Aktywacja maszyny w niebieskim pokoju | Druga wieża w Armikrog

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Aktywacja maszyny w niebieskim pokoju

Razem z psiakiem biegnijcie cały czas w prawo - do pomieszczenia z ośmiornicą. Tu niemowlę zacznie ponownie płakać i macka ucieknie.

Płaczące niemowlę po raz drugi

Kliknij dymek z dzieckiem - tym razem z karuzeli odpadło pięć zabawek. Zawieś je w następującej kolejności: zielona ośmiornica, czerwona ośmiornica, czerwony futrzak, szczurek, żółty futrzak (identyczny układ zabawek jak poprzednio), po czym naciśnij zielony przycisk w rurce. Odczekaj, aż melodia wybrzmi do końca. Dziecko ponownie wyrzuci z siebie seledynowy kryształ, który podnieś.

Podejdź do stojącej po prawej miski (kliknij ją). Tommy wrzuci do niej ptaszka, a gdy ten w końcu usiądzie - kliknij psa, a następnie ptaszka, by Dziub-Dziub go połknął, dzięki czemu będzie mógł latać. Przesuwaj kursor myszki w górę (klikając), by Dziubek wzbijał się coraz wyżej.

Na szczycie pomieszczenia siądź we wnęce prowadzącej do tunelu (po prawej), po czym kliknij ośmiornicę i wysłuchaj kolejnej opowieści - Aktywacja maszyny w niebieskim pokoju | Druga wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Na szczycie pomieszczenia siądź we wnęce prowadzącej do tunelu (po prawej), po czym kliknij ośmiornicę i wysłuchaj kolejnej opowieści. Wreszcie połknij wygięty przedmiot (kolejny żółty element do maszyny), który pojawił się na końcu całej historii i który tradycyjnie upadł przy psiaku (wirująca spirala z prawej strony wnęki). Następnie maszeruj w głąb tunelu.

Przy jego końcu połknij kolejną dźwignię (wirująca spirala) - Aktywacja maszyny w niebieskim pokoju | Druga wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Przy jego końcu połknij kolejną dźwignię (wirująca spirala). Przejdź maksymalnie w prawo - trafisz do prześwietlonej sali z gadającym posągiem, nad którym będą pojawiać się nazwiska z listy płac. Wróć do tunelu i maszeruj nim w lewo, a wyszedłszy, wzbij się nieco w górę, po czym klikaj coraz niżej, by Dziubek obniżał swój lot i wylądował obok Tommy'ego. Tu psiak wypluje oba połknięte przedmioty - podnieś je.

Przejdź w lewo, do niebieskiego pomieszczenia z maszyną - zainstaluj w niej otrzymany od ośmiornicy wygięty przedmiot. Maszeruj dalej w lewo i w niebieskim korytarzu jako psiak wciśnij czerwony przycisk w ścianie po lewej (przy przejściu), by uruchomić maszynę.

Podobało się?

0

Armikrog

30 września 2015

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl