Prosperity Tower - zadanie główne | Prosperity Tower M11 | Shadowrun Hong Kong
Aktualizacja:
Prosperity Tower
Cele zadania: Dowiedz się, gdzie jest przetrzymywany Raymond i przedostań się do laboratorium 12.
Przydatne umiejętności: Charyzma [7], etykieta Security, Decking [5]; opcjonalnie: etykieta Shadowrunner, Academic, Spellcasting/Conjuring [6], walka.
Poziom trudności: Średni

Cała akcja zadania rozgrywa się na czterech różnych poziomach, gdzie ostatnie piętro - laboratorium - przypisane jest pod kolejne zadanie. Po przybyciu do lokacji pogadaj z ochroniarzem, który wpuści cię do budynku. Twoim zadaniem jest uzyskać dostęp do pokoju z terminalem. Wymagana jest tam karta dostępu, którą posiada ochroniarz stojący przy windzie (M11,2), co nie znaczy, że zechce ci jej pożyczyć, ani że musisz ją na siłę od niego wydobyć...
Zadanie można wykonać jak zazwyczaj na kilka sposobów:
- Zaatakuj ochroniarzy - metoda nie zalecana dla tego zadania. Z jednej strony dużo upraszcza, jednak napotkasz bardzo wielu przeciwników i jeszcze więcej nadchodzących od wind uzbrojonych grup. Będziesz również musiał walczyć w na innych piętrach...
- Po cichu - musisz posiadać dużo etykiet i najlepiej Charyzmy, aby móc wykonać zadanie bez walki,
- Tryb mieszany - jeśli będziesz postępował zgodnie z poradnikiem, możesz w ostatniej fazie (lab na poziomie 48) pozwolić sobie na małe zamieszanie - gdy uciekniesz do laboratorium nr 12, i tak jedyna droga będzie prowadziła przez zabójstwa.
Mimo, że znacznik zadania znajduje się na tym piętrze, ty udaj się na piętro 26. Strażnik przy windach zatrzyma cię do okazania przepustki, pokaż mu wtedy "zwykłą" przepustkę (opcja dialogowa 1).

Na piętrze 26, aby przejść przez recepcję (M11,8) potrzebujesz etykiety Shadowrunner/Security. Otrzymasz zadanie poboczne spotkania się z Mr. Johnsonem. Jeśli się z nim spotkasz (M11,4) możesz zawrzeć umowę - on da ci dostęp do terminala, a ty w zamian wykradniesz dla niego dane oraz ponad 2000 jenów.

Pomożesz także sobie, gdyż drugie ukryte tam dane dotyczą zadania pobocznego znajdź dowody przeciwko Josephine Tang. Jeśli chcesz zachować te pieniądze, jedyną opcją jest walka ze wszystkimi w budynku.

Udaj się w południowo-zachodni róg, aby znaleźć pracownika firmy (M11,2) - posiadając etykietę Security/Charyzmę [7]. Poprosi cię o pozyskanie danych znajdujących się w przeciwległym rogu budynku - zagadaj z menadżerką (M11,3)i podobnie za pomocą charyzmy lub etykiety "przegoń" ich z pokoju, po czym wykradnij dane z terminala (wymagany Decking [5]). Otrzymasz za to 1 punkt Karmy oraz kartę dostępu do terminala na piętrze 26 (czyli obecnym).

Pozwoli ci ona wejść do pomieszczenia z terminalem (M11,5) (przycisk na ścianie prowadzący do pokoju jest praktycznie niewidoczny) - jednak jeśli nie posiadasz etykiety Security nawet tam nie wchodź, jeśli nie chcesz walczyć, gdyż zostaniesz od razu napadnięty. Jeśli zaś posiadasz ową, po jej użyciu w rozmowie wybierz 3 opcję dialogową.
Gdy dostaniesz się do terminala pozyskasz zadanie dodatkowe zbadania wszystkich zakamarków Matrixa w tym zadaniu, nie tylko w tym terminalu. Zbadaj oba obszary, nie tylko ten oznaczony zadaniem, aby dowiedzieć się gdzie trzymany jest Black oraz by znaleźć dwa kody do projektów specjalnych oraz jeden z kodów do laboratorium nr 12 (44526).

Gdy sumiennie wykonasz wszystkie powyższe czynności wróć na poziom B3 (tam, skąd przybyłeś do lokacji). Udaj się do jedynego otwartego pomieszczenia pośrodku i zagadaj z przebywającą tam kobietą (M11,1) odnośnie pewnej paczki. Po rozmowie otworzą się drzwi za ścianą prowadzące do terminala (M11,6) - idź tam i zhackuj go. Dzięki temu otrzymasz aż trzy kody: do pokoju szpitalnego (4990), do szafki w szatni (2627), oraz drugi kod do laboratorium (25301).

