Hard Landing - zadanie główne | Docks M1 | Shadowrun Hong Kong
Aktualizacja:
Hard Landing - zadanie główne
Cele zadania: utrzymaj przy życiu członków drużyny, udaj się na miejsce spotkania
Przydatne umiejętności: Drone Control [2] / Decking [2]
Poziom trudności: Łatwy

Grę rozpoczynasz konwersacją w dokach (Docks) (M1,1) z twoimi pomocnikami, którymi są ork Duncan oraz elfka Carter. Następuje tu krótkie wprowadzenie do fabuły. Twoja broń początkowa jest przydzielana w zależności od specjalizacji, jaką wybrałeś podczas tworzenia postaci. Otrzymasz również na dobry początek 1200 jenów.

Idź do końca drogi (M1,2), gdzie znajduje się zamknięta grama oraz pomarańczowy znacznik (kluczowych) interakcji. Musisz cofnąć się kawałek i skorzystać z panelu (M1,3), by otworzyć mniejszą bramę prowadzącą na południe, drogą okrężną. Aby móc skorzystać z terminala potrzebujesz Inteligencji [3] lub więcej - tym razem wyręczyć cię może Carter.

Zaraz za przejściem czeka cię pierwsza walka z czterema przeciwnikami. Wskazówki na temat prowadzenia walki znajdziesz w rozdziale Porady i wskazówki. O czym powinieneś wiedzieć w tym starciu: przeciwników jest czterech, karabin, pięściarz, strzelba oraz mag. Zaleca się w pierwszej kolejności pozbyć gościa ze strzelbą, aby nie pozwolić zranić kilku członków drużyny tym bardziej, że wstępnie nie masz możliwości dobrego rozplanowania ułożenia.
Niedaleko drugiego przełącznika (M1,4) od bramy (na północ, pod żarówką) znajduje się skrzynia (M1,8), którą możesz zebrać. Znajdziesz w niej Tokko - substancję zwiększającą tymczasowo siłę.

Za bramą masz możliwość podjęcia się drugiej walki ulicznej, możesz też z niej zrezygnować. Jeśli zechcesz wymierzyć sprawiedliwość, rozplanuj ułożenie swoich towarzyszy i zaatakuj - jeśli podejdziesz zbyt blisko i zostaniesz zauważony - to oni zaatakują ciebie pierwsi. Po rozprawieniu się z przeciwnikami będziesz mógł zebrać podstawową apteczkę (M1,9) z czerwonego motocykla, przy którym stał jeden z oprychów.

Niezależnie czy podjąłeś się walki, czy nie - aby kontynuować przesuń skrzynkę (M1,5) po prawej stronie między budynkami. Otrzymasz teraz również punkt Karmy, który możesz rozdysponować w dowolnym momencie. Jeśli skręcisz w prawo w stronę wody, znajdziesz tam liny, a wśród nich kilkadziesiąt jenów (M1,10).

Kolejny cel, to utrzymać wszystkich przy życiu i uciec do bocznej uliczki. Kieruj się do góry, gdzie znajdziesz się na miejscu spotkania (M1,6) - po krótkiej rozmowie w dowolny sposób będziesz musiał ewakuować się wraz z ocalałymi członkami drużyny, po ataku policji. Spodziewaj się dwóch przeciwników ukrytych za motocyklami na ulicy oraz bądź przygotowany na dwóch nadchodzących od południa.
![Koleżanka-krasnolud (Is0bel) potrafi wejść w interakcję z motocyklem (chyba, że posiadasz zdolność Decking [2] lub Dron Control [2]), aby dezaktywować dwa drony, kryjące się za następnym samochodem policyjnym wraz z dwoma strażnikami - Hard Landing - zadanie główne | Docks M1 | Shadowrun Hong Kong - Shadowrun: Hong Kong - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1641/83470690.jpg)
Koleżanka-krasnolud (Is0bel) potrafi wejść w interakcję z motocyklem (chyba, że posiadasz zdolność Decking [2] lub Dron Control [2]), aby dezaktywować dwa drony, kryjące się za następnym samochodem policyjnym wraz z dwoma strażnikami. Jeśli użyjesz umiejętności Dron Control, skierujesz drony przeciwko ich właścicielom. Dalej ciągle poruszaj się między osłonami.

Twoim celem jest jak najszybciej uciec z ulicy (M1,7), dlatego kolejnych trzech przeciwników (jeden z nich jest snajperem) możesz pominąć. Musisz uciec każdą z kierowanych postaci. Udacie się do kanałów, gdzie po krótkiej rozmowie wydostaniesz się do nowej lokacji, jednak na obecną chwilę zostaniesz sam z Duncanem, gdyż reszta cię opuści.
0
Komentarze czytelników
MrocznyWędrowiec Generał

Co trzeba zrobić aby Johnson na 26 piętrze PT dał nam questaz paczką /możliwość dostępu do terminala na poziomie B3? Bo wszystko pięknie ładnie, ale jedyna możliwość jaka mi zostaje to sabotowanie turbiny co pozbawia mnie pkt karmy za faila w misji "napraw turbinę". (Btw. jeśli Johnson da nam tego questa z paczką, to dalej będziemy mogli podać się za nowych pracowników w B3 i wykonać ten quest?). A swoją drogą, to nie zaczynam misji na poziomie B3, tylko w małym pomieszczeniu z sekretarką (podajemy się albo za dostarczyciela paczki, albo za osobę udającą się na spotkanie) i windami i dopiero z tamtąd wybieram gdzie się udać - może to jest kwestia patcha?
YxU Pretorianin

Hej,
Johnson w moim przypadku dał dostęp do terminala stojącego za nim (w jego pokoju). Dogadałem się z nim, przekazałem mu dane i pieniążki, i tu kończymy zabawę z nim. Odnośnie paczki musisz porozmawiać z ochroniarzem, wtedy odblokowana jest opcja dialogowa u tej babeczki od paczki :)
Tak, zaczynamy w pokoju z sekretarką, ale to pominąłem, gdyż cokolwiek nie powiesz, jest ok :)
MrocznyWędrowiec Generał

Próbowałem gadać ze wszystkimi na piętrze 26 i B3 i nic... Albo trzeba wykonać rozmowy/czynności w odpowiedniej kolejności (robiłem tak, jak jest w poradniku i na kilka innych sposobów i nic), albo jakiś bug jest... Napisz o którego ochroniarza dokładnie chodzi, ale albo mam stricte security checki albo nawet możliwości rozmowy nie mam ... Najlepiej jakbyś dodał video od początku tej misji do otworzenia drzwi do matrix node'a na b3 na YT.
A co do rozmowy z ochroniarzem na 26 piętrze przy martixie - to tam też chyba jest bug - używając 3ciej odpowiedzi - owszem - nie uaktywniamy walki, ale koleś mówi :"Wrong answer" i [Odbezpiecza broń] - co sugerowałoby rozpoczęcie walki ...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.