Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil Zero HD - poradnik do gry

Resident Evil Zero HD - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Resident Evil Zero HD - Mapa M2: Ośrodek szkoleniowy
Resident Evil Zero HD - Mapa M2: Ośrodek szkoleniowy
Rozpoczynasz tu po kraksie pociągu.
Są tu wszystkie przedmioty, które wyrzuciłeś lub których nie zabrałeś podczas badania pociągu.
Przejście w kanałach - prowadzi do głównego holu (M2,3).
Główny hol - jest on dwupoziomowy.
Na parterze jest maszyna do pisania.
Na górnym piętrze jest posąg z szalą - zagadka. Jej zaliczenie odblokowuje przejście do piwnicy (M3,1).
Pomieszczenie z dokumentem i uchwytem Crank Handle. Po jego zabraniu atakują kruki.
Sala konferencyjna. Odnajdziesz tu dokument i maszynę do pisania.
W dalszej części gry rozwiązuje się tu zagadkę - potrzebna dyskietka z (M2,22).
W korytarzu tym przebywają zombiaki.
W dalszej części gry pojawiają się tu małpy.
W pomieszczeniu są mapa ośrodka, mikrofilm A oraz winda, do obsługi której potrzebny jest uchwyt z (M2,4).
W dalszej części gry musisz tu użyć zapalniczki na lampie przy zamkniętych drzwiach.
Pomieszczenie po raz pierwszy dostępne po użyciu windy w (M2,7). Przebywają tu insekty.
W dalszej części gry rozwiązuje się tu zagadkę z zegarem - potrzebna żelazna wskazówka z (M2,18).
Dziedziniec z fontanną i medykamentami, którego pilnują kruki.
Sala, w której zdobywa się klucz z klatki i stacza pojedynek z bossem Centurionem.
Są tu schody prowadzące na niższy poziom - (M2,11).
Korytarz łączący salę z poziomu 3F (M2,10) z głównym holem (M2,3).
Pomieszczenie z insektami, granatnikiem i białą statuetką.
W dalszej części gry możesz użyć klucza z piwnicy (M3,13) do otwarcia zamkniętych drzwi.
Jadalnia - przebywają tu zombiaki.
Kuchnia - do jej zbadania potrzebny jest klucz z dużej sali (M2,10).
Odnajdziesz tu paliwo do zapalniczki.
Korytarz. Lewa odnoga prowadzi do piwnicy (M3,6) i możesz z niej skorzystać po rozwiązaniu zagadki w (M3,4).
Prawa odnoga prowadzi do nowego pomieszczenia.
Pomieszczenie z zombiakami, strzelbą Shotgun i czarną statuetką.
Jest tu drabina prowadząca na zewnętrzne balkoniki (M2,17).
Balkoniki z zombiakami i roślinami. Po raz pierwszy docierasz tu od strony poziomu 1F - (M2,16).
W dalszej części gry pojawiają się tu małpy.
Pomieszczenie z dokumentem i żelazną wskazówką. Możesz je zbadać po zdobyciu klucza w (M2,10).
Pomieszczenie możesz zbadać po rozwiązaniu zagadki z zegarem w (M2,8). Jest tu mikrofilm B.
Korytarz - później pojawia się tu zombie-pijawka.
Łazienka wypełniona zapasami
Pomieszczenie z zombiakami i projektorem odblokowywane po rozwiązaniu zagadki z zegarem w (M2,8). Potrzebujesz mikrofilmu A z (M2,7) i mikrofilmu B z (M2,19).
Korytarz z zombiakami odblokowywany po zaliczeniu zagadki w sali konferencyjnej (M2,5).
W dalszej części gry pojawiają się tu małpy.
Sala z łóżkami pacjentów, zapasami i dokumentem.
W dalszej części gry możesz tu pozyskać zielone chemikalia grając Rebeccą.
Pomieszczenie z zagadką-szachownicą. Nagroda za jej zaliczenie to czarne skrzydło.
Biblioteka - do jej odblokowania potrzebna jest zapalniczka Billy'ego. Do odnalezienia są tu skrzydła anioła.
Korytarz z zombie-pijawką.
Pomieszczenie z zombie-pijawką i uchwytem imadła.
Bar z fortepianem. Zdobywa się tu akumulator z tajnej skrytki (zagraj Billym na fortepianie).
Korytarz. Później pojawia się tu zombie-pijawka.
Pomieszczenie z zombiakami. Użyj tu uchwytu z (M2,28) żeby zdobyć tabliczkę Obedience Tablet.
Pomieszczenie z medykamentami.
Obszar na zewnątrz posiadłości odblokowywany po zaliczeniu zagadki w sali konferencyjnej (M2,5).
Możesz tu użyć akumulatora z (M2,29) i po przepchnięciu skrzyni zdobyć tabliczkę Discipline Tablet.
Górny poziom obserwatorium odblokowywany po rozwiązaniu zagadki w sali konferencyjnej - (M2,5).
Dolny poziom obserwatorium.
Do zaliczenia zagadki potrzebujesz tabliczek z (M3,8), (M2,31) i (M2,33). Odblokuje ci to dostęp do laboratorium.
Winda, dzięki której możesz dotrzeć do tunelu z pociągiem. Skorzystanie z niej możliwe jest dopiero po dotarciu do fabryki i wybraniu poziomu Lv1 w (M5,10).
Główny hol - jest on dwupoziomowy.
Na parterze jest maszyna do pisania. Na górnym piętrze jest posąg z szalą (zagadka).
Powiększ mapę