Założenie ubrań z szafki w szatni (M11,4) pomoże ci w dialogach (i otrzymasz 1 punkt Karmy). Teraz mając dwa kody możesz udać się już do laboratorium nr 12. Jednak po drodze można zbadać także bardziej dostępne laboratorium 48. Aby strażnik w laboratorium cię przepuścił ponownie musisz użyć etykiety Security/Charyzmy.

Kolejno przejdź do drugich drzwi na północnej ścianie. Zacznij rozmowę z orkiem (M11,6), gdzie w drugim dialogu musisz wybrać opcję z Charyzmą [6], a w kolejnym opcję z etykietą Academic/Spellcasting [6]/Conjuring [6] - jeśli przejdziesz te dwa kroki, dalsza rozmowa polega na klikaniu pierwszej opcji dialogowej do jej zakończenia.

Otrzymasz od gościa kod do "Containment Room" - 1915. Wewnątrz (M11,9) znajduje się konsola, za pomocą której możesz uwolnić demona. Nie wracaj na rozmowę z gadatliwym gościem, bo wezwie ochronę. Demona możesz wysłać do magiczki (M11,5)w górnym pomieszczeniu - pójdzie on wtedy do drzwi na północ po prawej, gdzie zabije go magiczka - jednak w rozmowie możesz jej zalecić wyjście z pomieszczenia i będziesz mógł zebrać 2 czary z biblioteczki oraz włamać się do terminala. Za uwolnienie bestii otrzymasz 1 punkt Karmy. Wewnątrz Matrixa znajdziesz dwie porcje danych: hasło do tych po lewej brzmi Scion, a po prawej stronie znajdziesz specjalne kody do lab. 12 (wypisane przy fragmencie o lab. 12).

Możesz również wysłać demona do gościa z laboratorium, gdzie przybędzie ochrona. W otwartym przez ochroniarza pomieszczeniu znajduje się terminal (M11,10). Wewnątrz Matrixa znajdziesz jeszcze raz kod do laboratorium nr 12, ale także kod do pokoju z wyposażeniem 8974 poniżej tego, w którym się znajdujesz. Jest to lepsza opcja, niż wysłanie demona do magiczki.
Uwaga - nie ma możliwości skorzystania z dwóch pomieszczeń na raz bez wszczynania walki.

Udaj się teraz do windy (M11,2) i przedostań się do laboratorium 12. Musisz wpisać dwa wcześniej pozyskane hasła w dowolnej kolejności (dla przypomnienia: 44526 oraz 25301). Nim się tam udasz, musisz wiedzieć, że jest to moment, gdy opuścisz już ten budynek i nie będziesz miał możliwości powrotu na żadne z pięter.
0
Komentarze czytelników
MrocznyWędrowiec Generał

Co trzeba zrobić aby Johnson na 26 piętrze PT dał nam questaz paczką /możliwość dostępu do terminala na poziomie B3? Bo wszystko pięknie ładnie, ale jedyna możliwość jaka mi zostaje to sabotowanie turbiny co pozbawia mnie pkt karmy za faila w misji "napraw turbinę". (Btw. jeśli Johnson da nam tego questa z paczką, to dalej będziemy mogli podać się za nowych pracowników w B3 i wykonać ten quest?). A swoją drogą, to nie zaczynam misji na poziomie B3, tylko w małym pomieszczeniu z sekretarką (podajemy się albo za dostarczyciela paczki, albo za osobę udającą się na spotkanie) i windami i dopiero z tamtąd wybieram gdzie się udać - może to jest kwestia patcha?
YxU Pretorianin

Hej,
Johnson w moim przypadku dał dostęp do terminala stojącego za nim (w jego pokoju). Dogadałem się z nim, przekazałem mu dane i pieniążki, i tu kończymy zabawę z nim. Odnośnie paczki musisz porozmawiać z ochroniarzem, wtedy odblokowana jest opcja dialogowa u tej babeczki od paczki :)
Tak, zaczynamy w pokoju z sekretarką, ale to pominąłem, gdyż cokolwiek nie powiesz, jest ok :)
MrocznyWędrowiec Generał

Próbowałem gadać ze wszystkimi na piętrze 26 i B3 i nic... Albo trzeba wykonać rozmowy/czynności w odpowiedniej kolejności (robiłem tak, jak jest w poradniku i na kilka innych sposobów i nic), albo jakiś bug jest... Napisz o którego ochroniarza dokładnie chodzi, ale albo mam stricte security checki albo nawet możliwości rozmowy nie mam ... Najlepiej jakbyś dodał video od początku tej misji do otworzenia drzwi do matrix node'a na b3 na YT.
A co do rozmowy z ochroniarzem na 26 piętrze przy martixie - to tam też chyba jest bug - używając 3ciej odpowiedzi - owszem - nie uaktywniamy walki, ale koleś mówi :"Wrong answer" i [Odbezpiecza broń] - co sugerowałoby rozpoczęcie walki ...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.