Uruchamianie kolejki | Trzecia wieża w Armikrog

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Uruchamianie kolejki

Opuść pomieszczenie i maszeruj w prawo, aż dojdziesz do zwisającej macki ośmiornicy. Wówczas dziecko ponownie zacznie płakać, a macka się schowa.

Płaczące niemowlę po raz trzeci

Kliknij dymek z maluchem - raz jeszcze musisz zawiesić zabawki na karuzeli w odpowiedniej kolejności. Ta się nie zmieniła - jest taka sama jak poprzednio, tyle że teraz spadło aż osiem zabawek. A zatem wciśnij zielony przycisk i zaczep na karuzeli (idąc od lewej): czarnego stworka podobnego do żaby, zieloną ośmiornicę, czerwoną ośmiornicę, czerwonego futrzaka, zielonkawo-żółtego szczurka, żółtego futrzaka, szarego szczurka i fioletowego futrzaka. Odczekaj, aż melodia wybrzmi do końca. Po wszystkim podnieś kolejny seledynowy kryształ.

Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Armikrog

30 września 2015

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl