Dojazd do trzeciej wieży | Druga wieża w Armikrog
Aktualizacja:
Dojazd do trzeciej wieży
Kiedy pasażerowie wylądują w wagoniku, jedź cały czas w lewo, aż do trzech kół różnej wielkości. W znany Ci już sposób trzeba ustawić je tak, by przebiegające przez nie fragmenty linii połączyły się ze sobą i z resztą trasy.

W tym celu wjedź na skierowaną ku górze odnogę i dotrzyj do jej końca (tego z zawiasem). Następnie zawróć kawałek i powtórz ten manewr.

Teraz wróć na trasę i wjedź na odnogę przechodzącą przez pierwsze z kół, dojechawszy do jej końca, ustawisz prawidłowo linię na drugim kole. Musisz jeszcze wrócić do góry, by ustawić linię na trzecim i pierwszym z kół, tak by połączyły się z resztą trasy.

Wjedz zatem najpierw na krótką wypustkę w lewo, a potem 3x na odnogę z zawijasem. Prawidłowo ustawione linie na fotce poniżej.

Następnie wróć na trasę i jedź nią tak, jak prowadzi, kierując się cały czas w lewo, aż dotrzesz do trzeciej wieży.
0
- Armikrog - poradnik do gry
- Armikrog - poradnik do gry
- Druga wieża
- Wejście do wieży | Druga wieża w Armikrog
- Sala z posągami | Druga wieża w Armikrog
- Rozciąganie wieży | Druga wieża w Armikrog
- Pióro dla Mróffersona | Druga wieża w Armikrog
- Nowe miejsca za drzwiami w niebieskim korytarzu | Druga wieża w Armikrog
- Aktywacja maszyny w niebieskim pokoju | Druga wieża w Armikrog
- Grota | Druga wieża w Armikrog
- Dojazd do trzeciej wieży | Druga wieża w Armikrog
- Druga wieża
- Armikrog - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
