Grota | Druga wieża w Armikrog
Aktualizacja:
Grota
Wróć do sali z ośmiornicą i opuść się macką poziom niżej. Wciśnij czerwony guzik po prawej - otworzy się kolejne przejście. Wejdź do groty i kliknij stojącą po prawej miskę - Tommy wrzuci do niej ptaszka. Przełącz się na psiaka i wskaż mu miskę - kiedy Dziubek połknie ptaszka, ponownie będzie mógł latać.
Teraz, klikając coraz wyżej myszką, wskazuj psu trasę, tak by wzbijał się cały czas w górę.

Kiedy Dziub-Dziub doleci do rozgałęzienia, skieruj go w prawo - na samym końcu tej odnogi czeka kolejna dźwignia (wirująca spirala). Kliknij ją, a kiedy pies ją połknie, skieruj go odrobinę w lewo i dalej w górę, a potem kolejną odnogą w prawo.

Na samym dole tego tunelu znajduje się czerwony przycisk, który każ Dziubkowi wcisnąć. I wracaj tą samą trasą (w lewo, a potem w dół). Kiedy pies wyląduje i wypluje dźwignię, podnieś ją jako Tommy.
Opuść grotę - pozyskaną przed chwilą dźwignię wetknij w uchwyt z lewej strony drzwi naprzeciwko. Otwarłszy je, wyjdź na podest przy kolejce linowej. Kolejną dźwignię wetknij w ustrojstwo na podeście.
0
- Armikrog - poradnik do gry
- Armikrog - poradnik do gry
- Druga wieża
- Wejście do wieży | Druga wieża w Armikrog
- Sala z posągami | Druga wieża w Armikrog
- Rozciąganie wieży | Druga wieża w Armikrog
- Pióro dla Mróffersona | Druga wieża w Armikrog
- Nowe miejsca za drzwiami w niebieskim korytarzu | Druga wieża w Armikrog
- Aktywacja maszyny w niebieskim pokoju | Druga wieża w Armikrog
- Grota | Druga wieża w Armikrog
- Dojazd do trzeciej wieży | Druga wieża w Armikrog
- Druga wieża
- Armikrog - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
