The Extraction / Revelations - zadanie główne | Shek Kip Mei

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Shek Kip Mei - opis zadań

The Extraction / Revelations

Cele zadania: Dostań się do Plastic-Faced Mana i porwij go

Przydatne umiejętności: walka, opcjonalnie: Charyzma [3]

Poziom trudności: Łatwy

Emillie - The Extraction / Revelations - zadanie główne | Shek Kip Mei - Shadowrun: Hong Kong - poradnik do gry
Emillie

Przed rozpoczęciem zadania właściwego udasz się na spotkanie Emillie. Otrzymasz od niej przy odrobinie dobrej woli paralizator. Następnie wróć do Heoi i ponownie wsiadaj do stacji metra, by udać się do Shek Kip Mei. Jest to niewielkie miasteczko, w którym masz kilka rzeczy do zrobienia.

Pokój Xiaozhi - The Extraction / Revelations - zadanie główne | Shek Kip Mei - Shadowrun: Hong Kong - poradnik do gry
Pokój Xiaozhi

W pierwszej kolejności udaj się na spotkanie z Xiaozhi. Po drodze nie znajduje się nic ciekawego. Na miejscu porozmawiaj z ową postacią. Za chwile okaże się jednak, że to zasadzka i zaatakuje cię sześciu wrogów. Xiaozhi ma przy sobie kod do drzwi zamkniętych zamkiem - kod brzmi 00006. Jest szansa, że nie uda ci się go zabić, ponieważ gdy zacznie się walka, on zacznie uciekać i będzie później nieosiągalny. Za nimi znajdziesz lek Cram, Zaawansowaną apteczkę oraz około 300 jenów, za otwarcie drzwi otrzymujesz także 2 punkty Karmy.

Plastic-Faced Man wraz z ochroniarzem - The Extraction / Revelations - zadanie główne | Shek Kip Mei - Shadowrun: Hong Kong - poradnik do gry
Plastic-Faced Man wraz z ochroniarzem

Trafisz do małego lokalu. Otwórz drzwi - znajdziesz tam dwóch przeciwników. Jeden z nich - Plastic-Faced Man musi przeżyć! Dlatego zabij tylko jego ochroniarza (ten po prawej stronie), a na drugim przeciwniku otrzymanego wcześniej paralizatora. Miną trzy tury, nim Plastic-Faced Man zemdleje (od trafienia), a po dwóch przybędą posiłki (czterech strażników), więc przygotuj pozycję - uważaj jednak, jeśli używasz zdolności overwatch, aby nasz porażony polega nie wszedł pod celownik.

Na koniec po pokonaniu przeciwników zostaniesz przeniesiony w inne miejsce, gdzie przesłuchasz Plastic-Faced Mana. Na koniec możesz go zabić lub puścić wolno - ma to wpływ na ostateczne zakończenie gry. Wróć do Heoi, by porozmawiać z Kindy. Za ukończenie zadania otrzymasz 10 punktów Karmy.

Revelation

W tym miejscu zaczyna się drugi etap zadania - po powrocie do Heoi idź na rozmowę z Kindly. W międzyczasie ukaże się scena w rodzaju gry tekstowej - jednak twoje poczynania nie mają tu większego znaczenia. Po zakończeniu sceny otrzymasz 3 punkty Karmy. Idź do pracodawczyni. Możesz jej skłamać lub powiedzieć prawdę o tym, co zadecydowałeś o losie Plastic-Faced Mana. Po uzyskaniu informacji odnośnie następnego zadania otrzymasz dodatkowe 4 punkty Karmy.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2015-09-08
18:49

MrocznyWędrowiec Generał

MrocznyWędrowiec

Co trzeba zrobić aby Johnson na 26 piętrze PT dał nam questaz paczką /możliwość dostępu do terminala na poziomie B3? Bo wszystko pięknie ładnie, ale jedyna możliwość jaka mi zostaje to sabotowanie turbiny co pozbawia mnie pkt karmy za faila w misji "napraw turbinę". (Btw. jeśli Johnson da nam tego questa z paczką, to dalej będziemy mogli podać się za nowych pracowników w B3 i wykonać ten quest?). A swoją drogą, to nie zaczynam misji na poziomie B3, tylko w małym pomieszczeniu z sekretarką (podajemy się albo za dostarczyciela paczki, albo za osobę udającą się na spotkanie) i windami i dopiero z tamtąd wybieram gdzie się udać - może to jest kwestia patcha?

Komentarz: MrocznyWędrowiec
2015-09-09
14:09

YxU Pretorianin

YxU

Hej,
Johnson w moim przypadku dał dostęp do terminala stojącego za nim (w jego pokoju). Dogadałem się z nim, przekazałem mu dane i pieniążki, i tu kończymy zabawę z nim. Odnośnie paczki musisz porozmawiać z ochroniarzem, wtedy odblokowana jest opcja dialogowa u tej babeczki od paczki :)
Tak, zaczynamy w pokoju z sekretarką, ale to pominąłem, gdyż cokolwiek nie powiesz, jest ok :)

Komentarz: YxU
2015-09-09
19:16

MrocznyWędrowiec Generał

MrocznyWędrowiec

Próbowałem gadać ze wszystkimi na piętrze 26 i B3 i nic... Albo trzeba wykonać rozmowy/czynności w odpowiedniej kolejności (robiłem tak, jak jest w poradniku i na kilka innych sposobów i nic), albo jakiś bug jest... Napisz o którego ochroniarza dokładnie chodzi, ale albo mam stricte security checki albo nawet możliwości rozmowy nie mam ... Najlepiej jakbyś dodał video od początku tej misji do otworzenia drzwi do matrix node'a na b3 na YT.

A co do rozmowy z ochroniarzem na 26 piętrze przy martixie - to tam też chyba jest bug - używając 3ciej odpowiedzi - owszem - nie uaktywniamy walki, ale koleś mówi :"Wrong answer" i [Odbezpiecza broń] - co sugerowałoby rozpoczęcie walki ...

Komentarz: MrocznyWędrowiec

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl