Rura przed wejściem do wieży | Czwarta wieża w Armikrog
Aktualizacja:
Rura przed wejściem do wieży

Jedź cały czas w lewo - znalazłszy się pod gniazdem, zwróć uwagę na wyryte pod nim symbole.
Kiedy dotrzesz na kolejny przystanek na kolejkowej trasie i "zaparkujesz" wagonik na kółku na końcu linii, przełącz się na Dziubka i wejdź do znajdującej się na pomoście rury. Biegnij tunelem, aż trafisz do prześwietlonej sali z ośmiornicą - kliknij ją, a po wysłuchaniu następnego fragmentu opowieści połknij wygięty przedmiot (kolejny żółty element do maszyny).

Zwróć uwagę na białą sylwetkę na prawo od ośmiornicy (trzeba ją będzie za chwilę odtworzyć na panelu otwierającym drzwi). Kliknij też panel na lewo od psiaka. Przeciągając myszką w górę lub w dół, ustaw na nim symbole, które były wyryte na piaskowej ścianie pod gniazdem (prawidłowe ustawienie obrazków na fotce poniżej).

Kliknij brzeg planszy, aby wyjść ze zbliżenia. Wejdź w tunel i wróć na pomost (w prawo). Przełącz się na Tommy'ego i podnieś przedmiot, który Dziubek w międzyczasie wypluje.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