Ośrodek szkoleniowy Umbrella [M2] - mapa lokacji | Resident Evil Zero HD poradnik Resident Evil Zero HD

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

1 – Rozpoczynasz tu po kraksie pociągu.
Są tu wszystkie przedmioty, które wyrzuciłeś lub których nie zabrałeś podczas badania pociągu.

2 – Przejście w kanałach - prowadzi do głównego holu (M2,3).

3 – Główny hol - jest on dwupoziomowy.
Na parterze jest maszyna do pisania.
Na górnym piętrze jest posąg z szalą - zagadka. Jej zaliczenie odblokowuje przejście do piwnicy (M3,1).

4 – Pomieszczenie z dokumentem i uchwytem Crank Handle. Po jego zabraniu atakują kruki.

5 – Sala konferencyjna. Odnajdziesz tu dokument i maszynę do pisania.
W dalszej części gry rozwiązuje się tu zagadkę - potrzebna dyskietka z (M2,22).

6 – W korytarzu tym przebywają zombiaki.
W dalszej części gry pojawiają się tu małpy.

7 – W pomieszczeniu są mapa ośrodka, mikrofilm A oraz winda, do obsługi której potrzebny jest uchwyt z (M2,4).
W dalszej części gry musisz tu użyć zapalniczki na lampie przy zamkniętych drzwiach.

8 – Pomieszczenie po raz pierwszy dostępne po użyciu windy w (M2,7). Przebywają tu insekty.
W dalszej części gry rozwiązuje się tu zagadkę z zegarem - potrzebna żelazna wskazówka z (M2,18).

9 – Dziedziniec z fontanną i medykamentami, którego pilnują kruki.

10 – Sala, w której zdobywa się klucz z klatki i stacza pojedynek z bossem Centurionem.
Są tu schody prowadzące na niższy poziom - (M2,11).

11 – Korytarz łączący salę z poziomu 3F (M2,10) z głównym holem (M2,3).

12 – Pomieszczenie z insektami, granatnikiem i białą statuetką.
W dalszej części gry możesz użyć klucza z piwnicy (M3,13) do otwarcia zamkniętych drzwi.

13 – Jadalnia - przebywają tu zombiaki.

14 – Kuchnia - do jej zbadania potrzebny jest klucz z dużej sali (M2,10).
Odnajdziesz tu paliwo do zapalniczki.

15 – Korytarz. Lewa odnoga prowadzi do piwnicy (M3,6) i możesz z niej skorzystać po rozwiązaniu zagadki w (M3,4).
Prawa odnoga prowadzi do nowego pomieszczenia.

16 – Pomieszczenie z zombiakami, strzelbą Shotgun i czarną statuetką.
Jest tu drabina prowadząca na zewnętrzne balkoniki (M2,17).

17 – Balkoniki z zombiakami i roślinami. Po raz pierwszy docierasz tu od strony poziomu 1F - (M2,16).
W dalszej części gry pojawiają się tu małpy.

18 – Pomieszczenie z dokumentem i żelazną wskazówką. Możesz je zbadać po zdobyciu klucza w (M2,10).

19 – Pomieszczenie możesz zbadać po rozwiązaniu zagadki z zegarem w (M2,8). Jest tu mikrofilm B.

20 – Korytarz - później pojawia się tu zombie-pijawka.

21 – Łazienka wypełniona zapasami

22 – Pomieszczenie z zombiakami i projektorem odblokowywane po rozwiązaniu zagadki z zegarem w (M2,8). Potrzebujesz mikrofilmu A z (M2,7) i mikrofilmu B z (M2,19).

23 – Korytarz z zombiakami odblokowywany po zaliczeniu zagadki w sali konferencyjnej (M2,5).
W dalszej części gry pojawiają się tu małpy.

24 – Sala z łóżkami pacjentów, zapasami i dokumentem.
W dalszej części gry możesz tu pozyskać zielone chemikalia grając Rebeccą.

25 – Pomieszczenie z zagadką-szachownicą. Nagroda za jej zaliczenie to czarne skrzydło.

26 – Biblioteka - do jej odblokowania potrzebna jest zapalniczka Billy'ego. Do odnalezienia są tu skrzydła anioła.

27 – Korytarz z zombie-pijawką.

28 – Pomieszczenie z zombie-pijawką i uchwytem imadła.

29 – Bar z fortepianem. Zdobywa się tu akumulator z tajnej skrytki (zagraj Billym na fortepianie).

30 – Korytarz. Później pojawia się tu zombie-pijawka.

31 – Pomieszczenie z zombiakami. Użyj tu uchwytu z (M2,28) żeby zdobyć tabliczkę Obedience Tablet.

32 – Pomieszczenie z medykamentami.

33 – Obszar na zewnątrz posiadłości odblokowywany po zaliczeniu zagadki w sali konferencyjnej (M2,5).
Możesz tu użyć akumulatora z (M2,29) i po przepchnięciu skrzyni zdobyć tabliczkę Discipline Tablet.

34 – Górny poziom obserwatorium odblokowywany po rozwiązaniu zagadki w sali konferencyjnej - (M2,5).

35 – Dolny poziom obserwatorium.
Do zaliczenia zagadki potrzebujesz tabliczek z (M3,8), (M2,31) i (M2,33). Odblokuje ci to dostęp do laboratorium.

36 – Winda, dzięki której możesz dotrzeć do tunelu z pociągiem. Skorzystanie z niej możliwe jest dopiero po dotarciu do fabryki i wybraniu poziomu Lv1 w (M5,10).

Legenda Resident Evil Zero HD - Mapa M2: Ośrodek szkoleniowy

Opisy pomieszczeń z mapy

Powyżej znajduje się mapa całego ośrodka szkoleniowego Umbrella, do którego dotrzesz po przeżyciu kraksy pociągu. Lokacja ta jest bardzo rozległa i składa się z czterech poziomów. Wiele pomieszczeń jest domyślnie niedostępnych i możesz do nich zajrzeć dopiero po rozwiązaniu jakiejś zagadki lub zdobyciu jakiegoś klucza. Opis przejścia z kolejnych stron zawiera sugerowaną kolejność eksploracji kolejnych obszarów budynku. W opisie są dodatkowo odwołania do mapy. Przykładowo, odwołanie (M2,4) sugeruje, że powinieneś zerknąć na punkt 4 z mapy ośrodka (M2).