Shadowrun Hong Kong: Atrybuty i umiejętności
Aktualizacja:
Atrybuty i umiejętności

W tym rozdziale przeczytasz, o dostępnych atrybutach i umiejętnościach. Oba współczynniki są rozwijane przy użyciu punktów Karmy i są ze sobą ściśle powiązane. Nie możesz rozwinąć pewnych atrybutów ani umiejętności, dopóki nie rozwiniesz podstawowego atrybutu (np. nie możesz rozwinąć umiejętności posługiwania się pistoletem, dopóki nie poprawisz atrybutu walki dystansowej, który zaś uzależniony jest od atrybuty szybkości [quickness]). Niektóre umiejętności i atrybutu się "przeplatają", tzn. po przydziale kilku punktów do pewnego atrybutu, będziesz mógł nabyć w kolejnym polu rozwoju umiejętność związaną z tym atrybutem.
Ważne: jak w każdej grze turowej pojawiają się i tu tzw. AP (Action Points), czyli punkty ruchu. Atrybut Quickness ani żaden inny nie wpływa na ich ilość! Można je zwiększyć jedynie używając umiejętności aktywnych/czarów, a po ukończeniu 9 zadań automatycznie ty i wszyscy towarzysze otrzymacie +1 AP na stałe.
Budowa (Body)
Czynnik budowy dodaje z każdym punktem 10 punktów zdrowia, dlatego warto jakąkolwiek postacią rozdzielić tu kilka choćby zbędnych punktów. Poza tym jej rozwój uzależnia umiejętność Cyberware Affinity - o ile rozwiniesz Body, tyle możesz rozwinąć umiejętność. Owa umiejętność definiuje, jakiej klasy Cyberware możesz "w siebie zamontować".
Szybkość (Quickness)
Szybkość definiuje dwie zdolności: unik (Dodge) oraz bronie dystansowe (Ranged Weapons). Sama w sobie również wpływa na celność oraz utrudnienie zadania ci ciosu przez przeciwnika. Bronie dystansowe silnie wpływają na celność z broni. Od niej wywodzą się także pochodne zdolności dotyczące specjalizacji w konkretnym rodzaju broni: strzelby, shotguny, pistolety, SMG. Ich rozwój także może poprawić celność, lecz przede wszystkim dodaje umiejętności aktywne używane podczas strzelania z broni w danej turze.
Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
MrocznyWędrowiec Generał
Co trzeba zrobić aby Johnson na 26 piętrze PT dał nam questaz paczką /możliwość dostępu do terminala na poziomie B3? Bo wszystko pięknie ładnie, ale jedyna możliwość jaka mi zostaje to sabotowanie turbiny co pozbawia mnie pkt karmy za faila w misji "napraw turbinę". (Btw. jeśli Johnson da nam tego questa z paczką, to dalej będziemy mogli podać się za nowych pracowników w B3 i wykonać ten quest?). A swoją drogą, to nie zaczynam misji na poziomie B3, tylko w małym pomieszczeniu z sekretarką (podajemy się albo za dostarczyciela paczki, albo za osobę udającą się na spotkanie) i windami i dopiero z tamtąd wybieram gdzie się udać - może to jest kwestia patcha?
YxU Pretorianin
Hej,
Johnson w moim przypadku dał dostęp do terminala stojącego za nim (w jego pokoju). Dogadałem się z nim, przekazałem mu dane i pieniążki, i tu kończymy zabawę z nim. Odnośnie paczki musisz porozmawiać z ochroniarzem, wtedy odblokowana jest opcja dialogowa u tej babeczki od paczki :)
Tak, zaczynamy w pokoju z sekretarką, ale to pominąłem, gdyż cokolwiek nie powiesz, jest ok :)
MrocznyWędrowiec Generał
Próbowałem gadać ze wszystkimi na piętrze 26 i B3 i nic... Albo trzeba wykonać rozmowy/czynności w odpowiedniej kolejności (robiłem tak, jak jest w poradniku i na kilka innych sposobów i nic), albo jakiś bug jest... Napisz o którego ochroniarza dokładnie chodzi, ale albo mam stricte security checki albo nawet możliwości rozmowy nie mam ... Najlepiej jakbyś dodał video od początku tej misji do otworzenia drzwi do matrix node'a na b3 na YT.
A co do rozmowy z ochroniarzem na 26 piętrze przy martixie - to tam też chyba jest bug - używając 3ciej odpowiedzi - owszem - nie uaktywniamy walki, ale koleś mówi :"Wrong answer" i [Odbezpiecza broń] - co sugerowałoby rozpoczęcie walki ...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
