Kolejne piętra wieży | Pierwsza wieża w Armikrog

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Kolejne piętra wieży

Po zatrzaśnięciu się wrót wieży podnieś leżącą przy drzwiach po lewej dźwignię. Kliknij miejsce, w którym powinna zostać zainstalowana - z lewej strony wrót wejściowych. Po otwarciu się drzwi po lewej przejdź do kolejnego pomieszczenia. Wcześniej możesz wyjrzeć przez okno (6 razy) - jeśli w międzyczasie drzwi po lewej się zamkną, otwórz je ponownie, przesuwając dźwignię przy wrotach po prawej.

W następnej salce trzykrotnie kliknij posąg po lewej - usłyszysz, co ma do powiedzenia. Popchnij pomarańczowe klockowate stworzenie blokujące kolejne przejście, by dostać się do trzeciej salki.

Tam wciśnij czerwony guzik w ścianie po lewej i przyjrzyj się ujawnionemu w ten sposób obrazkowi na ścianie na wprost. Przełącz się na psiaka bohatera i wejdź w tunel w tejże ścianie. Wędruj nim do końca, aż trafisz do dziwnego, jakby prześwietlonego pomieszczenia (pierwszego w wieży).

Zwróć uwagę na obrazek nad wejściem do tunelu (pierwszy, największy z trzech - to pierwsza podpowiedź do zagadki obrazkowej, którą za chwilę trzeba będzie rozwikłać, a która jest losowa: za każdym razem na ścianie wisi inny obrazek) - Kolejne piętra wieży | Pierwsza wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Zwróć uwagę na obrazek nad wejściem do tunelu (pierwszy, największy z trzech - to pierwsza podpowiedź do zagadki obrazkowej, którą za chwilę trzeba będzie rozwikłać, a która jest losowa: za każdym razem na ścianie wisi inny obrazek). Wróć do tunelu.

Zaraz na początku trasy połknij leżącą tam kolejną dźwignię (w miejscu tym wiruje pulsująca spirala) - Kolejne piętra wieży | Pierwsza wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Zaraz na początku trasy połknij leżącą tam kolejną dźwignię (w miejscu tym wiruje pulsująca spirala). Maszeruj w lewo - po dotarciu do Tommy'ego Dziub-Dziub wypluje znalezisko. Jako Tommy podnieś je i wróć do poprzedniego pomieszczenia, pchając przed sobą pomarańczowego klockowatego stworka.

Wetknij dźwignię w mechanizm (kliknij go, a Tommy zrobi resztę) przy drzwiach po lewej. Po otwarciu się przejścia po prawej przepchnij tam futrzane klockowate stworzonko. Kiedy przez otwór w suficie opuści się różowa macka, złap ją i kliknij u góry planszy - Tommy wjedzie poziom wyżej. Tu czeka wspomniana zagadka obrazkowa, do której brakuje Ci jeszcze podpowiedzi, kliknij zatem ponownie w górze ekranu, by podjechać jeszcze wyżej, a stamtąd kolejny raz wywinduj się po macce w górę (do miejsca, w którym u sufitu rezyduje właścicielka owej macki).

Podobało się?

0

Armikrog

30 września 2015

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl