzi tam dalej , a potrzebny mi jest u Yorna Giganta , jak go sprowadzić ?
Krych

12.04.2018 14:52
😉
odpowiedz
1 odpowiedź
tukaram3030
35
Pretorianin

Zaczalem Grac w ta z deka dziwna i trudna gre!!Tworcy utrudnili ta gre raczej celowo ze jest mnostwo znakow zapytani a czasami ryzykownych decyzji szczegolnie z ulepszaniem rynsztunku i postaci!!-Gra Ciekawa ale uniki i bloki sorki sa zbyt malo realistyczne.Koles mnie wali po bloku 4 razy i mnie zabija wiec lipa Mocna!!No i unik z przewrotem sorki ale za wolny i malo praktyczny w walce no chyba ze sloniem a nie dynamicznym silnym szybkim przeciwnikiem.Rozkminiam gre powoli mam nadzieje ze bedzie duzo wiecej uderzen i kombosow bo 4 to troche za malo!!WIESIEK CIAGLE NAJLEPSZY!!A GRAM JUZ 4 RAZ HEHE

19.05.2018 10:18
😒
odpowiedz
1 odpowiedź
tukaram3030
35
Pretorianin

Sorki Ja mam juz 122 level i nie moge juz rozwijac staminy wytrzymalosci zielony pasek chyba najwazniejszy zaraz po pasku zycia stanak mi na 40 leveleu!!??--Czy u kogos innego bede mogl podbic ten level wyzej odnosnie wytrzymalosci czy juz lipa i koniec i ulepszanie reszty zdolnosci?!?!

21.05.2018 16:04
😢
odpowiedz
tukaram3030
35
Pretorianin

Witam Ponownie.Uwaga Bardzo Wazne Info Nie sprzedawajcie ani nie zurzywajcie Dusz z Bossow bo nie mozna pozniej ich odzyskac i Stworzyc Unikatowych Specialnych broni albo innego sprzetu typu zbroja lub zwoje !!Dla mnienkuz za pozno kilka pieknych mieczy mi PRZEPADLO.MAM NADZIEJE Z ZROBIA PATCH NA NOWA GRE PLUS +++ ZEBY ZAGRAC ZNOW NIE TRACAC PUNKTOW DOSWIADCZENIA JAK W 1 I 2 CZESCI!!--POZDRO

07.06.2018 15:37
odpowiedz
tukaram3030
35
Pretorianin

DRODZY TWORCY KIEDY WYJDZIE JAKIS PATCH DO GRY I CZY JEST JAKIS ORGINALNY KONKRETNY PORADNIK!!BO podpowiedzi tutaj czesto nie jasne!!Mam 197 level i nie moge ukonczyc gry !!??POZDRO

10.06.2018 14:39
😢
odpowiedz
1 odpowiedź
tukaram3030
35
Pretorianin

Sorki mam pytanie jak wlaczyc uzyc figurki z gestami na padzie ps4 ??!!Bo sa misje ktore mozna aktywowac tylko w ten sposob!!JAK TO ZROBIC BO K...A NIC NIGDZIE NIE ME!!WKURZAJACA JEST TA GRA POD TYM WZGLEDEM ZE PROSTE RZECZY REAKCJE SA POYKRYWANE I NIE MA TEGO W PORADNIKACH KTORE SA I TAK MOCNO POKRECONE!!--I JAK PRZYWOLAC KOGOS DO POMOCY?!--BO NIE MIGE URZYC RYSIKA I INNYCH RZECZY ABY TO ZROBIC SA PO PROSTY ZABLOKOWANE!!??@--O CO DO CH..A CHODZI Z TYM!!--MAM 202 LEVEL I NIE MOGE SKONCZYC GRY GRAM 4 MIESIAC DO HOLERY JASNEJ!!TRACE SZACUNEK DO TEJ GRY I MECZACYCH SEKRETOW NA KTORE NIE MOGE ZNALESC ODPWOWIEDZI W PORADNIKACH!!SORKI ALE MASAKRA JAKAS!!POMOZCIE GRACZE PROSZE!!

10.06.2018 14:41
😡
odpowiedz
1 odpowiedź
tukaram3030
35
Pretorianin

ABY WEZWAC KOGOS DO POMOCY TO MUSZE MIEC WYKUPIONY MULTIPLAYER CZY JAK DO JASNEJ CIASNEJ??--JESTEM ROZPALONY I NIE MOGE URZYC RYSIKA ITP.O CO CHODZI K...A MAC!!

08.12.2018 17:28
👍
odpowiedz
tukaram3030
35
Pretorianin

Zaczalem grac po raz 3 w ta intrygujaca Klimatyczna gre z 4 zakonczeniami!!-I znow Odczuwam Frajde i wkurzenie jak nie moge pokonac ktoregos Bossa i Suoer Satysfakcje jak pokonam i wzmocnie jakis Wypasiony Mieczyk!!--Czas na pozostale Zakonczenia!!-Pozdro dla Graczy Fanow tej Gry!!-Moze za pare latek Zrobia 4 czesc !!Pewnie Mnistwo Fanow czeka na to!!

08.12.2018 17:31
😉
odpowiedz
tukaram3030
35
Pretorianin

Szkoda ze Nie Dodali kilku Bardziej Realnych Unikow Blokow i Super Uderzen Kombosow!!Moze w nastepnej czesci!+

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351292Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351291Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351290Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351289Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351288Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351287Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351286Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351285Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351284