Outsider - zadanie główne | Whampoa Garden M6 | Shadowrun Hong Kong
Aktualizacja:
Outsider - zadanie główne
Cel zadania: Spotkaj się ze starszyzną w Whampoa
Przydatne umiejętności: Decking [4] / Charyzma [3]; Opcjonalnie: Etykieta Gang/Socialite, Spellcasting/Conjuring [1], Biotech [3], walka (niekoniecznie)
Poziom trudności: Łatwy
Są dwie drogi do rozwiązania zadania:
- Wolniejsza (można obyć się bez używania przemocy),
- Szybsza (wymaga walki).
Co warto wiedzieć przed rozpoczęciem zadania: jest to zadanie-śledztwo. Można je zakończyć bez walki. Jeśli chcesz uzyskać najbardziej poprawne zakończenie, powinieneś zbierać jak najwięcej poszlak (opcjonalne przydatne umiejętności maja tu dość kluczowe znaczenie). Wybierając drogę szybszą będziesz musiał się zmierzyć z jednym z gangów - jest to dość trudna walka. Znajdziesz też mniej poszlak udowadniających winę Whampoa Elders, dlatego po wykończeniu gangu dokładnie badaj wszelkie wskazówki.
Droga wolniejsza

Od razu po przybyciu do lokacji (M6,1) skieruj się do budynku centrum handlowego (M6,2) na końcu drogi na lewo (w mieście nie ma nic ciekawe ani do zebrania ani odwiedzenia). Po krótkiej rozmowie idź odwiedzić dwa miejsca...

Na tej samej ulicy znajdziesz Tong's Sensory Carnival (M6,3). Wewnątrz znajdziesz ciało, które należy zbadać - wymagana jest znajomość Spelling/Conjuring (nawet poziom 1) lub Biotech na poziomie 3. Może to za ciebie zrobić np. Racter.

Na skrzyżowaniu znajdziesz Zippy'ego. Po rozmowie z nim otrzymasz zadanie dodatkowe: Zdobądź klucz do sklepu Magpie . Uzyskasz go wracając do Elder Ng i korzystając z jednego z atrybutów: Charyzma 3 lub Decking 4. Spowoduje to dodanie kolejnego celu zadania: Zbadaj Jackpot. Budynek (M6,4) znajduje się na lewo od skrzyżowania, zbadaj tam komputer w drugim pokoju. Po zakończeniu grzebania przy komputerze otrzymasz kolejny cel: Zdobądź klucz do magazynku Magpie.
Jeśli nie udało ci się uzyskać klucza, będziesz musiał podjąć agresywniejszą drogę (patrz: droga szybsza).

Pomiędzy budynkami znajdziesz Demergo, po rozmowie z którym otrzymasz zadanie opcjonalne: Zbadaj Parking Garage oraz kluczowe: Dowiedz się co wiedzą Red Spear Gangers. Udaj się w to miejsce (M6,5) w lewym rogu mapy.

Członkowie gangu (M6,8) nie są zbyt przyjaźnie nastawieni, lecz możesz u nich zrobić małe zakupy ("medykamenty")... Pozwolą ci zbadać parking, jeśli ich przekonasz (wymagana etykieta: Gang/Socialite). W przeciwnym razie musisz przejść po trupach do celu. Po rozmowie z szefową gangu otrzymasz również kolejne zadanie kluczowe Zdobądź klucz do Storm Drains i dowiesz się, co wiedzą kończąc tym samym etap kluczowy zadania.
Droga szybsza
Szybsza metoda rozwiązania zagadki nie wymaga wszystkiego, co napisane powyżej. Udajesz się za budynek, w którym dokonano zabójstwa i rozmawiasz z Demergo, aż otrzymasz zadanie Dowiedz się co wiedzą Red Spear Gangers. Wtedy po prostu ich zaatakuj (M6,8) i zabij (walka nie należy do łatwych). Potem możesz podnieść ich PDA - po przeczytaniu znajdujących się na nim informacji, otrzymasz polecenie skierowania się prosto do Storm Drains. Dalsze etapy zadania wyglądają tak samo.
Kontynuacja dla obu wątków - Storm Drains

Tak czy inaczej, przejdź na tyły, aby zbadać ślady ataku na parkingu. Ze studzienki (M6,11) możesz wyłowić kawałek zbroi, który możesz poddać analizie (zadanie opcjonalne), jeśli posiadasz etykietę Academic, jeśli nie, to dokładniejszych informacji na temat kawałka zbroi udzieli ci Keita, sprzedająca żywność przed wejściem na parking. Na ścianie zaś znajdziesz ślady krwi do zbadania (M6,9).

