Rozciąganie wieży | Druga wieża w Armikrog
Aktualizacja:
Rozciąganie wieży
Maszeruj w prawo do sali z gadającym posągiem, gdzie przełącz się na psiaka i wskocz na duży czerwony przycisk w posadzce (na lewo od posągu). Kliknij bohatera i przejdź do kolejnego pomieszczenia (w prawo). Tu popchnij w prawo znajome klockowate pomarańczowe stworzonko - jest to możliwe dzięki temu, że Dziubek stoi na przycisku, inaczej z podłoża wystawałyby blokujące stworzenie czerwone klocki.

Wskoczywszy na pomarańczowego stworka, zabierz dźwignię leżącą na wystającym ze ściany po prawej podeście.
Wracaj do pierwszego pomieszczenia w wieży (cały czas w lewo). Za pomocą macki ośmiornicy zjedź poziom niżej. Wędruj w prawo i przy armacie, nad którą latają dziwaczne ptaki, zainstaluj dźwignię w odpowiednim miejscu w ścianie po lewej. Fragment wieży zostanie rozciągnięty - wejdź do niego (w lewo) i przejdź przez jasnozielony futrzany otwór po lewej.
0
- Armikrog - poradnik do gry
- Armikrog - poradnik do gry
- Druga wieża
- Wejście do wieży | Druga wieża w Armikrog
- Sala z posągami | Druga wieża w Armikrog
- Rozciąganie wieży | Druga wieża w Armikrog
- Pióro dla Mróffersona | Druga wieża w Armikrog
- Nowe miejsca za drzwiami w niebieskim korytarzu | Druga wieża w Armikrog
- Aktywacja maszyny w niebieskim pokoju | Druga wieża w Armikrog
- Grota | Druga wieża w Armikrog
- Dojazd do trzeciej wieży | Druga wieża w Armikrog
- Druga wieża
- Armikrog - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
