Zakończenia | Zakończenia i osiągniecia do odblokowania | Shadowrun Hong Kong
Aktualizacja:
Zakończenia

Shadowrun: Hong Kong zawiera 4 możliwe zakończenia fabuły. Zostały poniżej opisane wraz z wymaganiami jakie trzeba spełnić, aby je odblokować. Każde z zakończeń nagradzane jest oddzielnym Osiągnięciem (Achievement) o takiej nazwie jak w nagłówku. Wskazówka: gdy po zakończeniu walki czekasz na przybycie dodatkowych towarzyszy, możesz wykonać szybki zapis gry, jeśli chcesz zapoznać się z więcej niż jednym zakończeniem.
Zakończenie 1 - It's Just One City
Pierwsze zakończenie jest najłatwiejsze do zdobycia, można je nazwać "złym zakończeniem". Dogadujesz się w nim z Qian Ya odnośnie miasta - gwarantowane jest mu szczęście przez 14 lat. W zamian musisz zabić Raymonda Blacka, co nie spodoba się twoim przybyłym towarzyszom: Gobbet, Is0bel oraz Duncanowi - będziesz musiał ich zabić z pomocą Ractera i Gaichu (jeśli zwerbowałeś ich do drużyny).
Zakończenie 2 - Making Amends
W drugim zakończeniu podejmujesz się kolejnej walki z królową. Jest to szybkie zakończenie, z grupy "dobrych". Atak możesz wykonać w pierwszym dialogu lub po prostu odmówić na propozycję królowej. Prawdopodobnie wygrasz już w pierwszej turze, jako że królowa jest teraz najsłabsza w porównaniu z dwiema poprzednimi formami, oraz masz do dyspozycji wszystkich członków drużyny.
Zakończenie 3 - Good Fortune
Trzecie zakończenie jest podobne do drugiego, z tą różnicą, że Raymond nie umiera. W rozmowie z królową musisz odrzucić jej propozycję i wybrać pierwszą opcję dialogową. Jest ona dostępna jednak jedynie, gdy wykonasz podczas całej gry kilka zadań, a dokładnie - zagłębisz się w fabułę i poznasz pełną historię miejsc i postaci.
Czynności, które musisz wykonać, by odblokować to zakończenie:
- Śpij przynajmniej 5 razy (najlepiej po każdym zadaniu),
- Porozmawiaj z Is0bel około 2-3 razy i wykonaj jej zadanie towarzysza,
- Porozmawiaj kilkakrotnie z Crafty - handlarką zaklęciami. Otrzymasz od niej dwa emaile, z którymi również musisz się zapoznać.
- Rozmawiaj po wykonanych zadaniach z Duncanem.
Najlepiej jest po prostu po każdej zakończonej misji iść się przespać i porozmawiać z każdą z wymienionych postaci.
Zakończenie 4 - Pyrrhic Victory
Wymagania do tego zakończenia są jednakowe, jak w poprzednim przypadku (zakończenie 3). Różnica następuje przy rozmowie z królową - musisz przekonać ją, aby wzięła Raymonda ze sobą.
0
Komentarze czytelników
MrocznyWędrowiec Generał

Co trzeba zrobić aby Johnson na 26 piętrze PT dał nam questaz paczką /możliwość dostępu do terminala na poziomie B3? Bo wszystko pięknie ładnie, ale jedyna możliwość jaka mi zostaje to sabotowanie turbiny co pozbawia mnie pkt karmy za faila w misji "napraw turbinę". (Btw. jeśli Johnson da nam tego questa z paczką, to dalej będziemy mogli podać się za nowych pracowników w B3 i wykonać ten quest?). A swoją drogą, to nie zaczynam misji na poziomie B3, tylko w małym pomieszczeniu z sekretarką (podajemy się albo za dostarczyciela paczki, albo za osobę udającą się na spotkanie) i windami i dopiero z tamtąd wybieram gdzie się udać - może to jest kwestia patcha?
YxU Pretorianin

Hej,
Johnson w moim przypadku dał dostęp do terminala stojącego za nim (w jego pokoju). Dogadałem się z nim, przekazałem mu dane i pieniążki, i tu kończymy zabawę z nim. Odnośnie paczki musisz porozmawiać z ochroniarzem, wtedy odblokowana jest opcja dialogowa u tej babeczki od paczki :)
Tak, zaczynamy w pokoju z sekretarką, ale to pominąłem, gdyż cokolwiek nie powiesz, jest ok :)
MrocznyWędrowiec Generał

Próbowałem gadać ze wszystkimi na piętrze 26 i B3 i nic... Albo trzeba wykonać rozmowy/czynności w odpowiedniej kolejności (robiłem tak, jak jest w poradniku i na kilka innych sposobów i nic), albo jakiś bug jest... Napisz o którego ochroniarza dokładnie chodzi, ale albo mam stricte security checki albo nawet możliwości rozmowy nie mam ... Najlepiej jakbyś dodał video od początku tej misji do otworzenia drzwi do matrix node'a na b3 na YT.
A co do rozmowy z ochroniarzem na 26 piętrze przy martixie - to tam też chyba jest bug - używając 3ciej odpowiedzi - owszem - nie uaktywniamy walki, ale koleś mówi :"Wrong answer" i [Odbezpiecza broń] - co sugerowałoby rozpoczęcie walki ...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.