Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Endless Legend - poradnik do gry

Endless Legend - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nekrofagi/Necrophages | Grywalne nacje w Endless Legend poradnik Endless Legend

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Toczone chorobą insekty. - Nekrofagi/Necrophages | Grywalne nacje w Endless Legend - Endless Legend - poradnik do gry
Toczone chorobą insekty.

Nacja insektopodobnych wojowników, których jedynym celem jest walczyć i poszerzać terytorium. Nie mogą zawierać sojuszy, a ich rozwój uzależniony jest od atakowania innych nacji oraz wiosek. Dobrzy dla osób pragnących zwyciężyć dzięki podbojom, mających już pewne doświadczenie z grą.

Rady dla grających Nekrofagami:

Nie martw się o żywność. Nacja otrzymuje karę do produkcji jedzenia ze wszystkich terenów. Oznacza to, że jej miasta będą z początku dużo mniejsze niż u pozostałych nacji, a czasem ich rozwój zatrzyma się w miejscu. Nie musisz się jednak martwić z tego powodu, gdyż dysponujesz kilkoma metodami na zdobycie żywności:

  • Za każdą zabitą jednostkę wroga nacja otrzymuje 1 sztukę Odzysku (Cadaver), surowca dostępnego tylko dla Nekrofagów. 8 Odzysku gra automatycznie wymienia na jedną sztukę Odzyskanych zapasów (Recycled Stockpile). Użyte na dowolnym mieście zapewniają mu bonus 120 żywności. Postęp w zdobywaniu kolejnego możesz śledzić na ekranie stanu imperium.
  • Każdy mieszkaniec zasymilowanej wioski zwiększa produkcję żywności w mieście.
  • Bohaterowie Nekrofagów posiadają umiejętności zwiększające produkcję żywności (Nekrotyczna agrokultura, Śmiertelne pestycydy. Angielskie nazwy oraz opisy znajdziesz w rozdziale poświęconym umiejętnościom bohaterów).

Innymi słowy liczebność twoich miast zależy od szybkości, z jaką zdobywasz wioski i pokonujesz wrogie oddziały.

Rozwijaj miasta. Koszt wybudowania dzielnicy jest dla Nekrofagów obniżony, a co za tym idzie miasta tej nacji zazwyczaj obejmują największe tereny. Możesz w ten sposób nadrobić braki w produkcji żywności, albo, jeśli dobrze radzisz sobie na wojnie, skupić się na zwiększaniu produkcji przemysłowej. Dla tej nacji nauka i Pył (Dust) są istotne, ale ważniejszy jest przemysł. Dzięki niemu możesz tworzyć więcej jednostek, które zdobędą dla ciebie więcej Odzysku. Zaś w razie problemów ze wskaźnikiem uznania (Approval) możesz poświęcić swoich mieszkańców dzięki technologii Wymagający bogowie (Demanding Gods, II era).

Postaw na wojsko. Twoje miasta rozwijają się dzięki podbojom, dlatego skup się na produkcji jednostek. Nie możesz wynaleźć technologii dyplomatycznych, a co za tym idzie rozmawiać z neutralnymi wioskami, więc podbijaj je. Eliminuj każdą bandę przeciwnika na swoim terenie. Nie przejmuj się ranami, twoje jednostki posiadają bonus do leczenia. Szybko opracuj technologię Mięsa armatniego (Cannon Fodder, II era), która dodatkowo obniży koszta utrzymania armii. Rozwijaj również inne dziedziny, ale inwestuj głównie w technologie wojenne. Zwłaszcza, że początku gry posiadasz dostęp do prawie wszystkich jednostek tej nacji, poza Propagatorem (Proliferator) z II ery. Nekrofagi mają małe szanse na wygraną drogą pokojową, lepiej więc skupić się na wojnie. Poza tym nie możesz wynaleźć technologii dyplomatycznych, możesz więc szybciej wynaleźć inne, bardziej potrzebne ci rzeczy. Już sam ten fakt zapewni ci lekką przewagę nad przeciwnikami.

Walcz twarzą w twarz. Nacja nie dysponuje strzelcami. Jej bohaterowie również walczą tylko bezpośrednio. Bądź przygotowany na to, że w każdej bitwie poniesiesz jakieś straty, zwłaszcza jeśli będziesz walczył ze strzelcami. Dlatego najlepiej ruszać do walki z minimum dwiema pełnymi armiami, a w dalszej części gry nawet trzema. Będziesz wygrywał dzięki liczbie, a nie jakości jednostek. Tym bardziej, że dzięki Propagatorowi po każdej bitwie otrzymasz przynajmniej jeden nowy oddział.

Wieczna wojna. Dobrze się zastanów, zanim wydasz komuś wojnę. Twoja nacja nie może zawierać paktów i podpisywać traktatów pokojowych, jedynie zawieszenia broni. Jak zaczniesz walczyć, to najczęściej do zwycięstwa albo przegranej, bo w wielu przypadkach nie opłaca się podpisywać zawieszenia broni. Jeśli nie czujesz się na siłach, poczekaj, aż wróg wypowie ci wojnę i tylko odpowiadaj na jego ruchy. Czasem jednak możesz chcieć zaryzykować, bo twoje jednostki otrzymują bonus +4 do ataku za każdą nację, z którą jesteś w stanie wojny. Mając dostatecznie silną armię możesz zaryzykować i wydać wojnę całemu światu.

Wykonuj zadania. Dzięki zadaniom głównego wątku fabularnego uzyskasz dostęp do technologii i budynków:

III era: Grzybne laboratorium (Fungal Laboratory). Dzięki temu budynkowi każdy mieszkaniec miasta skierowany do produkcji żywności produkuje o 4 sztuki więcej. Bardzo przydatny budynek w połączeniu z Wymagającymi bogami (Demanding Gods), niestety dostępny dość późno.

IV era:

  • Dawcy Pamięci (Givers of Remembrance, budynek). Świeżo wyprodukowane jednostki otrzymują dodatkowe 100 punktów doświadczenia. Można zbudować tylko raz na imperium. Wymaga 10 sztuk Hyperium. Ponownie przydatny budynek, zwłaszcza dla licznych armii, ale dostępny zbyt późno.
  • Bezmyślna rzeź (Midless Slaughter). Dzięki tej technologii wszystkie jednostki otrzymują bonus +30 do ataku. Jeśli do tego momentu nie wygrałeś gry teraz na pewno uda ci się to zrobić.