Klucz do Storm Drains posiada Porter Lam, stojący przed budynkiem, gdzie dokonano zabójstwa - przy skrzyżowaniu (Tong's Sensory Carnival (M6,3)). Da ci go bez przekonywania. Kolejny etap zadania to przeszukanie Storm Drains (M6,6). W północnej części kanałów znajdziesz srebrny naszyjnik (M6,12), a naprzeciwko stos części ciał (M6,13), które możesz zbadać.

Na końcu we wschodniej części znajdziesz mały gang (M6,10) - możesz z nimi porozmawiać delikatnie (lub użyć Siły [5], etykiety Gang/Academy), ewentualnie ich zaatakować (uważaj, bardzo chętnie używają sporej ilości granatów). Tak czy inaczej - zakończysz etap przeszukiwania kanałów oraz odnalezienia klucza do magazynu Magpie, który dostaniesz od przestępców.

Udaj się do owego magazynu (M6,7) (zachodnia część miasta, obok parkingu) i przeszukaj wnętrze (jedzenie oraz kartonowe pudło). Wtedy znikąd pojawi się ghul - Gaichu. Co ciekawe, możesz go zaatakować w praktycznie dowolnym momencie, możesz go również przekonać, aby do ciebie dołączył...

Ostatni etap, to udowodnienie winy. Jeśli posiadasz wystarczającą ilość dowodów (dokładne badanie obszarów i ciała, zebranie kawałka zbroi z parkingu, oraz naszyjnika ze Storm Drains) będziesz mógł oskarżyć Starszych i udowodnić ich winę. Na koniec wróć do Heoi.
Za wykonanie zadania (udowodnienie winy) otrzymasz 2 punkty Karmy oraz towarzysza - ghula Gaichu, a po powrocie do Heoi - dodatkowe 8 punktów Karmy. Inna droga rozwiązania zadania to zabicie Gaichu; trzecia opcja: zaatakuj Starszych po ocaleniu Gaichu (ewentualnie jeśli nie masz wystarczających dowodów - sami się na ciebie rzucą). Od Kindly otrzymasz 1000-1400 jenów, w zależności od ilości rozwiązanych zadań dodatkowych.
0
Komentarze czytelników
MrocznyWędrowiec Generał

Co trzeba zrobić aby Johnson na 26 piętrze PT dał nam questaz paczką /możliwość dostępu do terminala na poziomie B3? Bo wszystko pięknie ładnie, ale jedyna możliwość jaka mi zostaje to sabotowanie turbiny co pozbawia mnie pkt karmy za faila w misji "napraw turbinę". (Btw. jeśli Johnson da nam tego questa z paczką, to dalej będziemy mogli podać się za nowych pracowników w B3 i wykonać ten quest?). A swoją drogą, to nie zaczynam misji na poziomie B3, tylko w małym pomieszczeniu z sekretarką (podajemy się albo za dostarczyciela paczki, albo za osobę udającą się na spotkanie) i windami i dopiero z tamtąd wybieram gdzie się udać - może to jest kwestia patcha?
YxU Pretorianin

Hej,
Johnson w moim przypadku dał dostęp do terminala stojącego za nim (w jego pokoju). Dogadałem się z nim, przekazałem mu dane i pieniążki, i tu kończymy zabawę z nim. Odnośnie paczki musisz porozmawiać z ochroniarzem, wtedy odblokowana jest opcja dialogowa u tej babeczki od paczki :)
Tak, zaczynamy w pokoju z sekretarką, ale to pominąłem, gdyż cokolwiek nie powiesz, jest ok :)
MrocznyWędrowiec Generał

Próbowałem gadać ze wszystkimi na piętrze 26 i B3 i nic... Albo trzeba wykonać rozmowy/czynności w odpowiedniej kolejności (robiłem tak, jak jest w poradniku i na kilka innych sposobów i nic), albo jakiś bug jest... Napisz o którego ochroniarza dokładnie chodzi, ale albo mam stricte security checki albo nawet możliwości rozmowy nie mam ... Najlepiej jakbyś dodał video od początku tej misji do otworzenia drzwi do matrix node'a na b3 na YT.
A co do rozmowy z ochroniarzem na 26 piętrze przy martixie - to tam też chyba jest bug - używając 3ciej odpowiedzi - owszem - nie uaktywniamy walki, ale koleś mówi :"Wrong answer" i [Odbezpiecza broń] - co sugerowałoby rozpoczęcie walki ...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.