Uruchamianie kolejki | Trzecia wieża w Armikrog
Aktualizacja:
Uruchamianie kolejki
Opuść pomieszczenie i maszeruj w prawo, aż dojdziesz do zwisającej macki ośmiornicy. Wówczas dziecko ponownie zacznie płakać, a macka się schowa.
Płaczące niemowlę po raz trzeci
Kliknij dymek z maluchem - raz jeszcze musisz zawiesić zabawki na karuzeli w odpowiedniej kolejności. Ta się nie zmieniła - jest taka sama jak poprzednio, tyle że teraz spadło aż osiem zabawek. A zatem wciśnij zielony przycisk i zaczep na karuzeli (idąc od lewej): czarnego stworka podobnego do żaby, zieloną ośmiornicę, czerwoną ośmiornicę, czerwonego futrzaka, zielonkawo-żółtego szczurka, żółtego futrzaka, szarego szczurka i fioletowego futrzaka. Odczekaj, aż melodia wybrzmi do końca. Po wszystkim podnieś kolejny seledynowy kryształ.
Przejdź w prawo i zainstaluj w stojącej na prawo od gadającego posągu maszynie żółty element.

Teraz maszeruj w lewo - aż pod niebieskie wrota. Na prawo od nich, nisko, na żółtym tle znajduje się czerwony guzik, który każ wcisnąć Dziubkowi. Wracaj do miejsca ze zwisającą macką ośmiornicy (w prawo), którą złap i wywinduj się po niej w górę. Tam zeskocz na porośnięty trawą występ po lewej i wyjdź na zewnątrz.
Zainstaluj w mechanizmie dźwignię aktywującą zasysanie z rury, a kiedy Tommy z Dziub-Dziubem wylądują w wagoniku, skieruj się w lewo.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.