Uncharted 4: Kres Złodzieja - poradnik do gry

Uncharted 4: Kres Złodzieja - poradnik do gry

Uncharted 4: Kres Złodzieja - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Uncharted 4: Kres Złodzieja zawiera wszystkie informacje potrzebne do ukończenia jej w 100 procentach i zdobycia platynowego trofeum. W niniejszym poradniku znalazł się przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich rozdziałów gry, na który składają się między innymi podpowiedzi odnośnie sposobów omijania lub eliminowania przeciwników (w tym bossów), objaśnienia najlepszych dróg do celów misji czy dokładne omówienia bardziej skomplikowanych zagadek. Dużą część poradnika zajmuje rozdział poświęcony sekretom (znajdźkom), w którym podane zostały między innymi dokładne lokalizacje wszystkich 109 skarbów. Pozostałe rozdziały poradnika dotyczą między innymi trofeów (bardziej złożone trofea otrzymały rozbudowane opisy), zasad wykorzystywania nowych elementów ekwipunku Drake'a (jak choćby linki z hakiem) czy trybu multiplayer. Uncharted 4: Kres Złodzieja jest kolejną odsłoną niezwykle popularnej serii przygodowych gier akcji, w których śledzimy losy poszukiwacza przygód Nathana Drake'a. W nowej grze znaczącą rolę odgrywa również jego brat Sam, który pojawia się w wielu etapach oraz scenkach przerywnikowych. Mechanika rozgrywki nie uległa większym zmianom w stosunku do poprzednich części serii, aczkolwiek w określonych momentach gry dysponujemy teraz większą swobodą działania i niekiedy musimy też podejmować decyzje mające wpływ na dalszy przebieg kampanii (ich konsekwencje omówione zostały oczywiście w poradniku).

Uwaga - Opis przejścia w naszym poradniku przygotowany został na najwyższym domyślnie dostępnym poziomie trudności Miażdżący. W przypadku wybrania niższego poziomu trudności niektóre z omówionych w poradniku scen mogą okazać się prostsze do ukończenia (mniej przeciwników, większy margines błędu itp.).

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Uncharted 4: Kres Złodzieja - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Grzegorz Alban3k Misztal

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 62, ilustracje: 643 .

Popularne strony w Uncharted 4: Kres Złodzieja - poradnik do gry

Uncharted 4: Kres Złodzieja - screen - 2016-11-22 - 334345Uncharted 4: Kres Złodzieja - screen - 2016-11-22 - 334344Uncharted 4: Kres Złodzieja - screen - 2016-11-22 - 334343Uncharted 4: Kres Złodzieja - screen - 2016-11-14 - 333980Uncharted 4: Kres Złodzieja - screen - 2016-11-14 - 333979Uncharted 4: Kres Złodzieja - screen - 2016-05-17 - 321689Uncharted 4: Kres Złodzieja - screen - 2016-05-17 - 321688Uncharted 4: Kres Złodzieja - screen - 2016-05-17 - 321687Uncharted 4: Kres Złodzieja - screen - 2016-05-17 - 321686